quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:15 schreef Ace1 het volgende:
Op de goudenkooi.tv
"Alle dames, behalve Nena, zijn bezig met hun dagelijkse badkamerrituelen. Angelique, Eveline en Ilona brengen rustig wat make-up aan, terwijl Natasia druk bezig is met het verwijderen van een snor. Nena lijkt nog niet zoveel behoefte te hebben aan wakker worden. Ze vergezelt Bart en Brian nog een tijdje naar dromenland. Waarom ook niet? Het is tenslotte weekend en gisteravond was een heftige avond. "
hehe, maar die 2 jonge meiden beginnen ook haar steeds beter door te krijgen en die houden niet zoals angelique taktisch hun monden dicht .. ik zie daar een clash broeien van heb ik jou daar en gezien de eerdere, nogal heftige, fysieke reacties van die griet houd ik mijn hart vastquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:27 schreef Logitik het volgende:
Ze komt haarzelf nog wel een keertje keihard tegen. Toch hoop ik stiekem dat het een trein betreft..
Het zijn termen n..a.v. haar niet beschaafde gedrag neem ik aan ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:36 schreef Aventura het volgende:
Ik vind dit topic zo nu en dan wel een vuil racistisch trekje hebben. Het is toch niet nodig om termen als 'bosnegerin' of 'groeten uit de rimboe' te gebruiken?
Mee eens. Natuurlijk is de link snel gelegd. Het is nu eenmaal zo dat Natasia soms gelijkenissen vertoont met een erg lelijke baviaan, net zoals andere mensen je kunnen doen denken aan een varken vanwege hun grote neus en postuur, of aan een rat vanwege het valse spitse gezicht en kraaloogjes.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:36 schreef Aventura het volgende:
Ik vind dit topic zo nu en dan wel een vuil racistisch trekje hebben. Het is toch niet nodig om termen als 'bosnegerin' of 'groeten uit de rimboe' te gebruiken?
Jee Gert, wat kryptisch!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:07 schreef Gert het volgende:
Ook bij users hier die een kleurtje hebben (en daar bedoel ik niet de mods/fa's mee.).
Tja, als ik het er niet bij had gezet waren er weer ándere "spitse" opmerkingen gekomen.quote:
Ja maar het is toch een negerin ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Jee Gert, wat kryptisch!
Verder eens met de kritiek dat racisme niet nodig is. Het is ook niet toegestaan trouwens.
Okquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:07 schreef Cynix ® het volgende:
Eeeh ja, maar ze woont niet in het bos.
Heb je gezien hoe groot dat mens is....quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:06 schreef modric11 het volgende:
merken jullie dat ze iedereen met tje noemt:: jayrotje,, bartje,, ilonatje... braintje... evalinetje
quote:Vanmorgen was er weer geen krant geleverd en Natasia zocht er gelijk van alles achter: "Het komt vast doordat ik er weer heel veel in sta."
Nou, niks is minder waar. De krant was gewoon wat vertraagd.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:00 schreef tong80 het volgende:
'Ik wil me laten omscholen, m'n borsten, m'n buik.'
Inderdaadquote:Op maandag 16 oktober 2006 19:49 schreef Gelderland het volgende:
'ik vind het heell leuk dat jullie me nog belangrijker maken dan ik al ben, maar ik doe het niet'
quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:52 schreef ScottTracy het volgende:
Zij moet gewoon op de brandstapel gegooid worden. Dat is beter voor haar kinderen, voor de rest van de wereld maar vooral voor haarzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |