Heksenverbranding is toch verboden tegenwoordig?quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:52 schreef ScottTracy het volgende:
Zij moet gewoon op de brandstapel gegooid worden. Dat is beter voor haar kinderen, voor de rest van de wereld maar vooral voor haarzelf.
Geld niet voor haar want zij zit ook iedereen af te brandenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:40 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Heksenverbranding is toch verboden tegenwoordig?
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
De bewoners hebben haar inmiddels behoorlijk door. Ze zit daar maar voor 1 ding: BN-er worden en eindelijk óók eens in de schijnwerper staan. Haar kinderen waren, ho eongelukkig gekozen ook, voor haar slechts een alibi. Ze gaat over lijken, zelfs over die van haar kinderen en haar vriend. Deze vrouw is niet goed.
Ze is echt niet goed idd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
De bewoners hebben haar inmiddels behoorlijk door. Ze zit daar maar voor 1 ding: BN-er worden en eindelijk óók eens in de schijnwerper staan. Haar kinderen waren, ho eongelukkig gekozen ook, voor haar slechts een alibi. Ze gaat over lijken, zelfs over die van haar kinderen en haar vriend. Deze vrouw is niet goed.
Ze krijgt uiteraard een boterhammetje extra van John, om zich zo te profileren. Die kan het zich namelijk niet permitteren, dat het programma in slaap wordt gesust.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:14 schreef Fargo het volgende:
Goeie casting, dat wel..
zij moet idd nog heel lang blijvenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:46 schreef shmoopy het volgende:
Ik dacht dat ze dom was, maar ze is ergens heel slim.
Zoals in het gesprek aan de telefoon, poeslief vragen hoe het zat toen híj z'n kinderen 'in de steek had gelaten', meteen alles omdraaien, de aandacht van jezelf afleiden.
Gelukkig hebben de andere bewonders nu idd door dat haar kinderen slechts een alibi waren om binnen te kunnen komen.
Ook grappig om te zien dat ze in het interview zei:"Ik ben directie-secretaresse." of woorden van gelijke strekking.
Ze is nog helemaal niks, ze zou het niet eens kunnen spéllen als er iemand met een koffer met geld voor d'r neus hing.
En laten we toch ajb hopen dat ze er nog lang in blijft, voor mijn kijkplezier, en om het laatste beetje krediet dat ze nog heeft in rook op te zien gaan.
Stiekem genieten we er vanquote:
Da's geen cursus, da's een echte heuse opleiding, zie je 't 'r doen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:17 schreef Utrecht het volgende:
Wanneer begint ze uberhaupt met de cursus tot directiesecretaresse.... oh nee madam is te druk met interviews geven, maar wel alles voor haar kinderen hoor......
whehehe.... zou wel lachen zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:28 schreef shmoopy het volgende:
Oh, en het zou me niks verbazen dat als ze er ooit uitgaat (al dan niet gegooid) dat ze Johnny een claim aan z'n broek gaat hangen omdat 'zonder haar Talpa helemaal geen programma had gehad'.
Ik zie 't 'r zo doen.
Er zijn uitzonderingen. Nena heeft grote kans dat iemand haar aanneemt zonder dat ze het alfabet kan opdreunen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:27 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Da's geen cursus, da's een echte heuse opleiding, zie je 't 'r doen?
Daar komt echt veel en veel meer bij kijken dan een beetje leuk kunnen typen, maar weet zij veel.
Zal papa die thuis voor de buis zit leuk vinden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:45 schreef tong80 het volgende:
'Waarom laat mama haar stijve tepels zien op televisie ?'
Een echte Mollenstreek....hahaquote:
Welnee, een meesterzet van Sjonnie, als-ie al had kúnnen vermoeden dat ze zó erg zou zijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een programma-verpestende paranoïde heks zeg,...
Zou Sjonnie ook beseffen dat er veel kijkers afhaken door de aanwezigheid van die paranoïde vetklomp?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Welnee, een meesterzet van Sjonnie, als-ie al had kúnnen vermoeden dat ze zó erg zou zijn.
En dat is gebaseerd op?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
veel kijkers afhaken door de aanwezigheid van die paranoïde vetklomp?
Zou dat nou écht zo zijn? Ik vermaak me wel met haar, hoor.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zou Sjonnie ook beseffen dat er veel kijkers afhaken door de aanwezigheid van die paranoïde vetklomp?
Vertel ff wat er precies was? Heb het niet gezienquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik hoop dat dit harde tepels verhaal geen staartje krijgt, ik ging bijna over me nek, en nu nog steeds bij de gedachten. Die muts gaat echt te ver binnenkort, en wanneer ze uit het huis komt zal ze nog jarenlang worden nagelachen, want zo een ontzettende rotkop vergeet je niet snel.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:56 schreef Gert het volgende:
Wil je met me trouwen?
Na het voorlezen aan haar kinderen dinsdagavond, had Natasia nog een heel speciaal verzoek aan haar vriend Wilgo. De twee zijn inmiddels al 5 jaar samen en hebben elkaar gesteund door dik en dun en dat wil Natasia bezegelen met een huwelijk.
Natasia wordt naar de Private Room geroepen. Met haar handen in het haar kijkt ze zenuwachtig naar het plasmascherm. Wat zal Wilgo gaan zeggen? Dan springt het scherm aan. Natasia moet keihard lachen als ze haar eigen stem hoort.
"Wilgo, mijn grote man, je weet dat ik van je hou, jij bent echt mijn grote alles en ik heb super veel respect voor jou, dat je bij de kinderen blijft en dat je bij mij blijft en me te allen tijde steunt. Wij zijn echt twee zieltjes die samengesmolten zijn en ik wil en kan niet zonder jou. Dus ik ga het je nu vragen:
Wilgo mijn grote alles, wil je met je trouwen als ik uit de Villa kom? Eerder mag ook hoor!
Ga er maar over nadenken, ik hou echt super veel van jullie allemaal. Wilgo, ik hou van jou, Ik wil het gauw weten! "
Wilgo zit in zijn huiskamer en kijkt vertederd naar haar aanzoek.
Als de boodschap afgelopen is kijkt de Surinamer plagend de camera in: “Wat zullen we zeggen?” Wilgo laat haar nog even in spanning: “Je weet, we hebben een doel voor ogen, je weet als je met mij gaat trouwen..." Natasia houdt het niet langer uit en roept tegen het televisiescherm: "Zeg dan maar gewoon ja! " Wilgo gaat verder: "Je weet dat ik hier niet lang kan blijven, dus dan gaan we verkassen en dan een groot huwelijsfeest. Dus ik stem op ja!” Eindelijk krijgt Natasia het verlossende woord. Ze gaat trouwen. Natasia rent helemaal door het dolle de Private Room uit. Natasia weet al meteen waar ze het wil houden, in de Gouden Kooi! Gefeliciteerd Natasia. (talpa.tv)
Lekker feesten op kosten van Sjonnie. Maar wat erger is:Tén koste van 300.000 kijkers. Past goed in haar masterplan om ten koste van alles BN-er te worden. Gelukkig voor haar is Sjonnie haar welgezind en zal ze alles gedaan krijgen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:41 schreef shmoopy het volgende:
Zelfs een aanzoek gebruiken om haar aandacht te krijgen.
Het is ingecalculeerd, heel berekenend, de dame speelt het spel meesterlijk.
Ik betwijfel het. Dit kost haar zeer veel energie.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:41 schreef shmoopy het volgende:
Zelfs een aanzoek gebruiken om haar aandacht te krijgen.
Het is ingecalculeerd, heel berekenend, de dame speelt het spel meesterlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |