abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 11:08:59 #251
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_42735213
wat een kutwijf.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 12:40:04 #252
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_42737537
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 23:52 schreef ScottTracy het volgende:
Zij moet gewoon op de brandstapel gegooid worden. Dat is beter voor haar kinderen, voor de rest van de wereld maar vooral voor haarzelf.
Heksenverbranding is toch verboden tegenwoordig?
pi_42738584
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 12:40 schreef Dr_Greene het volgende:

[..]

Heksenverbranding is toch verboden tegenwoordig?
Geld niet voor haar want zij zit ook iedereen af te branden
Wat een greppel slet is dat zeg ik heb veel irritante mensen meegemaakt maar dit slaat echt alles.
pi_42742815
http://www.qmusic.nl/pages/q-djs/jeroen/joq-log/875

Het gesprek tussen Natasia en Jeroen van Inkel.....
pi_42749443
Wat een gestoorde heks, haal die kinderen bij haar weg!
WWW.PROGFORUM.NL - The ultimate progressive rock portal
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 oktober 2006 @ 21:09:40 #256
7889 tong80
Spleenheup
pi_42752348
Vanavond schitterend te zien hoe ze van alle aandacht genoot van een filmploeg. De bewoners keken het hoofdschuddend aan.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † dinsdag 17 oktober 2006 @ 21:23:14 #257
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_42752811
De bewoners hebben haar inmiddels behoorlijk door. Ze zit daar maar voor 1 ding: BN-er worden en eindelijk óók eens in de schijnwerper staan. Haar kinderen waren, ho eongelukkig gekozen ook, voor haar slechts een alibi. Ze gaat over lijken, zelfs over die van haar kinderen en haar vriend. Deze vrouw is niet goed.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 oktober 2006 @ 21:25:03 #258
7889 tong80
Spleenheup
pi_42752875
Cynix vond jij de beelden van haar terwijl ze een show gaf aan een filmcrew waarbij ze van achteren werd gefilmd ook erg goed ? Dat was hoogstaande tv.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † dinsdag 17 oktober 2006 @ 21:57:26 #259
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_42753955
Yep, TópTV!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 08:32:22 #260
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_42762489
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
De bewoners hebben haar inmiddels behoorlijk door. Ze zit daar maar voor 1 ding: BN-er worden en eindelijk óók eens in de schijnwerper staan. Haar kinderen waren, ho eongelukkig gekozen ook, voor haar slechts een alibi. Ze gaat over lijken, zelfs over die van haar kinderen en haar vriend. Deze vrouw is niet goed.
My thoughts exactly.

Dat gesprek met van Inkel ook al...

"Dankje dat jullie al deze aandacht aan mij geven"
-"we geven je kinderen aandacht"
"uuhh.. Ja, de aandacht gaat natuurlijk via mij meteen door naar mijn kinderen"

Dat wijf zou het nog niet voelen al roept een van die kinderen schreeuwend haar naam op zijn sterfbed
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_42764747
Ik dacht dat ze dom was, maar ze is ergens heel slim.
Zoals in het gesprek aan de telefoon, poeslief vragen hoe het zat toen híj z'n kinderen 'in de steek had gelaten', meteen alles omdraaien, de aandacht van jezelf afleiden.

Gelukkig hebben de andere bewonders nu idd door dat haar kinderen slechts een alibi waren om binnen te kunnen komen.
Ook grappig om te zien dat ze in het interview zei:"Ik ben directie-secretaresse." of woorden van gelijke strekking.
Ze is nog helemaal niks, ze zou het niet eens kunnen spéllen als er iemand met een koffer met geld voor d'r neus hing.

En laten we toch ajb hopen dat ze er nog lang in blijft, voor mijn kijkplezier, en om het laatste beetje krediet dat ze nog heeft in rook op te zien gaan.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_42766380
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
Ze is echt niet goed idd.
Wel fun dat de bewoners haar nu door hebben. Heerlijk dat geroddel achter haar terwijl zij geflimd werd
pi_42769932
Ik kijk nooit naar dit soort programma's dus ook niet naar de gouden kooi, maar die foto op de eerste pagina van dit topic waar die Tyfus heks met haar zoontje op staat.... Moet je die blik in dat ventje z'n ogen zien.... (dat raakt mij echt) en dan nog het lef hebben om die jongen te verlaten voor een jaar... ik hoop echt van harte dat hij zijn ziekte ooit te boven komt en gelukkig wordt in dit leven. Zo een moeder wens je zelfs je ergste vijand niet toe... Natasia SHAME ON YOU, dit valt niet goed te praten. (al was haar zoontje niet ziek zoeits doe je gewoon niet als goede ouder)

Zij heeft zeker nooit het nummer Niemand Laat Zijn Eigen Kind Alleen gehoord. Hij is nog ziek ook hoe haalt die dame het in haar hoofd. Bah Bah Bah.
pi_42770428
Wat een programma-verpestende paranoïde heks zeg, ze is zelfs zo gestoord dat mocht haar zoontje plotseling in het ziekenhuis worden opgenomen, ze gewoon in dat huis blijft zitten
En bij de volgende jarige bewoner zal ze wel weer de hele dag op bed liggen omdat de aandacht dan niet op haar is gericht, diep triest om zo'n ziek aandachtsgeil wezen de gouden kooi te laten verpesten...
pi_42770455
Goeie casting, dat wel..
  woensdag 18 oktober 2006 @ 14:24:44 #266
147235 Bombardier
The artillery man
pi_42770742
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 14:14 schreef Fargo het volgende:
Goeie casting, dat wel..
Ze krijgt uiteraard een boterhammetje extra van John, om zich zo te profileren. Die kan het zich namelijk niet permitteren, dat het programma in slaap wordt gesust.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_42776468
dat wat ze bij van inkel zei heeft ze allemaal ingefluisterd gekregen die informatie heeft ze niet van zichzelf zo slim is ze nou ook weer niet
  woensdag 18 oktober 2006 @ 17:19:35 #268
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42776643
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 10:46 schreef shmoopy het volgende:
Ik dacht dat ze dom was, maar ze is ergens heel slim.
Zoals in het gesprek aan de telefoon, poeslief vragen hoe het zat toen híj z'n kinderen 'in de steek had gelaten', meteen alles omdraaien, de aandacht van jezelf afleiden.

Gelukkig hebben de andere bewonders nu idd door dat haar kinderen slechts een alibi waren om binnen te kunnen komen.
Ook grappig om te zien dat ze in het interview zei:"Ik ben directie-secretaresse." of woorden van gelijke strekking.
Ze is nog helemaal niks, ze zou het niet eens kunnen spéllen als er iemand met een koffer met geld voor d'r neus hing.

En laten we toch ajb hopen dat ze er nog lang in blijft, voor mijn kijkplezier, en om het laatste beetje krediet dat ze nog heeft in rook op te zien gaan.
zij moet idd nog heel lang blijven Geen soap is compleet zonder een bitch die door iedereen wordt gehaat
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 18 oktober 2006 @ 18:09:42 #269
862 Arcee
Look closer
pi_42778324
Brrr, wat een vreselijk wijf.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_42778535
Wanneer begint ze uberhaupt met de cursus tot directiesecretaresse.... oh nee madam is te druk met interviews geven, maar wel alles voor haar kinderen hoor......
  Trouwste user 2022 woensdag 18 oktober 2006 @ 18:22:30 #271
7889 tong80
Spleenheup
pi_42778656
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 18:09 schreef Arcee het volgende:
Brrr, wat een vreselijk wijf.
Stiekem genieten we er van

pi_42780573
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 18:17 schreef Utrecht het volgende:
Wanneer begint ze uberhaupt met de cursus tot directiesecretaresse.... oh nee madam is te druk met interviews geven, maar wel alles voor haar kinderen hoor......
Da's geen cursus, da's een echte heuse opleiding, zie je 't 'r doen?
Daar komt echt veel en veel meer bij kijken dan een beetje leuk kunnen typen, maar weet zij veel.
pi_42780622
Oh, en het zou me niks verbazen dat als ze er ooit uitgaat (al dan niet gegooid) dat ze Johnny een claim aan z'n broek gaat hangen omdat 'zonder haar Talpa helemaal geen programma had gehad'.

Ik zie 't 'r zo doen.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 19:30:23 #274
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42780684
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 19:28 schreef shmoopy het volgende:
Oh, en het zou me niks verbazen dat als ze er ooit uitgaat (al dan niet gegooid) dat ze Johnny een claim aan z'n broek gaat hangen omdat 'zonder haar Talpa helemaal geen programma had gehad'.

Ik zie 't 'r zo doen.
whehehe.... zou wel lachen zijn
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  Trouwste user 2022 woensdag 18 oktober 2006 @ 19:45:32 #275
7889 tong80
Spleenheup
pi_42781214
'Waarom laat mama haar stijve tepels zien op televisie ?'

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')