Ga over een uurtje voor je raam staan, dan spot je mij.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:06 schreef Q. het volgende:
Ik spot nooit iemand. Misschien moet ik eens naar buiten gaan.
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:55 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Ga over een uurtje voor je raam staan, dan spot je mij.![]()
Geen idee, je kunt iig voor het julianapark onder het spoor door, erachter weet ik niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:28 schreef Undergod het volgende:
even vraagje: Kan ik aan de achterkant van het julianapark onder/over het spoor naar de vlampijpstraat?
Dus gaat die Julianaparklaan onder het spoor door?
Volgens mijn kaart moet het er achter ook kunnen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:37 schreef ioko het volgende:
[..]
Geen idee, je kunt iig voor het julianapark onder het spoor door, erachter weet ik niet eigenlijk.
Gewoon een grote bek tegen ze opzettenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 04:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
Gewerkt op een premierefeestje van het filmfestifal. VIPs zijn arrogante kutmensen die alleen maar zeiken, gratis champagne drinken en hapjes eten alsof ze net terug zijn uit donker Afrika. Ik begrijp opeens heel goed hoe mensen ertoe komen om in iemands appelsap te pissen.
Overal waar bier is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:02 schreef Christine het volgende:
Waar is er vanavond iets leuks te doen?
Ben je nog geweest?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:39 schreef Christine het volgende:
Wat een kutsmoes.
Gaat er iemand mee vanavond naar een theatersportwedstrijd?
Of naar een of andere graanfabriekquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:28 schreef Christine het volgende:
Waarom ruikt het trouwens in Utrecht buiten altijd naar te lang geroosterd brood?
Das de DE fabriek idd, ik vind het wel een fijne geur.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:28 schreef Christine het volgende:
Waarom ruikt het trouwens in Utrecht buiten altijd naar te lang geroosterd brood?
Uiteraardquote:
Heb je mijn wedstrijd van volgende week zaterdag in Oudaen al in je agenda staan?quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Uiteraard. Voor een avondje theatersport ben ik altijd wel te porren en ik ga ook rustig in m'n eentje.
Nee? Ik heb er wel eentje voor a.s. vrijdag in mijn agenda staan (bij Parnassos) maar zaterdag niet... waar speel je en bij welk team?quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je mijn wedstrijd van volgende week zaterdag in Oudaen al in je agenda staan?
www.aangenaamverrast.nl - in Oudaen. Ik presenteer de wedstrijd! Leuke Utrechtmeet lijkt me.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee? Ik heb er wel eentje voor a.s. vrijdag in mijn agenda staan (bij Parnassos) maar zaterdag niet... waar speel je en bij welk team?
Ik mis de bierlucht die altijd over Enschede hing.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:28 schreef Christine het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |