Ik ben geen fietsquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:57 schreef DennisMoore het volgende:
Ik zou jou nog niet uit de gracht vissen..
quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:29 schreef AudreyHepburn het volgende:. Hij heeft een fiets zonder zaaaaaaaaadel !
.
Whehe. Je sig. Safran Foerquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb zo'n teringhekel aan doe-het-zelf winkels, meubelboulevards, kantoorspullenwinkels, interieurwinkels en dat soort plekken dat ik nu sinds 1 juli (verhuizing naar dit huis) en midden september (verhuizing naar huidige kamer) gewoon doodleuk nogsteeds in een kamer vol verhuisdozen woon zonder kleerkast, bureau, boekenkast of elk ander meubelstuk behalve een kleed en een bed.. I just can't be bothered. Dat zegt vast iets over mijn persoonlijkheid, of niet ?
Ik heb vorige week het zover laten komen dat ik samen met mijn ouders een bureaustoel aangeschaft heb. Echter, ik gok dat ik binnen de komende maand niet opeens in een nette kamer vol meubels woon. Maargoed, los van die hele lamellen:. Praxis con suis.
.
*handschud*quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
I just can't be bothered. Dat zegt vast iets over mijn persoonlijkheid, of niet ?
Homoquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:31 schreef speknek het volgende:
Ik vind m'n huis inrichten stiekem wel leuk.
Ben je handig? Ik ben dol op mooie huizen, kan me niet voorstellen dat je weken of langer tussen de dozen leeft, hier is het altijd helemaal verantwoord met als hoogtepunt de boekenwand naar eigen ontwerpquote:Ben al drie keer in de Gamma geweest deze week.
Wie geen Billy in elkaar kan zetten is echt een homo.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:33 schreef speknek het volgende:
M'n vriendin (last time I checked) ook niet erg. Maar we hebben al een paar boekenkasten in elkaar gezet, dus een gebruiksaanwijzing kunnen we op zich volgen.
Het is ook leuk! Allemaal leuke ideeen en dingen en dingen. Ik ga het binnenkort maar weer eens op de kop zetten want dat is tof.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:31 schreef speknek het volgende:
Ik vind m'n huis inrichten stiekem wel leuk. Ben al drie keer in de Gamma geweest deze week.
Mijn verlanglijstje is kilometers lang. Heb ik in ieder geval een plek waar ik mijn geld heen kan dragen de komende jaren.quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Wie geen Billy in elkaar kan zetten is echt een homo.
Ik wil nu graag een nieuwe keuken maar al dat gedoe weerhoudt ons.
ik kan nog geen billy of iets ander in elkaar zeggen maar ja ... mijn huis staat wel vol meubels dusquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Wie geen Billy in elkaar kan zetten is echt een homo.
Ik wil nu graag een nieuwe keuken maar al dat gedoe weerhoudt ons.
Dat is echt wel iets om trots op te zijn.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:27 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb zes Billies. Allemaal zelf in elkaar gezet.![]()
Bij welke shop haal je je voorraadje dan ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:24 schreef sararaats het volgende:
ik moet zeggen dat ik Utrecht wel een leuke stad vind
ik kom er wel eens (niet zo vaak natuurlijk)
Die heet gewoon kees?quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:53 schreef Twisted_fok het volgende:
Mijn Ikeakast heeft niet eens zo'n leuke naam.
Odysseus'91quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:41 schreef Kanogor het volgende:
Hmm, ik zit met een vraagje. Weet alleen niet of dit de juiste plek is, of dat ie in t VBL moet. Het zit namelijk zo, ik woon in Arnhem (zoekende naar een kamer in Utrecht) en studeer dus in Utregg. Nou zou ik graag weer gaan voetballen bij een leuke vereniging, maar heb ik geen idee welke het best 'geschikt' is.
Heb al lijsten door zitten ploegen van al de clubs, maar t zijn er zoveel. Misschien iets voor een eigen topic (zo ja, waar??) maar wie van jullie zit ook bij een vereniging en kan mij verder helpen? Alvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |