Ik ben geen fietsquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:57 schreef DennisMoore het volgende:
Ik zou jou nog niet uit de gracht vissen..
quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:29 schreef AudreyHepburn het volgende:. Hij heeft een fiets zonder zaaaaaaaaadel !
.
Whehe. Je sig. Safran Foerquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb zo'n teringhekel aan doe-het-zelf winkels, meubelboulevards, kantoorspullenwinkels, interieurwinkels en dat soort plekken dat ik nu sinds 1 juli (verhuizing naar dit huis) en midden september (verhuizing naar huidige kamer) gewoon doodleuk nogsteeds in een kamer vol verhuisdozen woon zonder kleerkast, bureau, boekenkast of elk ander meubelstuk behalve een kleed en een bed.. I just can't be bothered. Dat zegt vast iets over mijn persoonlijkheid, of niet ?
Ik heb vorige week het zover laten komen dat ik samen met mijn ouders een bureaustoel aangeschaft heb. Echter, ik gok dat ik binnen de komende maand niet opeens in een nette kamer vol meubels woon. Maargoed, los van die hele lamellen:. Praxis con suis.
.
*handschud*quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
I just can't be bothered. Dat zegt vast iets over mijn persoonlijkheid, of niet ?
Homoquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:31 schreef speknek het volgende:
Ik vind m'n huis inrichten stiekem wel leuk.
Ben je handig? Ik ben dol op mooie huizen, kan me niet voorstellen dat je weken of langer tussen de dozen leeft, hier is het altijd helemaal verantwoord met als hoogtepunt de boekenwand naar eigen ontwerpquote:Ben al drie keer in de Gamma geweest deze week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |