dan ga je naar: deze computer > configuratiescherm. dan beelscherm, en dan tabje theme's of je download theme xpquote:Op zondag 1 oktober 2006 10:59 schreef muhammad_ali het volgende:
[afbeelding]
Hoe krijg je dat kleurtje in je menu. Deze desktop is van een vriend van mij...
Hmm, ik gebruik Firefox vooral vanwege de hogere 'IE compatibiliteit' met bepaalde sites. Safari wil het daar nog wel eens af laten weten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:16 schreef nietzman het volgende:
Tuurlijk, Safari voor de win. Of Camino. Laat FireFox eerst maar wat aan zijn native-heid werken.
Maar flip4mac en Realplayer zijn geinstalleerd en geconfigureerd? Daarmee werkt 99% van de streams bij mij wel.
Het gaat over een Mac Henk.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:28 schreef oor het volgende:
dan ga je naar: deze computer > configuratiescherm. dan beelscherm, en dan tabje theme's of je download theme xp
Ja.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben van safari afgestapt nadat de locatie/topictitel steeds door de tekst, AT of PI's heenstond.
[afbeelding]
ja, dat soort dingen, zeker bij drukke topics kon ik heel vaak links niet aanklikken ofzo...quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben van safari afgestapt nadat de locatie/topictitel steeds door de tekst, AT of PI's heenstond.
[afbeelding]
Hij heeft software gebruikt die theming mogelijk maakt. Er is namelijk meer gebeurd aan die desktop dan alleen dat kleurtje.quote:Op zondag 1 oktober 2006 10:59 schreef muhammad_ali het volgende:
[afbeelding]
Hoe krijg je dat kleurtje in je menu. Deze desktop is van een vriend van mij...
Ik gebruik al jaaaaren niets anders.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
Fuck, dit is een eind retro !!
* AudreyHepburn is overgeschakeld op de ouwe layout.
Nee, die heb je gekocht om geen last van RDS'en te hebben.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik gebruik al jaaaaren niets anders..
Retro is tof. Ik heb niet voor niets een Mac Classic gekocht.
Shapeshifter al geprobeerd?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:04 schreef muhammad_ali het volgende:
en het desktop van kleur veranderen kan niet?
Waarom ik die vriend niet meer vraag is omdat ik em niet meer spreek (lang verhaal)
Volgens mij heb ik een patroon ontdekt!quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:11 schreef Furious het volgende:
[..]
Nee, die heb je gekocht om geen last van RDS'en te hebben.
E-mail Apple en win teh prize!1einquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een patroon ontdekt!
- Booten
- Werken tot RSD
- Rebooten met Power knop ingedrukt houden voor 10 sec om de PMU te resetten
En daarna werkt ie best wel okay!
-----
Last login: Sun Oct 1 20:40:42 on ttyp1
Welcome to Darwin!
computer:~ gerwin$ uptime
22:24 up 5:56, 2 users, load averages: 0.10 0.16 0.16
-----
En ik heb hem toch de hele dag intensief gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |