De studentenvoetbalvereniging van Olympos. De sfeer is altijd oke en je zit dus met medestudentenquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:04 schreef Kanogor het volgende:
[..]
Mijn dank is groot voor uw uitgebreide antwoord![]()
Ah, wist niet dat Olympos een voetbalvereniging had (opzich wel logisch). Ik ga eens een kijkje nemen op de site, en wie weet zie ik je daar!quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
De studentenvoetbalvereniging van Olympos. De sfeer is altijd oke en je zit dus met medestudenten.
www.odysseus91.nlquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:44 schreef Kanogor het volgende:
[..]
Ah, wist niet dat Olympos een voetbalvereniging had (opzich wel logisch). Ik ga eens een kijkje nemen op de site, en wie weet zie ik je daar!
Yup, gevonden. Heb al ff berichtje in t gastenboek achtergelaten, per ongeluk dubbel postquote:
Ramptoeristquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:04 schreef Q. het volgende:
Ik reed net nog even voor de gein met de auto door Kanaleneiland noord, langs de Rijnbaan. God, wat een idiote pauperzooi is het daar toch, niet te zuinig .
quote:
Prachtig.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:35 schreef Hathor het volgende:
VIP: Zeg, werk eens met wat minder lawaai, er word hier geoefend !
Timmerman: Krijg de tering gek !
Hoe voelt dat nou SCH?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
SCH, je begint me te kennen.
Ennn Hoe voelt dat nu?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:36 schreef AudreyHepburn het volgende: Dat is precies wat mijn vrienden ook altijd zeggen..
Oew, had ik nu maar een brommerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:14 schreef DennisMoore het volgende:
Vijf politieauto's, twee motoragenten... bij het Multiculturele Koffiehuisdinges.
Volgens mij gaan ze een bromfietstestgebeuren opzetten..
Misschien was de koffie te heet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:14 schreef DennisMoore het volgende:
Vijf politieauto's, twee motoragenten... bij het Multiculturele Koffiehuisdinges.
Dan laat ik mijn brommert maar even thuis vanavond.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:14 schreef DennisMoore het volgende:
Monza, Tivoli en 't Pakhuis (maar dat is een rare tic van mijquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:34 schreef CrustyClown het volgende:
Waar gaan de meeste van jullie trouwens meestal stappen op een avond als donderdag? Monza, beurs, of gaan de meeste op zoek naar de kroegjes?
VK, is dat de oude Jazzalley ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:13 schreef SCH het volgende:
Heb net in het VK gezeten, muziek stond een beetje te hard
Ga over een uurtje voor je raam staan, dan spot je mij.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:06 schreef Q. het volgende:
Ik spot nooit iemand. Misschien moet ik eens naar buiten gaan.
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:55 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Ga over een uurtje voor je raam staan, dan spot je mij.![]()
Geen idee, je kunt iig voor het julianapark onder het spoor door, erachter weet ik niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:28 schreef Undergod het volgende:
even vraagje: Kan ik aan de achterkant van het julianapark onder/over het spoor naar de vlampijpstraat?
Dus gaat die Julianaparklaan onder het spoor door?
Volgens mijn kaart moet het er achter ook kunnen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:37 schreef ioko het volgende:
[..]
Geen idee, je kunt iig voor het julianapark onder het spoor door, erachter weet ik niet eigenlijk.
Gewoon een grote bek tegen ze opzettenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 04:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
Gewerkt op een premierefeestje van het filmfestifal. VIPs zijn arrogante kutmensen die alleen maar zeiken, gratis champagne drinken en hapjes eten alsof ze net terug zijn uit donker Afrika. Ik begrijp opeens heel goed hoe mensen ertoe komen om in iemands appelsap te pissen.
Overal waar bier is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:02 schreef Christine het volgende:
Waar is er vanavond iets leuks te doen?
Ben je nog geweest?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:39 schreef Christine het volgende:
Wat een kutsmoes.
Gaat er iemand mee vanavond naar een theatersportwedstrijd?
Of naar een of andere graanfabriekquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:28 schreef Christine het volgende:
Waarom ruikt het trouwens in Utrecht buiten altijd naar te lang geroosterd brood?
Das de DE fabriek idd, ik vind het wel een fijne geur.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:28 schreef Christine het volgende:
Waarom ruikt het trouwens in Utrecht buiten altijd naar te lang geroosterd brood?
Uiteraardquote:
Heb je mijn wedstrijd van volgende week zaterdag in Oudaen al in je agenda staan?quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Uiteraard. Voor een avondje theatersport ben ik altijd wel te porren en ik ga ook rustig in m'n eentje.
Nee? Ik heb er wel eentje voor a.s. vrijdag in mijn agenda staan (bij Parnassos) maar zaterdag niet... waar speel je en bij welk team?quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je mijn wedstrijd van volgende week zaterdag in Oudaen al in je agenda staan?
www.aangenaamverrast.nl - in Oudaen. Ik presenteer de wedstrijd! Leuke Utrechtmeet lijkt me.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee? Ik heb er wel eentje voor a.s. vrijdag in mijn agenda staan (bij Parnassos) maar zaterdag niet... waar speel je en bij welk team?
Ik mis de bierlucht die altijd over Enschede hing.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:28 schreef Christine het volgende:
Ik voel me per definitie opgelatenquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:25 schreef Christine het volgende:
Trouwens, zou je je niet opgelaten voelen? Dat je leuk zo'n wedstrijd moet presenteren, maar dat je weet dat er een stel anonieme mensen van een internetforum naar je zitten te kijken?.
O de Vlampijpstraat, ik realiseer me nu pas dat je dan naar All-In ging, hihi. Ik ben echt ontzettend slecht in straatnamen onthouden dus ik had eigenlijk geen idee waar je het over had. Maar ik had je er zo antwoord op kunnen geven, want ik pak ook altijd dat weggetje vlak langs het spoor (al lag die laatst helemaal opengebroken, maar je kon er toch nog wel via de stoep langs).quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:47 schreef Undergod het volgende:
Ik had er gister een squash afspraak daar en de kaart op routenet was er niet duidelijk over, een soort van stippel weg zou er lopen.
Maar het is dus wel gelukt en was op tijd bij het squashen.
het was wel weer rotweer
Tja Utrecht is natuurlijk ook de beste plek om te wonenquote:Huis in Utrecht duurst
Uitgegeven: 9 oktober 2006 10:36
Laatst gewijzigd: 9 oktober 2006 10:36
AMSTERDAM - Wie een huis wil kopen is in de provincie Utrecht het duurste uit. Daar kost een woning gemiddeld 232 duizend euro.
Utrecht wordt gevolgd Noord-Brabant, Noord-Holland en Gelderland, meldt het Centraal Bureau voor de Statistiek maandag.
De goedkoopste stulpjes staan in Groningen. Daar is een koper gemiddeld 142 duizend euro kwijt. Friesland en Zeeland zijn ook relatief goedkoop, met prijzen rond de 160 duizend euro.
morgen weer maar vandaag nog even feest !quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:49 schreef DennisMoore het volgende:
Ach, als de r is in de maand...
Nee, vanmorgen zat ik braaf met een bekertje koffie in de trein wakker te worden.
Als het om Hoog Catharijne gaat zal het wel een Marokkaan zijnquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:35 schreef Asmodean het volgende:
net bij hoog catharijne allemaal sirenenes toen ik er langs fietste, met piepende banden scheuren politiewagens de bocht om, om daar de stoep op te knallen en uit de auto te rennen. Op de stoep stond iig een auto, waar een andere agent bij stond. Iemand enig idee wat er aan de hand was?
p watquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als het om Hoog Catharijne gaat zal het wel een Marokkaan zijn
Nee geen idee, staat er niks op p2000?
Dat betrof een VRIENDSCHAPPELIJKE wedstrijd tussen FC Utrecht en het nationale elftal van Marokko. Het heeft de politie tot na middernacht gekost om het weer rustig te krijgen in de stad.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:35 schreef Asmodean het volgende:
net bij hoog catharijne allemaal sirenenes toen ik er langs fietste, met piepende banden scheuren politiewagens de bocht om, om daar de stoep op te knallen en uit de auto te rennen. Op de stoep stond iig een auto, waar een andere agent bij stond. Iemand enig idee wat er aan de hand was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |