heel vaag, maar m'n originele bookmarks werken weer (directe urls naar de streams vanuit m'n wmplayer. probleem is dus opgelostquote:Op maandag 11 december 2006 23:06 schreef Leandra het volgende:
Ik had gisteren hetzelfde probleem, en ze deden het echt nergens.
ff Hitman gedraaid en de boel was weer voor elkaar.....
Hier doen ze het ook weer (de normale Garnier feed), dus geen spyware of andere zakenquote:Op maandag 11 december 2006 23:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
heel vaag, maar m'n originele bookmarks werken weer (directe urls naar de streams vanuit m'n wmplayer. probleem is dus opgelost
Heb je Vista geinstalleerd ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:49 schreef APK het volgende:
*Kick*
Ik keek altijd via BBstream, maar nu krijg ik opeens de volgende error:
[afbeelding]
Iemand enig idee wat dit veroorzaakt
Opnieuw unzippen en installeren helpt niet.![]()
En nee, ik kijk liever niet via een van de websites aangezien ik streams kijk via tv-out en alle windows dan in de war raken.
Welke links had je erin staan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:49 schreef APK het volgende:
*Kick*
[afbeelding]
En nee, ik kijk liever niet via een van de websites aangezien ik streams kijk via tv-out en alle windows dan in de war raken.
Ik kijk altijd via BBstream - nu nog steeds zonder enig probleem. Hier staan alle servicepacks voor XP geinstalleerd en nog nooit enig probleem gehad.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:49 schreef APK het volgende:
*Kick*
[afbeelding]
Tot nu toe heb ik ook nooit problemen gehad. Maar vanavond???? Knudde!!!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik kijk altijd via BBstream - nu nog steeds zonder enig probleem. Hier staan alle servicepacks voor XP geinstalleerd en nog nooit enig probleem gehad.
Het lijkt mij, dat door een installatie van 'iets anders' jouw probleem wordt veroorzaakt. (Ik neem aan dat je een re-boot al een keer hebt geprobeert)
OK, maar jouw probleem heeft niets te maken met het probleem van APK. Wat jij ziet is de technische storing bij TIEN en die is nu opgelost.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:27 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik ook nooit problemen gehad. Maar vanavond???? Knudde!!!![]()
Opgelost?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
OK, maar jouw probleem heeft niets te maken met het probleem van APK. Wat jij ziet is de technische storing bij TIEN en die is nu opgelost.
Je bent een held!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
APK - kijk even naar http://support.microsoft.com/kb/296088/nl
Hier staat het probleem beschreven
TX, blij dat je weer door kunt gaan. Kun je aangeven wat, in jouw geval, de oorzaak was ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |