abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42621553
ik kan er echt niet bij hoor wat een raar mens. Hoorde haar net zeggen dat ze een hekel heeft aan domme mensen. En dan doe je zo een actie om je kinderen een beter leven te geven. Hoe groot is de kans dat ze het gaat winnen. Ja snap niet helemaal wat haar beweegreden zijn hoor.
  † In Memoriam † donderdag 12 oktober 2006 @ 20:57:34 #202
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_42621916
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 20:47 schreef talliela het volgende:
Ja snap niet helemaal wat haar beweegreden zijn hoor.
Ze blijkt nogal ijdel te zijn en haar 15 minutes of fame kunnen op deze manier wel eens 15 weeks of fame worden. Zo kansloos als ze is, dit is waarschijnlijk wel haar enige kans in haar lifetime om aan de grauwe middelmaat te ontsnappen. Dat ze daarbij over lijken gaat, ter meerdere eer en glorie van uitsluitend zichzelf, is inmiddels wel duidelijk.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_42629576
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 12:24 schreef navigator het volgende:
Ze zijn gewoon bang voor de psychobitch from hell
Slappe hap
doet ze idd fantastisch, mensen manipuleren door hun een schuldgevoel aan te praten om zelf buiten schot te blijven ..
die judas, hij steekt me in de rug .. nou nou .. die man stond verbijsterd van de reactie en dat heeft die gezegd

en nou ben ik het wel eens met de visie dat de journalistiek van de telegraaf wel wat zorgvuldiger zou mogen .. maar dat verhaal van haar stinkt gewoon echt aan alle kanten ..

ik persoonlijk vraag me dan ook af of dat hoe dat zit met die vriend, of die voor die bij haar in huis kwam wonen om de kinderen op te vangen toevallig ook een uitkering zat te genieten .. als dat wel zo is zou ik het wel behoorlik knudde vinden want dat zou echt een bevestiging beteken van de lulligste stereotype die je je maar kan indenken ..
of betekend het feit dat we daarover nog niets gelezen hebben dat daar geen vuiligheid te vinden is die je kan opblazen ?

maar anyway, zag die 2 meiden vanavond praten over haar, en ook hun was het opgevallen : geen woord over haar dochter, altijd zij die in de middelpunt moet staan en zielig is omdat er weer over haar geroddeld wordt, geen enkele gedachte aan wat voor invloed al die (negatieve) mediaaandacht op haar kinderen heeft .. wat mij betreft petje af voor deze 2 meiden, piepjong, zelf geen kinderen, maar die zien dat wel !!
pleased to meet you
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 oktober 2006 @ 01:06:42 #204
7889 tong80
Spleenheup
pi_42630151
'Ik sta als een internationale Diva op de voorpagina van de Telegraaf.'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_42634041
Natasia er uit?

Een helikopter cirkelt al geruime tijd boven de Villa. Nicolaas vraagt zich geïrriteerd af wat dat ‘ding’ als zo vroeg doet. “Aah, kijk eens!”gilt Natasia uit. De helikopter laat een hele vracht briefjes neervallen in de paardenbak. Nicolaas leest voor: “ Natasia je krijg 10.000 euro als je voor dinsdag de Villa verlaat.” Natasia vindt het een hele leuke actie van Q-music. Maar is de actie leuk genoeg om de Villa vroegtijdig te verlaten?

Bron: Talpa
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
pi_42634261
tuurlijk gaat ze de villa niet vrijwillig uit en al helemaal niet voor zo'n laag bedrag, daar heeft zij namelijk helemaal niets aan .. het enige wat je krijgt is dat de soos haar gaat voor rekenen hoelang ze het moet doen met het gewonnen geld voor ze weer een uitkering kan aanvragen
pleased to meet you
  Moderator vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:57:53 #207
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42635710

Luchtpost!
Het is vrijdag de 13e. Natasia en Nicolaas zijn alweer vroeg op. Net als elke andere ochtend leest Nicolaas de krant, drinkt een bakje koffie en neemt plaats aan het ontbijt. Deze ochtend wordt zijn ritueel echter verstoord. Terwijl hij de krant leest, vliegt er meerdere malen een helikopter over.

Nadat de helikopter een paar rondjes over de Villa heeft gevlogen, besluit Nicolaas toch maar even een kijkje te nemen. Hij drukt zijn sigaret uit en loopt naar buiten. Buiten in de tuin is ook Natasia op het geluid van de helicopter afgekomen. In haar ochtendjas staart ze naar boven.

Niet veel later vallen er honderden briefjes uit de helicopter in de paardenbak. Verbaasd kijken Nicolaas en Natasia naar de stunt die voor hun ogen gebeurt. Dan verlaat de helicopter het luchtruim van De Gouden Kooi. Zo snel als ze kan, raapt Natasia de propjes papier op.

Tot zijn grote verbasing blijkt het een brief te zijn. De brief is gericht aan Natasia. In de brief staat dat als Natasia de Villa voor dinsdag half negen verlaat, ze 10.000 euro krijgt. Plus dat ze hulp krijgt bij het vinden van een baan als directiesecretaresse.

Natasia reageert dolblij: "Oh, wat schattig! Ze zijn allemaal van mij!" Ook Nena en Ilona zijn naar buiten gekomen om een kijkje te nemen. Zo snel als ze kunnen, pakken ook zij een aantal briefjes uit de paardenbak. Dan lopen alle Mijonairs naar binnen.

Binnen wordt er druk gediscussieerd over Natasia. Haar mede-miljonairs vinden niet dat ze het moet doen. "Ze is immers hier om haarzelf te ontwikkelen", zegt Eveline. Bart vindt het een hele goedkope stunt en gelooft niet dat Natasie echt geholpen wordt met een baan. Ook twijfelt hij eraan of ze het geld wel echt zal krijgen. Zal Natasia de Villa gaan verlaten? Of laat ze zich overhalen door de andere Miljonairs.

Nu denkt ze natuurlijk helemááál dat ze een BN-diva is.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_42636006
Waarom zegt die commentator steeds Diva Natasia? In mijn ogen is een diva toch ook iemand die enige vorm van stijl heeft.

Directiesecretaresse?????????? Heeft zij daar een opleiding voor dan? Dat geloof ik niet. Bovendien als je directiesecretaresse bent kun je echt wel overal zo aan het werk. Als je ABN kunt spreken tenminste.
  Redactie Games vrijdag 13 oktober 2006 @ 12:05:01 #209
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_42637528
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 11:08 schreef bloodymary het volgende:
Waarom zegt die commentator steeds Diva Natasia? In mijn ogen is een diva toch ook iemand die enige vorm van stijl heeft.

Directiesecretaresse?????????? Heeft zij daar een opleiding voor dan? Dat geloof ik niet. Bovendien als je directiesecretaresse bent kun je echt wel overal zo aan het werk. Als je ABN kunt spreken tenminste.
Ik zou er niet aan moeten denken dat zij mij secretaresse is
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_42640598
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 11:08 schreef bloodymary het volgende:
die man is stekeblind misschien .. en oostindisch doof
quote:
die zou ze doen toch, die opleiding ? wanneer begint ze daar nou eigenlijk mee ?
pleased to meet you
pi_42640646
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 12:05 schreef Fathom het volgende:

[..]

Ik zou er niet aan moeten denken dat zij mij secretaresse is
als je haar op TV hebt gezien zou ik dat ook niet aandurfen .. zo direct is zij de baas en ik de secretaresse en zit ik me af te vragen hoe ik het durf om haar zo'n laag salaris te betalen
pleased to meet you
pi_42648044
Gerda Havertong de 2e krijgt wel verdacht veel zendtijd zeg, bepaald John de Mol dat ofzo
Wat heeft ze trouwens een walgelijke lach, en als ze gedronken heeft is het nog veel erger
Dan wordt je gewoon misselijk van haar geschater, sommige bewoners lopen ook gewoon weg als ze weer keihard zit te schateren
Ik hoop echt dat ze binnenkort vertrekt, dan hoef ik niet steeds m'n geluid uit te zetten als die bosgorilla begint te lachen of op dat enge paranoïde toontje anderen respectloos probeert te intimideren...
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:40:12 #213
521 ruby
Hell yeah!
pi_42649557
Net was ze weer met die zaadkop bij RTL4.
Nu zal ze helemaaaaal wel denken dat ze god's gift is.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 oktober 2006 @ 19:10:52 #214
7889 tong80
Spleenheup
pi_42650414
Mijn god ik dacht dat ze de remake van King Kong uitzonden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_42651287
wat een ontzettend dom wijf
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 oktober 2006 @ 20:00:19 #216
7889 tong80
Spleenheup
pi_42651835
'Ik wil me laten omscholen, m'n borsten, m'n buik.'

† In Memoriam † vrijdag 13 oktober 2006 @ 20:09:48 #217
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_42652135
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 20:00 schreef tong80 het volgende:

Als ze maar lang genoeg in die villa zit vergeet ze zelfs haar Jayrootje.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 oktober 2006 @ 20:31:58 #218
7889 tong80
Spleenheup
pi_42652870
Ze ging toch het huis in om de kinderen een betere toelkomst te geven ?

Wat hebben die aan een platte buik van mama

pi_42655026
Owwwwwww mijn Jayroooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooootje
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 21:40:29 #220
57497 happyme28
I'm so happy
pi_42655191
Vandaag moest de voice over haar om 10 over 7 eraan herinneren dat ze haar kinderen nog toe moet spreken..... .Ohhhhhhh.... helemaal vergeten pfffffff
pi_42656303
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 21:40 schreef happyme28 het volgende:
Vandaag moest de voice over haar om 10 over 7 eraan herinneren dat ze haar kinderen nog toe moet spreken..... .Ohhhhhhh.... helemaal vergeten pfffffff
O is dat echt gebeurd??
Hangplek voor vrije gedachten
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 22:16:03 #222
57497 happyme28
I'm so happy
pi_42656483
Jep, maar zullen ze wel niet in de uitzending laten zien denk ik, want ze houden lekker de hand boven haar hoofd.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 22:33:24 #223
521 ruby
Hell yeah!
pi_42657017
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 22:16 schreef happyme28 het volgende:
Jep, maar zullen ze wel niet in de uitzending laten zien denk ik, want ze houden lekker de hand boven haar hoofd.
Gadver, begint dat gemanipuleer daar ook alweer?

Als ze Natasia tegen zich zelf wil laten beschermen, dan moeten ze haar gewoon laten opnemen. Wat mij betreft is ze zeer geschikt.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 oktober 2006 @ 03:26:26 #224
7889 tong80
Spleenheup
pi_42664274
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 21:40 schreef happyme28 het volgende:

pi_42667511
Gister tijdens het bierspel had ze bij mij weer een nieuwe diepte bereikt.
pi_42667590
Op de goudenkooi.tv

"Alle dames, behalve Nena, zijn bezig met hun dagelijkse badkamerrituelen. Angelique, Eveline en Ilona brengen rustig wat make-up aan, terwijl Natasia druk bezig is met het verwijderen van een snor. Nena lijkt nog niet zoveel behoefte te hebben aan wakker worden. Ze vergezelt Bart en Brian nog een tijdje naar dromenland. Waarom ook niet? Het is tenslotte weekend en gisteravond was een heftige avond. "
pi_42667701
Er komen heel veel haatgevoelens bij mij opzetten bij het zien van deze vrouw. Er zit echt een steekje los.

Toch knap dat ze elke situatie op een verkeerde manier aan kan pakken. Heeft ze nou helemaal geen verstand? Kan ze echt alleen maar aan haarzelf denken? Ze weet echt niet hoe ze met mensen om moet gaan

Stom wijf
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:23:04 #228
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_42667729
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 12:15 schreef Ace1 het volgende:
Op de goudenkooi.tv

"Alle dames, behalve Nena, zijn bezig met hun dagelijkse badkamerrituelen. Angelique, Eveline en Ilona brengen rustig wat make-up aan, terwijl Natasia druk bezig is met het verwijderen van een snor. Nena lijkt nog niet zoveel behoefte te hebben aan wakker worden. Ze vergezelt Bart en Brian nog een tijdje naar dromenland. Waarom ook niet? Het is tenslotte weekend en gisteravond was een heftige avond. "

Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_42667808
Ze komt haarzelf nog wel een keertje keihard tegen. Toch hoop ik stiekem dat het een trein betreft..
pi_42668054
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 12:27 schreef Logitik het volgende:
Ze komt haarzelf nog wel een keertje keihard tegen. Toch hoop ik stiekem dat het een trein betreft..
hehe, maar die 2 jonge meiden beginnen ook haar steeds beter door te krijgen en die houden niet zoals angelique taktisch hun monden dicht .. ik zie daar een clash broeien van heb ik jou daar en gezien de eerdere, nogal heftige, fysieke reacties van die griet houd ik mijn hart vast

maar ja, dit was toch wat de programma makers voor ogen hadden .. dwarsdoorsnede van de bevolking, de bijstandstrekker, wat luie jeugd, het oudere gesettelde establishment dat zich herbezind ?
pleased to meet you
pi_42669021
hb je zin om te kotsen da moe je ff bij topic tieten haar foto zien
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:36:18 #232
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42669387
Ik vind dit topic zo nu en dan wel een vuil racistisch trekje hebben. Het is toch niet nodig om termen als 'bosnegerin' of 'groeten uit de rimboe' te gebruiken?
  † In Memoriam † zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:41:53 #233
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42669496
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 13:36 schreef Aventura het volgende:
Ik vind dit topic zo nu en dan wel een vuil racistisch trekje hebben. Het is toch niet nodig om termen als 'bosnegerin' of 'groeten uit de rimboe' te gebruiken?
Het zijn termen n..a.v. haar niet beschaafde gedrag neem ik aan ?
Is geen racisme
  Moderator zaterdag 14 oktober 2006 @ 14:07:13 #234
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42669961
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 13:36 schreef Aventura het volgende:
Mee eens. Natuurlijk is de link snel gelegd. Het is nu eenmaal zo dat Natasia soms gelijkenissen vertoont met een erg lelijke baviaan, net zoals andere mensen je kunnen doen denken aan een varken vanwege hun grote neus en postuur, of aan een rat vanwege het valse spitse gezicht en kraaloogjes.
Maar beledigingen die puur op raciale kenmerken zijn gebaseerd, zijn nu eenmaal not done, en liggen veel te gevoelig. Ook bij users hier die een kleurtje hebben (en daar bedoel ik niet de mods/fa's mee. ).
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † zaterdag 14 oktober 2006 @ 14:24:40 #235
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_42670321
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 14:07 schreef Gert het volgende:
Ook bij users hier die een kleurtje hebben (en daar bedoel ik niet de mods/fa's mee. ).
Jee Gert, wat kryptisch!

Verder eens met de kritiek dat racisme niet nodig is. Het is ook niet toegestaan trouwens.
  Moderator zaterdag 14 oktober 2006 @ 14:27:15 #236
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42670366
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 14:24 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Jee Gert, wat kryptisch!
Tja, als ik het er niet bij had gezet waren er weer ándere "spitse" opmerkingen gekomen.
  Trouwste user 2022 zondag 15 oktober 2006 @ 00:05:42 #237
7889 tong80
Spleenheup
pi_42684991
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 14:24 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Jee Gert, wat kryptisch!

Verder eens met de kritiek dat racisme niet nodig is. Het is ook niet toegestaan trouwens.
Ja maar het is toch een negerin ?

† In Memoriam † zondag 15 oktober 2006 @ 00:07:05 #238
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_42685036
Eeeh ja, maar ze woont niet in het bos.
  Trouwste user 2022 zondag 15 oktober 2006 @ 00:08:30 #239
7889 tong80
Spleenheup
pi_42685098
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 00:07 schreef Cynix ® het volgende:
Eeeh ja, maar ze woont niet in het bos.
Ok

pi_42701546
merken jullie dat ze iedereen met tje noemt:: jayrotje,, bartje,, ilonatje... braintje... evalinetje
  Redactie Games maandag 16 oktober 2006 @ 15:23:18 #241
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_42721075
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 18:06 schreef modric11 het volgende:
merken jullie dat ze iedereen met tje noemt:: jayrotje,, bartje,, ilonatje... braintje... evalinetje
Heb je gezien hoe groot dat mens is....
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  Moderator maandag 16 oktober 2006 @ 16:06:10 #242
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42721383
Kostelijk weer, van de Talpa-site:
quote:
Vanmorgen was er weer geen krant geleverd en Natasia zocht er gelijk van alles achter: "Het komt vast doordat ik er weer heel veel in sta."
Nou, niks is minder waar. De krant was gewoon wat vertraagd.
  maandag 16 oktober 2006 @ 17:21:49 #243
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42721741
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 20:00 schreef tong80 het volgende:

geweldig.. die had ik helemaal gemist
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_42722900
Wat een vreselijk mens. Ik kan er gewoon niet over uit.
pi_42722972
'ik vind het heell leuk dat jullie me nog belangrijker maken dan ik al ben, maar ik doe het niet'

verbaasde me dat ze niet allemaal 1-en kreeg in de populairteitsstemming
Haleloeja
pi_42727866
Zij moet gewoon op de brandstapel gegooid worden. Dat is beter voor haar kinderen, voor de rest van de wereld maar vooral voor haarzelf.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_42727895
Wat een verschrikkelijk wijf
Gaat ze Jeroen van Inkel een beetje op z´n plaats wijzen. Wat een arrogant mens
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_42729025
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 19:49 schreef Gelderland het volgende:
'ik vind het heell leuk dat jullie me nog belangrijker maken dan ik al ben, maar ik doe het niet'

Inderdaad
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 02:37:04 #249
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_42731011
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 23:52 schreef ScottTracy het volgende:
Zij moet gewoon op de brandstapel gegooid worden. Dat is beter voor haar kinderen, voor de rest van de wereld maar vooral voor haarzelf.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 10:00:18 #250
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_42733613

[ Bericht 89% gewijzigd door teamlead op 17-10-2006 16:09:40 (doe eens aaridg) ]
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')