Hij doet VMBO, geen VWO. Daar krijg/kreeg je geen latijn.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:27 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Quod licet jovi, non licet bovi.
Of zo. Middelbare school is al weer even geleden.
Wat leuk dat ze mij los hebben gelaten op de HU danquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:28 schreef Furious het volgende:
[..]
Hij doet VMBO, geen VWO. Daar krijg/kreeg je geen latijn.
Ga nou geen mooie verhalen houden, je deed MBO-ICT bij de LOI ofzo.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat leuk dat ze mij los hebben gelaten op de HU dan
Verder heb ik genoeg lessen gehad te weten wat daar staat.
Met de nadruk op deed.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:32 schreef Furious het volgende:
[..]
Ga nou geen mooie verhalen houden, je deed MBO-ICT bij de LOI ofzo.
Nog nooit van een gecombineerd traject gehoord?quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:34 schreef Furious het volgende:
[..]
Ja, en nu plotseling naar de HU.
Wanneer werd je ook alweer wakker?
Jij niet. En nee ik ben niet in de war met tonks.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nog nooit van een gecombineerd traject gehoord?
Anyhow: Ik denk dat je in de war bent met Tonks.
Ik heb RE nog nooit gespeeld. Maar het gaat me bij Half-Life 2 niet zozeer om de schrikmomenten, maar ik kwam in een level waar alles donker was en overal enge monsters liepen en kleine dingen die naar je hoofd sprongen. Ik vond het zo kut, dat ik nooit verder ben gegaanquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:15 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Serieus, dat meen je niet. RE heeft toch een veel groter schrikgehalte dan HL.En ik ben geen gamer, maar ik zat toch ook wel flink te flippen op sommige momenten.
Bij Far Cry moet ik je helaas vertellen dat het binnenkort om een combinatie van schrikmomenten, donkere ruimtes met enge wezens en constante spanning gaat.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb RE nog nooit gespeeld. Maar het gaat me bij Half-Life 2 niet zozeer om de schrikmomenten, maar ik kwam in een level waar alles donker was en overal enge monsters liepen en kleine dingen die naar je hoofd sprongen. Ik vond het zo kut, dat ik nooit verder ben gegaan
Far Cry kan ik tot nu toe wel hebben qua spanning. Zolang het normale soldaatjes blijven die je moet neerknallen, vind ik het heel tof. In levels waarin je door de jungle moet lopen, met overal van die rare gemuteerde apen, vind ik het al een stuk enger.
Oh crap. Dan denk ik dat ik binnenkort "vast" kom te zittenquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:43 schreef Furious het volgende:
[..]
Bij Far Cry moet ik je helaas vertellen dat het binnenkort om een combinatie van schrikmomenten, donkere ruimtes met enge wezens en constante spanning gaat.
Wat ik altijd deed als ik bange momenten kreeg was de oermens in mij naar boven halen en gewoon domweg naar binnen sprinten en schieten.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh crap. Dan denk ik dat ik binnenkort "vast" kom te zitten
je powerbook is toch niet doodquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:44 schreef Furious het volgende:
Ik wilde eventjes afscheid nemen.
Helaas echter (nog) zonder subtitle support. Maar het is wel handiger dan alle codecs zelf moeten installeren (lees: slepen) uit dat sportautopakket, jaquote:
Nee, deze:quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:25 schreef Furious het volgende:
[..]
Headcrabs zeker? Je moet HL1 eigenlijk nu nog eens spelen, net zoals met oude horror films is het nu waarschijnlijk (net niet) lachwekkend.
Ik had 'm ook al gezien.. moet je voor de gein eens doen wanneer je een video aan het afspelen bent en er langs/overheen scrollen...quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:23 schreef nietzman het volgende:
http://macwereld.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1682&Itemid=1
Coolest. Thing. Ever.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |