Je kan toch gewoon via de toetsen naar controlpanel.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jawel. Maar als ik dan een keer in de trein zit en Windows wil opstarten, heb ik helemaal geen mogelijkheid m'n cursor te bewegen. Moet ik eerst een muis aansluiten om m'n trackpad weer aan te zetten
Ja natuurlijk. Alles kan. Maar terwijl ik via het toetsenbord mezelf naar het muis-onderdeel van het configuratiescherm weet te wurmen, erger ik me wel weer kapot aan m'n computer in plaats van dat ik er plezier aan beleef.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon via de toetsen naar controlpanel.
Had vast last van random shutdowns.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:36 schreef oor het volgende:
In de film snakes on a plane (waar ik vanavond in de bioscoop ben wezen kijken) word een macbook gebruikt om een slang mee dood te slaan...
Was het de hitte of de impact die de slang deed doodgaan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:36 schreef oor het volgende:
In de film snakes on a plane (waar ik vanavond in de bioscoop ben wezen kijken) word een macbook gebruikt om een slang mee dood te slaan...
Chick hier had ik er dus ook voor ingeschreven, pakketje is 2 keer aangeboden tussen 11:00 en 17:00 (door UPS, dus NIET daarna door naar het postkantoor)... dammit, dan is er toch niemand thuis!!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:36 schreef Tomasso het volgende:
Zeg, een vraagje. Ik ben nu toch maar van plan mee te doen aan dat batterij-vervang programma, en m'n iBook + batterij zitten in de reeks, maar moet je per se thuis zijn? Is het bijvoorbeeld niet zo dat je je pakketje eventueel later kan ophalen van postkantoor oid?
En hoelang duurt het voordat je hem binnen hebt (Nederland)?
Nope.quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:12 schreef JoMo0 het volgende:
Sinds de update naar 10.4.8 moet ik steeds mijn netwerk selecteren via Airport .
Hebben meer mensen dit ?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:12 schreef JoMo0 het volgende:
Sinds de update naar 10.4.8 moet ik steeds mijn netwerk selecteren via Airport .
Hebben meer mensen dit ?
Waarom kan die vriend van je dat niet vertellen dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:59 schreef muhammad_ali het volgende:
[afbeelding]
Hoe krijg je dat kleurtje in je menu. Deze desktop is van een vriend van mij...
Hmmz, ja, ik heb gisteren toch mee ingeschreven en ik zie het verder wel. Ik hoop dat het 4-6 weken duurt, want dan ben ik klaar met stage en heb ik weer wat flexibere tijden (lees: schoolquote:Op zondag 1 oktober 2006 11:23 schreef ChOas het volgende:
[..]
Chick hier had ik er dus ook voor ingeschreven, pakketje is 2 keer aangeboden tussen 11:00 en 17:00 (door UPS, dus NIET daarna door naar het postkantoor)... dammit, dan is er toch niemand thuis!!!
We gaan het nog een keer proberen maar dan op het adres van haar werk...
Oh, de eerste aanbieding was trouwens binnen 2 weken van aanvraag...
Ja, op m'n PowerBook niet, maar op de Mac Mini en MacBook welquote:Op zondag 1 oktober 2006 11:12 schreef JoMo0 het volgende:
Hebben meer mensen dit ?
Gebruik Safari.quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:07 schreef Roeni3 het volgende:
Ik word hier zo moe van. Ik kan met Firefox allerlei streams niet openenen vanwege de niet aanwezige plugins.
Voorbeeldje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik had er ook last van. Heb alles opnieuw ingesteld. Dan werkt het wel.quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:12 schreef JoMo0 het volgende:
Hebben meer mensen dit ?
flip4mac?quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:32 schreef magnifor het volgende:
[..]
In Safari kan ik ook geen wmp streams openen. Weet iemand hoe dat te fixen is?
firefox is kansloosquote:Op zondag 1 oktober 2006 12:07 schreef Roeni3 het volgende:
Ik word hier zo moe van. Ik kan met Firefox allerlei streams niet openenen vanwege de niet aanwezige plugins.
Voorbeeldje:
[afbeelding]
[afbeelding]
dan ga je naar: deze computer > configuratiescherm. dan beelscherm, en dan tabje theme's of je download theme xpquote:Op zondag 1 oktober 2006 10:59 schreef muhammad_ali het volgende:
[afbeelding]
Hmm, ik gebruik Firefox vooral vanwege de hogere 'IE compatibiliteit' met bepaalde sites. Safari wil het daar nog wel eens af laten weten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:16 schreef nietzman het volgende:
Tuurlijk, Safari voor de win. Of Camino. Laat FireFox eerst maar wat aan zijn native-heid werken.
Maar flip4mac en Realplayer zijn geinstalleerd en geconfigureerd? Daarmee werkt 99% van de streams bij mij wel.
Het gaat over een Mac Henk.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:28 schreef oor het volgende:
dan ga je naar: deze computer > configuratiescherm. dan beelscherm, en dan tabje theme's of je download theme xp
Ja.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben van safari afgestapt nadat de locatie/topictitel steeds door de tekst, AT of PI's heenstond.
[afbeelding]
ja, dat soort dingen, zeker bij drukke topics kon ik heel vaak links niet aanklikken ofzo...quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben van safari afgestapt nadat de locatie/topictitel steeds door de tekst, AT of PI's heenstond.
[afbeelding]
Hij heeft software gebruikt die theming mogelijk maakt. Er is namelijk meer gebeurd aan die desktop dan alleen dat kleurtje.quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:59 schreef muhammad_ali het volgende:
[afbeelding]
Ik gebruik al jaaaaren niets anders.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
Fuck, dit is een eind retro !!
* AudreyHepburn is overgeschakeld op de ouwe layout.
Nee, die heb je gekocht om geen last van RDS'en te hebben.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik gebruik al jaaaaren niets anders..
Retro is tof. Ik heb niet voor niets een Mac Classic gekocht.
Shapeshifter al geprobeerd?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:04 schreef muhammad_ali het volgende:
en het desktop van kleur veranderen kan niet?
Waarom ik die vriend niet meer vraag is omdat ik em niet meer spreek (lang verhaal)
Volgens mij heb ik een patroon ontdekt!quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:11 schreef Furious het volgende:
[..]
Nee, die heb je gekocht om geen last van RDS'en te hebben.
E-mail Apple en win teh prize!1einquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een patroon ontdekt!
- Booten
- Werken tot RSD
- Rebooten met Power knop ingedrukt houden voor 10 sec om de PMU te resetten
En daarna werkt ie best wel okay!
-----
Last login: Sun Oct 1 20:40:42 on ttyp1
Welcome to Darwin!
computer:~ gerwin$ uptime
22:24 up 5:56, 2 users, load averages: 0.10 0.16 0.16
-----
En ik heb hem toch de hele dag intensief gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |