abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42233702
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 14:33 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik denk dat haar vader je gewoon niet in zijn huis wil hebben.
Of hij is bang dat hij midden in de nacht zijn dochter hoort kreunen.

er is gebleken dat hij mij juist een toffe gozer vind, rustig, beetje stil af en toe.. en we slapen een verdieping hoger en ik denk wel dat ze dr kreunen binnensmonds houd maar mn vriendin had al aan haar vader gevraagd: ben je bang dat we seks hebben? toen zei hij iets van: nee hoor, want dat kan altijd wel..

dus ik snap het probleem echt niet

[ Bericht 1% gewijzigd door Thrilled op 29-09-2006 15:23:44 ]
pi_42233791
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 15:15 schreef Elegy het volgende:
En als je nou zegt dat jullie alleen maar gaan neuken de hele nacht, dus niet slapen?

Lijkt me een goede oplossing
Wilde het net zeggen ja
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
pi_42234146
ouders zijn sowieso moeilijker met vrouwen
om arie en silvester te quoten: met een zoon heb je te maken met een klootzak, met een dochter met al die klootzakken.

heb ook een keertje het "We zijn teleurgesteld in jullie" verhaaltje moeten aanhoren toen ik ipv op de zolder op dr kamer lag, alhoewel dat ook aan de christelijk achtergrond lag.

doe dan gewoon een keer een weekendje een centerparcs huisje huren, ben je weekendje weg, kan je zwemmen, en bij elkaar slapen, en mocht het er van komen dan heb je ook geen last van moeders die je betrappen
pi_42234298
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 14:47 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Maar zeg eens eerlijk, heb je dr al geneukt?
Nee. Wel andere dingen gedaan natuurlijk, maar gebatst nog niet . Ik weet niet, ze kunnen me nog vrij veel maken. Stel: ik ga tegen hun wil in toch bij haar slapen. Verwacht niet dat mn vader me op komt halen ofzo, maar toch. Ze willen mn rijbewijs betalen, studie moet nog betaald worden en zo zijn er nog tal van dingen. Ik ga het met praten proberen op te lossen en anders idd maar een weekend centerparcs. Beetje vreemd als dat wel zou mogen ..
pi_42234406
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 15:07 schreef Overlast het volgende:
Ik snap het wel enigszins. Bij elkaar slapen is nogal intiem. En al kunnen je ouders zichzelf nog voor de gek houden dat jullie geen seks hebben of in ieder geval hun ogen er voor sluiten. Als jullie bij elkaar slapen is het nogal overduidelijk he. Kindje wordt volwassen. Het probleem is dat je helemaal niks oplost met het verbieden van het slapen bij elkaar.
inderdaad. Als we seks zouden willen, kan dat nu ook hier of vanavond ergens in de bosjes. Daarom snap ik ook echt niet waar mijn ouders mee bezig zijn. Want dat zeggen ze zelf ook.
Ook al mag het nu niet (na 4 maanden) en over 2 maanden ofzo wel (na 6 maanden dus, WOO wiskunde), dan zie ik de logica er nog niet van in. Het voelt nu goed, we willen het allebei en haar ouders (ouders van vriendin) vinden het ook ok. Wat doen die 2 maanden er dan ook toe, dan zorg je alleen voor een extra spanning en verlangen waardoor het dalijk nog allemaal anders loopt dan nu gewoon ontspannen zonder problemen.
pi_42234961
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 15:49 schreef Eamon het volgende:

[..]

Het voelt nu goed, we willen het allebei en haar ouders (ouders van vriendin) vinden het ook ok. Wat doen die 2 maanden er dan ook toe, dan zorg je alleen voor een extra spanning en verlangen waardoor het dalijk nog allemaal anders loopt dan nu gewoon ontspannen zonder problemen.
geef me een reden waarom het over een maand of twee niet goed zou voelen???

je probeert het op alle manieren naar je toe te praten..
maar er is niks mis met wat extra spanning en nog meer verlangen... maakt het allemaal juist nog lekkerder en heftiger
pi_42235042
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:09 schreef purmernoord het volgende:

[..]

maar er is niks mis met wat extra spanning en nog meer verlangen... maakt het allemaal juist nog lekkerder en heftiger
volgens mij willen mn ouders niet dat het spannender en al helemaal niet heftiger wordt

En geef me eens een reden waarom het over een maand of 2 opeens WEL zou mogen ?
pi_42235314
Mijn inschatting: Je ouders willen je gewoon voor een "fout" behoeden. Die vinden het zonde dat je sex hebt met je meisje, wanneer de kans nog dik aanwezig is dat jullie misschien weer uit elkaar gaan. Ze denken dus, dat, hoelanger jullie bij elkaar zijn, hoe zekerder jullie van elkaar zijn en van julie relatie. De "eerste keer" doe je met iemand speciaal.. dus met een blijvertje... Begrijp me goed, ik denk dat dit hun denkwijze is, en dat ze daarom willen dat jullie nog een poosje wachten. Wat mij betreft had je gerust bij haar mogen slapen. Ik ben minder conservatief. Maar jouw ouders hebben gewoon een wat meer ouderwetse instelling...
pi_42235416
17 en 17, 2 gezonde (neem k aan) jonge mensen, ouders die moeilijk doen dik 2 maanden verder, verlangs zijn der en nog geen sex gehad. (geen gelegenheid of nog niet zover? )
* het.ismij probeerd beetje achtergrond info te krijgen hiero.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op vrijdag 29 september 2006 16:25 schreef het.ismij het volgende:
17 en 17, 2 gezonde (neem k aan) jonge mensen, ouders die moeilijk doen dik 2 maanden verder, verlangs zijn der en nog geen sex gehad. (geen gelegenheid of nog niet zover? )
* het.ismij probeerd beetje achtergrond info te krijgen hiero.
geen gelegenheid Wat versta je onder sex ? batsen of het andere werk . Dat laatste wel, niet gebatst
pi_42235614
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:21 schreef purmernoord het volgende:

..
Nja, het gaat echt heel goed hoor .. Dat zien mijn ouders ook wel. Denk wel dat je een punt hebt want de ouders van mijn vriendin zeiden "dat ze zagen dat het heel goed ging en dat we daarom bij elkaar mochten slapen".
Ik weet niet, ouders overtuigen dat het geen fout is en dat het goed gaat ?
pi_42235867
gewoon zeggenn dat je niet thuis slaapt en als ze vragen waar je dan gaat slapen zeg je ik heb een prive leven en ben volwassen
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_42236118
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:21 schreef purmernoord het volgende:
Mijn inschatting: Je ouders willen je gewoon voor een "fout" behoeden. Die vinden het zonde dat je sex hebt met je meisje, wanneer de kans nog dik aanwezig is dat jullie misschien weer uit elkaar gaan. Ze denken dus, dat, hoelanger jullie bij elkaar zijn, hoe zekerder jullie van elkaar zijn en van julie relatie. De "eerste keer" doe je met iemand speciaal.. dus met een blijvertje... Begrijp me goed, ik denk dat dit hun denkwijze is, en dat ze daarom willen dat jullie nog een poosje wachten. Wat mij betreft had je gerust bij haar mogen slapen. Ik ben minder conservatief. Maar jouw ouders hebben gewoon een wat meer ouderwetse instelling...
wat een onzin. zoals al zo vaak gezegd is, als het om de seks ging was dat al eerder gebeurd. en dan nog, de keuze tussen seks of geen seks ligt toch bij ons/het stel zelf of niet dan? ga mij niet wijsmaken dat mijn vader gaat bepalen wanneer ik seks mag hebben met mijn vriendin. het voelt goed of het voelt niet goed, en dan beslis je zelf of je door gaat met seks ofzo, je ouders kunnen toch ook over een tijdje gescheiden zijn.. mogen ze dan ook geen seks? ik zou ze dan wat langer wachten en bij elkaar laten blijven
  vrijdag 29 september 2006 @ 16:55:09 #114
159235 Heersbeer
beert een beer
pi_42236132
wtf is batsen nou weer?
  vrijdag 29 september 2006 @ 16:55:51 #115
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_42236155
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:09 schreef purmernoord het volgende:

[..]

god,wat een onzin. Die jonge is verdorie 18. Als hij bij zn meid wil slapen moet dat toch kunnen
Ik dacht dat mijn moeder idioot was wat dit betreft maar dat valt nog mee als ik alles zo lees.

Ik was 16 en hij 26. En een week nadat we elkaar zagen sliepen we bij elkaar. En het gaat nog steeds goed. Heeft niks met blijvertje oid te maken
  vrijdag 29 september 2006 @ 16:56:31 #116
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_42236170
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:55 schreef Heersbeer het volgende:
wtf is batsen nou weer?
neuken.

duh
pi_42236313
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:55 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

god,wat een onzin. Die jonge is verdorie 18. Als hij bij zn meid wil slapen moet dat toch kunnen
Ik dacht dat mijn moeder idioot was wat dit betreft maar dat valt nog mee als ik alles zo lees.

Ik was 16 en hij 26. En een week nadat we elkaar zagen sliepen we bij elkaar. En het gaat nog steeds goed. Heeft niks met blijvertje oid te maken
Je leest niet goed; het is niet hoe IK er overdenk, het is volgens mij de denkwijze van zijn ouders. En daarbij: TS denkt dat het klopt wat ik zeg..

Bye the way: 16 met 26? pedofilie!, daar zou ik het dus absoluut niet mee eens zijn!
pi_42236354
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:55 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

is wel groot leeftijdsverschil
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
  vrijdag 29 september 2006 @ 17:20:56 #119
38039 Katana
Snoekduiker
pi_42236723
Dude, je bent 18 toch?

Waar bemoeien die ouders van je zich mee
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
pi_42236952
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 17:20 schreef Katana het volgende:
Dude, je bent 18 toch?

Waar bemoeien die ouders van je zich mee
over een paar weken ja. Weet niet, bezorgd ofzo. Maar dan nog, als ik 18 ben en ik doe iets wat volgens hun echt nog niet kan kunnen ze me op aardig wat manieren benadelen (rijbewijs, studie .. ).
Beetje klote situatie dit, vanavond even met mn vriendin praten
  vrijdag 29 september 2006 @ 17:39:23 #121
151738 cxnexo
Medio eind 2007 gereed
pi_42237115
Ik heb precies hetzelfde gezeik thuis. Ben zelf 23, en owee als m'n vriendin thuis blijft slapen. Haar ouders maken er geen probleem van, heb daar al een paar x geslapen. Maar bij mij thuis kan om de meest wazige reden niet. Discussie met m'n moeder is gewoon niet mogelijk, dat resulteert alleen maar in dikke ruzie (zoals gisteravond weer eens).

Klote is dat mn pa het wel gewoon ok vindt, maar mn moeder is er vel op tegen.

Jaren loopt ze te zeuren dat ik eens een vriendin moet "zoeken" ... dan heb je er eindelijk 1tje maarja, die voldoet natuurlijk weer niet aan haar "standaarden" en wil ze dat ik het uitmaak.

Nu ben ik van mening dat ze hierover geen ruk te vertellen heeft (ben 23, komop zeg!). Maar forceren kan op het moment even echt niet. Kutleven
Doodnormale randdebiel
pi_42237161
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 17:39 schreef cxnexo het volgende:
Ik heb precies hetzelfde gezeik thuis. Ben zelf 23, en owee als m'n vriendin thuis blijft slapen. Haar ouders maken er geen probleem van, heb daar al een paar x geslapen. Maar bij mij thuis kan om de meest wazige reden niet. Discussie met m'n moeder is gewoon niet mogelijk, dat resulteert alleen maar in dikke ruzie (zoals gisteravond weer eens).

Jaren loopt ze te zeuren dat ik eens een vriendin moet "zoeken" ... dan heb je er eindelijk 1tje maarja, die voldoet natuurlijk weer niet aan haar "standaarden" en wil ze dat ik het uitmaak.

Nu ben ik van mening dat ze hierover geen ruk te vertellen heeft (ben 23, komop zeg!). Maar forceren kan op het moment even echt niet. Kutleven
het gaat bij mij dus om bij haar slapen, en niet bij mij. Dat het niet bij mij mag dat heb ik maar te accepteren. Eerst waren haar ouders tegen, nu mag het, mag het van mijn ouders niet
pi_42237497
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:29 schreef Eamon het volgende:

[..]

geen gelegenheid Wat versta je onder sex ? batsen of het andere werk . Dat laatste wel, niet gebatst
Vooral het woord batsen moet ik om lachen, anyways, geen gelegenheid in 2 maanden tijd?
Met zijn 2e op 1 kamer lijkt mij toch al voldoende gelegenheid? ff "filmpje" kijken ofzo.
Op vrijdag 29 september 2006 17:54 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Vooral het woord batsen moet ik om lachen, anyways, geen gelegenheid in 2 maanden tijd?
Met zijn 2e op 1 kamer lijkt mij toch al voldoende gelegenheid? ff "filmpje" kijken ofzo.
we doen het rustig aan Komt ook echt wel als we daar alle 2 aan toe zijn. Ga om precies te zijn NU naar haar toe, even praten wat we het beste kunnen doen
pi_42237624
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 17:56 schreef Eamon het volgende:

[..]

we doen het rustig aan Komt ook echt wel als we daar alle 2 aan toe zijn. Ga om precies te zijn NU naar haar toe, even praten wat we het beste kunnen doen
Dus wel gelegenheid maar gewoon nog niet aan toe. is iets heel anders.
  vrijdag 29 september 2006 @ 17:59:49 #126
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_42237655
quote:

Offtopic: mn moeder is er vel op tegen
Ontopic: Is je moeder moslima ofzo? je bent gvd 23! en zoals ik eerder al tegen een ander zei: je mag ook het ouderlijk huis verlaten op je 23e...
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 29 september 2006 @ 18:15:09 #127
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_42237998
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 17:56 schreef Eamon het volgende:

[..]
even praten wat we het beste kunnen doen
Elkaar de kleren van het lijf scheuren, een partij dampende geyle neuqseks hebben, douchen, aankleden, eten, filmpje kijken en dan weer naar huis
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le męme, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 29 september 2006 @ 18:21:48 #128
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_42238145
quote:

Op je 23e mag je vriendin niet bij je slapen ??? Jeetje dat is dan wel weer heel heftig ... 23 toen was ik bevallen
Vraag eens hoe oud je moeder was toen ze voor het eerst bij een jongen bleef slapen?
Overigens lijkt je moeder op mijn schoonmoeder , die wilt precies hetzelfde voor haar zoon .
Ze heeft het liefst dat ie weer fijn thuis komt wonen bij haar.
Neem je dromen eens mee de dag in..
pi_42238310
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 17:02 schreef purmernoord het volgende:

[..]
Bye the way: 16 met 26? pedofilie!, daar zou ik het dus absoluut niet mee eens zijn!

M'n vriendin is 17, ik 30... Inmiddels 10 maanden verkering en daarvoor al een jaar goed bevriend.

Als ze nou 14 was ofzo... 16 en 26 kán prima gaan... Voor de rest heb je toch nooit zekerheden als het om relaties gaat...
  vrijdag 29 september 2006 @ 18:49:39 #130
38039 Katana
Snoekduiker
pi_42238748
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 18:29 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

M'n vriendin is 17, ik 30... ..
Gasttt
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
pi_42239208
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 18:49 schreef Katana het volgende:

[..]

Gasttt
Hmm?

Ik heb jou al 2x in een topic zien beweren dat vrouwen hoeren zijn. En dan doe jij ?
Beetje respect voor m'n vriendin mag ook wel.

Verder heb ik niet alleen een relatie met m'n vriendin maar zij ook met mij. We hebben er beiden voor gekozen. Kan je mij wel vreemd aankijken maar ze is er zelf ook bij hoor

[ Bericht 20% gewijzigd door TheFreshPrince op 29-09-2006 19:14:36 ]
pi_42239344
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:12 schreef Eamon het volgende:

[..]

volgens mij willen mn ouders niet dat het spannender en al helemaal niet heftiger wordt

En geef me eens een reden waarom het over een maand of 2 opeens WEL zou mogen ?
Weinig reden inderdaad.
En je voelt zelf wel aan of je eraan toe bent of niet.
Als jullie nou beiden 15 waren ofzo dan zou ik zeker adviseren om er nog eventjes goed over na te denken.
Maar 17 en bijn 18? Dan weet je inmiddels écht wel waar de mosterd zit en waar je 'm moet halen

Overigens kan ik Purmenoord z'n visie ook nog wel begrijpen. Het hangt er ook vanaf hoe je opvoeding is, of je (streng) gelovig bent opgevoed of hoe je er zelf tegenaan kijkt.
  vrijdag 29 september 2006 @ 19:15:30 #133
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_42239424
Hmn toen mijn vriendin en ik wat kregen 4jaar geleden werd daar ook erg moeilijk over gedaan.
Voor mij niet zo'n probleem, voor haar was het erger.

Komt na de 3e week van onze relatie mijn schoonmoeder naar mij toe om te vertellen dat ik daar met kerst maar moest blijven slapen (was avond voor kerstavond).
Heel apart
pi_42239852
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 19:15 schreef TheThirdMark het volgende:
Hmn toen mijn vriendin en ik wat kregen 4jaar geleden werd daar ook erg moeilijk over gedaan.
Voor mij niet zo'n probleem, voor haar was het erger.
Mja ik heb hetzelfde probleem. Ze zou dus eigenlijk vanavond naar mij komen om hier in de kroeg te komen zuipen. ik woon in een dorp en zij in de naastgelegen stad op 15 min fietsen. Je moet dan wel langs donkere rustige wegen met de fiets om er te komen. Het was al de vraag of ze mocht blijven slapen, nu belt ze net op dat ze van haar ouders nooit bij een jongen zal mogen slapen
Ook mag ze niet alleen naar huis fietsen door het donker, daar kan ik dan nog wel inkomen.
Ik zou haar dus in de nacht naar huis moeten brengen na een avond zuipen, dat zie ik dus echt niet zitten.

Ik heb toch zo'n hekel aan zulke conservatieve ouders
Tips zijn altijd welkom.
(we hebben nu zo'n 2 maanden iets)
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_42240078
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 19:34 schreef crossover het volgende:

[..]

Mja ik heb hetzelfde probleem. Ze zou dus eigenlijk vanavond naar mij komen om hier in de kroeg te komen zuipen. ik woon in een dorp en zij in de naastgelegen stad op 15 min fietsen. Je moet dan wel langs donkere rustige wegen met de fiets om er te komen. Het was al de vraag of ze mocht blijven slapen, nu belt ze net op dat ze van haar ouders nooit bij een jongen zal mogen slapen
Ook mag ze niet alleen naar huis fietsen door het donker, daar kan ik dan nog wel inkomen.
Ik zou haar dus in de nacht naar huis moeten brengen na een avond zuipen, dat zie ik dus echt niet zitten.

Ik heb toch zo'n hekel aan zulke conservatieve ouders
Tips zijn altijd welkom.
(we hebben nu zo'n 2 maanden iets)
Jij bent bijna 19 maar hoe oud is je vriendin nu?
pi_42241242
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 19:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Jij bent bijna 19 maar hoe oud is je vriendin nu?
Owja vergeten, ze is al een paar maanden 18 dus dat maakt het nog erger
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_42241651
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:30 schreef crossover het volgende:

[..]

Owja vergeten, ze is al een paar maanden 18 dus dat maakt het nog erger
Idd
  vrijdag 29 september 2006 @ 21:22:52 #138
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_42242850
Whehe, wordt zo wel duidelijk dat ik 't erg makkelijk had
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_42246524
ik heb even alles op een rijtje gezet en kan eigenlijk niet anders zeggen dan dat ik eigenlijk geen ongelijk kan krijgen. Ga het over een paar dagen eens proberen, rustig tot 10 tellen Thanks voor jullie reacties, of ik er wat aan heb gehad moet nog blijken
pi_42246796
Ouders moeten gewoon hun rotsmoel houden over relaties klaar.
JOHNNY HEITINGA
pi_42247210
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 23:36 schreef Eamon het volgende:
ik heb even alles op een rijtje gezet en kan eigenlijk niet anders zeggen dan dat ik eigenlijk geen ongelijk kan krijgen. Ga het over een paar dagen eens proberen, rustig tot 10 tellen Thanks voor jullie reacties, of ik er wat aan heb gehad moet nog blijken
Oké, succes! Hou ons op de hoogte!
pi_42249375
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 23:43 schreef Camplo het volgende:
Ouders moeten gewoon hun rotsmoel houden over relaties klaar.
Ik zal ze het laten weten
  zaterdag 30 september 2006 @ 01:19:37 #143
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_42249679
Dacht dat de moraal juist losser werd tegenwoordig.....ik, 38 inmiddels, sliep al bij m'n vriendin toen we 15 en 14 waren. batsen duurde ook niet veel langer, daarna toen ik 17 was woonde ik zowat bij m'n "schoon"familie.....WTF is wrong with yo parents???

Moek ze effe bellen??
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  zaterdag 30 september 2006 @ 01:29:56 #144
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_42249951
Sja, eigenlijk zie ik het probleem niet,als je een avondje samen bent houdt je je broek ook niet aan lijkt mij... (als het je ouders daarom gaat).
En in princiepe, waarom zou je niet nog even kunnen wachten?
Je bent jong, pas 4 maanden samen... op zich is het niet heel raar.
Eigenlijk kan ik niks zeggen want ik sliep na 4 dagen bij mijn vriendin en ik kende r 5 dagen... maar goed, dat is een ander verhaal
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
pi_42255206
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 01:29 schreef superhaagie het volgende:
Sja, eigenlijk zie ik het probleem niet,als je een avondje samen bent houdt je je broek ook niet aan lijkt mij... (als het je ouders daarom gaat).
En in princiepe, waarom zou je niet nog even kunnen wachten?
Je bent jong, pas 4 maanden samen... op zich is het niet heel raar.
Eigenlijk kan ik niks zeggen want ik sliep na 4 dagen bij mijn vriendin en ik kende r 5 dagen... maar goed, dat is een ander verhaal
Hou je dan stil!
pi_42255756
hier zo'n beetje mijn verhaal

.. = mijn vriendin
quote:
Even over het slapen bij ... Wat is eigenlijk de reden dat het in jullie ogen nog niet mag?.
Als dat voor de seks is dan vind ik dat geen goed argument omdat daar wel betere momenten voor te verzinnen zijn. Dat kan namelijk op elk moment dat we samen zijn en daarvoor hoef je niet bij elkaar te slapen. Dan zou het ook een probleem zijn om gewoon samen op een kamer te zijn, en daar doen jullie ook niet moeilijk over. Ook lijkt het me dat het met de seks wel meevalt omdat we daar namelijk niet alleen in dat huis zijn, haar zusjes en ouders liggen nou niet heel ver van ons af. En mocht het dan toch gebeuren, ik en .. zijn verliefd en dan doe je dat soort dingen. Het lijkt me voor jullie ook een fijner idee dat het in een veilige omgeving gebeurt dan ergens in een parkje ofzo.

Ook als jullie ons "te jong" vinden vind ik dat onzin. Ik ben bijna 18 en ... is 17, een mooie leeftijd om op dat gebied zelf beslissingen te namen lijkt me zo.

Na 4 maanden is echt niet snel hoor. Tegenwoordig gebeurt en mag het meestal al eerder, ik vind 4 maanden eigenlijk een mooie tijd. Ik zou niet weten waarom het na 4 maanden niet zou mogen, en na 6 maanden wel. Wie bepaald de grens wanneer het "snel" is?. Ik denk dat het tegenwoordig eerder laat is, maar ik vind het een mooie tijd na 4 maanden. Ik en .. zijn er beide aan toe en van haar ouders mag het ook, wat is dan het probleem?.

Ik en.. zijn verliefd en dan doe je dat soort dingen. We willen gewoon bij elkaar zijn, bij elkaar slapen, samen ontbijten, dat soort dingen doe je als je verliefd bent. Dat hoort er gewoon bij.

Het gaat mij ook echt niet om de seks hoor. Ik ben verliefd op .., en als ik het aleen om de seks zou doen had ik dat wel eerder gedaan dan na 4 maanden. Het gaat dus zoals gezegt om gewoon bij elkaar zijn, er zullen dan ook echt geen andere dingen gebeuren dan die normaal gebeuren.

En dan nog dit: ik kan me herinneren dat mama een maand of 2 geleden waar.. bij was zei dat het veel moeilijker is om je dochter los te laten dan om je zoon los te laten. Ik heb .. en de ouders van .. de tijd gegeven om het hierover eens te worden en had dus ook niet verwacht dat dit voor jullie een probleem zou zijn, helemaal niet omdat jullie dat zo gezegt hebben.Ik ben jullie zoon, en het zou dus niet zo moeilijk moeten zijn om mij los te laten, tenminste, dat zeiden jullie zelf.

Ik moet op dit terrein mijn eigen weg vinden, en zal heus wel voorzichtig zijn. Nogmaals, ik ben bijna 18 en vrijheid op dit gebied hoort daar nou eenmaal bij. Ik verlang ook niet van jullie dat het op dit moment bij ons thuis mag. Het gebeurt bij .. thuis, en niet bij ons.

Ik probeer het gewoon bespreekbaar te maken, ik heb .. en haar ouders de tijd gegeven om het hierover eens te worden en dat probeer ik nu met jullie ook. Bij veel jongens wordt hier echt niet zo open over gedaan hoor. Die zeggen gewoon dat ze bij een vriend gaan slapen of bellen vanaf hun vriendin naar huis om te zeggen dat ze daar blijven slapen, zonder enig overleg.

Misshien denken jullie dat als dit 1x mag dat het dan wekelijks het geval zou zijn. Dat is niet zo. We zullen het echt wel vaker willen hoor, maar als je alleen al kijkt naar onze agenda's moeten jullie inzien dat dat niet eens mogelijk is.

Ik wil niet ongehoorzaam zijn, maar op dit punt moet ik echt mijn eigen weg vinden. Ik vind het niet nodig dat jullie me op dit vlak als een klein kind behandelen, ik gedraag me op dit vlak immers ook niet als een klein kind. Ik ben open, eerlijk en probeer er gewoon volwassen over te praten. Als jullie me als een klein kind blijven behandelen moet ik me misschien ook maar als een klein kind gaan gedragen en het gewoon zonder jullie toestemming maar doen. Ik snap best dat jullie nog aan het idee moeten wennen, dat moesten de ouders van ... namelijk ook. Die zijn echter wel gaan inzien dat je zoiets toch niet tegen houdt
en dat het er nou eenmaal bij hoort.
pi_42255900
En eamon ga je ze dat zo vertellen..? Dat zou op zich wel indruk moeten maken..
Maar hoop dat je tijdens dat gesprek wel rustig blijft, ook als ze niet met een oplossing komen.

Maar wat doe je als ze niet om te praten zijn, blijf je dan toch bij je vriendinnetje slapen?
Of stel je het inderdaad uit.

Mja wat een gedoe ook.. zijn haar ouders er mee eens doen jou ouders vaag..
Ouders ook soms
Salsa Espaņola
pi_42255921
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 11:31 schreef Salsagirl het volgende:
En eamon ga je ze dat zo vertellen..? Dat zou op zich wel indruk moeten maken..
Maar hoop dat je tijdens dat gesprek wel rustig blijft, ook als ze niet met een oplossing komen.

Maar wat doe je als ze niet om te praten zijn, blijf je dan toch bij je vriendinnetje slapen?
Of stel je het inderdaad uit.

Mja wat een gedoe ook.. zijn haar ouders er mee eens doen jou ouders vaag..
Ouders ook soms
ik wil even alle argumenten op een rijtje hebben Geloof dat het er wel genoeg zijn om dit te kunnen winnen. Wat ik anders doe, ik weet niet. Als dit zo lukt moeten ze haast wel instemmen Ga het ook gewoon rustig vertellen, moet even het juiste moment afwachten. Ze moeten ook niet het idee krijgen dat ik er teveel mee bezig ben of dat ik ermee zit. Het moet in 1x goed gaan, een 2e kans gaat denk ik niet lukken.

zijn het verder wel redelijke argumenten ?

Misschien is het wel verstandig om hier gewoon een print van te geven .. anders krijg je toch een gesprek en dat loopt toch nooit zoals je wil. Maar misschien komt een gesprek wel beter over dan een print
pi_42255970
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 11:19 schreef Eamon het volgende:
hier zo'n beetje mijn verhaal

.. = mijn vriendin
[..]
goed verhaal man, je hebt goed geluisterd naar onze adviezen. Je zou er nog aan toe kunnen voegen: als 4 maanden voor jullie niet lang genoeg is, wanneer is het dan wel lang genoeg? En waar hangt dat van af?
succes!
pi_42256073
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 11:36 schreef purmernoord het volgende:

[..]

goed verhaal man, je hebt goed geluisterd naar onze adviezen. Je zou er nog aan toe kunnen voegen: als 4 maanden voor jullie niet lang genoeg is, wanneer is het dan wel lang genoeg? En waar hangt dat van af?
succes!
heb het erin gezet. Thanks voor je hulp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')