quote:
 Daar was ik dus, en dat was stom.
Allereerst heb ik anderhalf uur in de rij gestaan voor ik naar binnen kon. "Jamaar, Au3, muts, waarom sta je dan ook nogsteeds in die rij als het zo fucking lang duurt ?". Nou, als je al drie kwartier staat, dan zal je godverdomme naar binnen ook, lieve lezer. En dan kom je binnen en dan is het bezweet overal, en het eerste wat je hoort is "Ja, de garderobe hier van de City Hall is vol, je moet naar die van de Arena aan de andere kant van de fucking tent, vijf miniscule gangetjes en een paar honderd vieze bezwete mensen later. Je komt dus net uit de rij voor je ingang, en sluit dan maar gedwee aan bij de rij voor de garderobe die het hele pand doorloopt. Ondertussen speelt er in je hoofd het mantra: "Wat nou he, als er hier brand uitbreekt ?". 
Nou, ik eindelijk uit de rij voor die fucking garderobe, kan ik aansluiten bij de rij voor de muntjes, en als je dan eindelijk je muntjes hebt kan je aansluiten bij de rij voor het bier. En als je dan wil bestellen is het fust leeg, en die tapfeuten van die studieverenigingen hebben niet het flauwste benul hoe je in godsnaam een fust moet verwisselen. Ik krijg de neiging om tegen het blozende letterenmeisje te roepen: "Zal ik het dan godverdomme zelf doen, schuifelende trut, want in tegenstelling tot jouw voltallige bestuur weet ik wel hoe een fust eruit ziet." En ik drink nieteens bier meer.
Anyway. Wij de dansvloer op. Kutgeluid, want het is en blijft de fucking City Hall, om nog maar niet te beginnen over de Vengaboys in de 60s-90s zaal. Nou, sta je daar met je cola, want er is ook geen Spa Rood, verdomme, komt er een of andere gast op je af: "Ja. ik ken jou, jij hebt staan bekken met mijn huisgenoot." 
Nou, de toon was gezet. Een uur later komt een andere jongen naar me toe: 
Jongen: "Ik ken jou ergens van."
Ik: "Waarschijnlijk van Tivoli, ik sta daar achter de bar."
Jongen: "Ja. Dat zal. Hee, heb je een vriend ?"
Ik: "Nee."
Hij: "Nou, kijk, want ik sta dus al drie maanden droog."
Ik: "..." (Zie ik eruit als Zeehondencreche Pieterburen ? Nee ? Nou dan.)
Ik was echt zo lamgeslagen door die opmerking dat iets gevats als die Pieterburenopmerking nieteens bij me opkwam. WTF, serieus ? Los daarvan hoorde ik een oudere vriend van me al klagen dat er alleen maar ontzettend hitsige, zaadvragende letterenmeisjes rondliepen met een aura van "Ik heb de afgelopen tien jaar van mijn leven in een nonnenreservaat op Madagascar gewoond. Ontmaagd mij." Was ik het helemaal mee eens. 
Wat een kutfeest.