quote:Op donderdag 28 september 2006 22:51 schreef Sebasser het volgende:
De gouden kooi is toch pas zondag ?
Hoe moeten die streams het nu al doen dan ?
Omdat ze er al inzitten..... gisteren geloof ik alquote:Op donderdag 28 september 2006 22:51 schreef Sebasser het volgende:
De gouden kooi is toch pas zondag ?
Hoe moeten die streams het nu al doen dan ?
waarom vraag je het dan als je het toch bagger vind???quote:Op donderdag 28 september 2006 22:55 schreef Sebasser het volgende:
Oh, kan ook allemaal wel.
Bagger zooi.
Waar kijk je dan precies de streams? Via een bepaalde site of gewoon los in WMP (Windows Media Player)?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:23 schreef Maraca het volgende:
Ik moest van Teamlead hier gaan janken dus..
Ik zie nikshet scherm blijft rood
![]()
Hmm...en als je eens klikt op deze link: http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_001.aspquote:Op donderdag 28 september 2006 23:34 schreef Maraca het volgende:
via www.degoudenkooi.nl --> website gouden kooi en dan voor streams.. dan zie ik onderin 4 beelden (die kan ik wél gewoon zien) en daarop moet je klikken om hem groter te maken. En dan zie ik niks..
Ja dat viel me net ook op, maar dat hebben ze niet allemaal, zal (hopelijk) nog wel opgelost worden.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:52 schreef scanman01 het volgende:
De streams van DGK zijn heel beroerd. Bij een beetje beweging wordt het beeld heel slecht.
Hieronder een voorbeeld. Nena zit stil en is dat vrij duidelijk. Angelique beweegt en is absoluut niet meer te capturen.
[afbeelding]
Ik hoor alleen geluidquote:Op donderdag 28 september 2006 23:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...en als je eens klikt op deze link: http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_001.asp
(dan opent ie hem los in WMP namelijk, misschien dat het dan wel werkt)
Het is erg donker in het huis zo te zien, misschien zijn de bewoners er nu tijdelijk niet?quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:40 schreef DaMook het volgende:Heb alweer 10 minuten fonteinen
Of ze er al langer zijn weet ik niet, schakel pas net in
.
Even in de DGK forumlist helemaal bovenin op het topic klikken faq policys streams klikkenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:19 schreef witste het volgende:
Ik heb mediaspy, zijn er net zoals BB ook losse stream-urls om in te voeren?
Ja, mediaplayer 10 even installeren. Is toch gratis, dus waarom niet?quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:59 schreef BlackSunday het volgende:
Ik heb geen mediaplayer 10, maar een stuk lager, iemand tips?
Als je alleen geluid hebt, moet je even bij instellingen je verbindingsnelheid op automatisch zetten, en deze site gebruiken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:00 schreef Maraca het volgende:
* Maraca zucht
ze doen het nog steeds nietMoet ik bepaalde dingen installeren ofzo? Krijg allen geluid en op de site van talpa zelf zie ik alleen de kleine schermpjes (de geplaatste links doen niks)
Je hebt minimaal een 2Mbit verbinding nodig om alles perfect te zien, dat heb je?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:55 schreef Maraca het volgende:
In I.E krijg ik beeldHeb alleen nog problemen met camera 2 en 3 .. 1 en 4 doen het perfect ..
Draadloos is niet z'n beste oplossing voor streaming.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:03 schreef Maraca het volgende:
Ik weet zo niet wat voor verbinding ik heb.. kabel iig en ik zit op een draadloze verbinding (laptop)
Snap ik, maar trekt mn pc niet, heb nog antiekequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, mediaplayer 10 even installeren. Is toch gratis, dus waarom niet?
quote:Op maandag 11 december 2006 22:44 schreef Day het volgende:
Mensen, misschien wordt het nu tijd om een 'help mijn streams doen het niet'-topic te openen? Dan kunnen we hier gewoon verder met COS.
heel vaag, maar m'n originele bookmarks werken weer (directe urls naar de streams vanuit m'n wmplayer. probleem is dus opgelostquote:Op maandag 11 december 2006 23:06 schreef Leandra het volgende:
Ik had gisteren hetzelfde probleem, en ze deden het echt nergens.
ff Hitman gedraaid en de boel was weer voor elkaar.....
Hier doen ze het ook weer (de normale Garnier feed), dus geen spyware of andere zakenquote:Op maandag 11 december 2006 23:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
heel vaag, maar m'n originele bookmarks werken weer (directe urls naar de streams vanuit m'n wmplayer. probleem is dus opgelost
Heb je Vista geinstalleerd ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:49 schreef APK het volgende:
*Kick*
Ik keek altijd via BBstream, maar nu krijg ik opeens de volgende error:
[afbeelding]
Iemand enig idee wat dit veroorzaakt
Opnieuw unzippen en installeren helpt niet.![]()
En nee, ik kijk liever niet via een van de websites aangezien ik streams kijk via tv-out en alle windows dan in de war raken.
Welke links had je erin staan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:49 schreef APK het volgende:
*Kick*
[afbeelding]
En nee, ik kijk liever niet via een van de websites aangezien ik streams kijk via tv-out en alle windows dan in de war raken.
Ik kijk altijd via BBstream - nu nog steeds zonder enig probleem. Hier staan alle servicepacks voor XP geinstalleerd en nog nooit enig probleem gehad.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:49 schreef APK het volgende:
*Kick*
[afbeelding]
Tot nu toe heb ik ook nooit problemen gehad. Maar vanavond???? Knudde!!!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik kijk altijd via BBstream - nu nog steeds zonder enig probleem. Hier staan alle servicepacks voor XP geinstalleerd en nog nooit enig probleem gehad.
Het lijkt mij, dat door een installatie van 'iets anders' jouw probleem wordt veroorzaakt. (Ik neem aan dat je een re-boot al een keer hebt geprobeert)
OK, maar jouw probleem heeft niets te maken met het probleem van APK. Wat jij ziet is de technische storing bij TIEN en die is nu opgelost.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:27 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik ook nooit problemen gehad. Maar vanavond???? Knudde!!!![]()
Opgelost?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
OK, maar jouw probleem heeft niets te maken met het probleem van APK. Wat jij ziet is de technische storing bij TIEN en die is nu opgelost.
Je bent een held!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
APK - kijk even naar http://support.microsoft.com/kb/296088/nl
Hier staat het probleem beschreven
TX, blij dat je weer door kunt gaan. Kun je aangeven wat, in jouw geval, de oorzaak was ?quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
TX, blij dat je weer door kunt gaan. Kun je aangeven wat, in jouw geval, de oorzaak was ?
Ik was gisteren 8 afleveringen van een serie (> 3 gig) aan het downloaden en wilde alvast de eerste bekijken terwijl de download nog niet klaar was. Toen sloeg mijn harddisk op hol en liep alles vast met een zeer hoge virtual memory belasting.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
TX, blij dat je weer door kunt gaan. Kun je aangeven wat, in jouw geval, de oorzaak was ?
OK, dus waarschijnlijk het 2Gb issue. God's en Gates wegen zijn ondoorgrondelijk - hoe zoiets met streams te maken kan hebben.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ik was gisteren 8 afleveringen van een serie (> 3 gig) aan het downloaden en wilde alvast de eerste bekijken terwijl de download nog niet klaar was. Toen sloeg mijn harddisk op hol en liep alles vast met een zeer hoge virtual memory belasting.
Zoiets?![]()
Op zich niks met de streams denk ik, meer met het proggie.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
OK, dus waarschijnlijk het 2Gb issue. God's en Gates wegen zijn ondoorgrondelijk - hoe zoiets met streams te maken kan hebben.
Even het .ini file van BBstream editen :quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
Op zich niks met de streams denk ik, meer met het proggie.
Maar het werkt weer, hoewel ik de afzonderlijke streams nu handmatig moet starten.
I can live with that.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Even het .ini file van BBstream editen :
- Autostart=Nee of Autostart=Ja
Volgens mij doen jouw streams het gewoon.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:11 schreef Gigageil het volgende:
Wat verstopte Brian nou zo gauw onder zijn Matras ??![]()
![]()
jep....ik hou jullie op de hoogte....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:12 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij doen jouw streams het gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |