quote:Op donderdag 28 september 2006 22:51 schreef Sebasser het volgende:
De gouden kooi is toch pas zondag ?
Hoe moeten die streams het nu al doen dan ?
Omdat ze er al inzitten..... gisteren geloof ik alquote:Op donderdag 28 september 2006 22:51 schreef Sebasser het volgende:
De gouden kooi is toch pas zondag ?
Hoe moeten die streams het nu al doen dan ?
waarom vraag je het dan als je het toch bagger vind???quote:Op donderdag 28 september 2006 22:55 schreef Sebasser het volgende:
Oh, kan ook allemaal wel.
Bagger zooi.
Waar kijk je dan precies de streams? Via een bepaalde site of gewoon los in WMP (Windows Media Player)?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:23 schreef Maraca het volgende:
Ik moest van Teamlead hier gaan janken dus..
Ik zie nikshet scherm blijft rood
![]()
Hmm...en als je eens klikt op deze link: http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_001.aspquote:Op donderdag 28 september 2006 23:34 schreef Maraca het volgende:
via www.degoudenkooi.nl --> website gouden kooi en dan voor streams.. dan zie ik onderin 4 beelden (die kan ik wél gewoon zien) en daarop moet je klikken om hem groter te maken. En dan zie ik niks..
Ja dat viel me net ook op, maar dat hebben ze niet allemaal, zal (hopelijk) nog wel opgelost worden.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:52 schreef scanman01 het volgende:
De streams van DGK zijn heel beroerd. Bij een beetje beweging wordt het beeld heel slecht.
Hieronder een voorbeeld. Nena zit stil en is dat vrij duidelijk. Angelique beweegt en is absoluut niet meer te capturen.
[afbeelding]
Ik hoor alleen geluidquote:Op donderdag 28 september 2006 23:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...en als je eens klikt op deze link: http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_001.asp
(dan opent ie hem los in WMP namelijk, misschien dat het dan wel werkt)
Het is erg donker in het huis zo te zien, misschien zijn de bewoners er nu tijdelijk niet?quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:40 schreef DaMook het volgende:Heb alweer 10 minuten fonteinen
Of ze er al langer zijn weet ik niet, schakel pas net in
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |