Heksenverbranding is toch verboden tegenwoordig?quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:52 schreef ScottTracy het volgende:
Zij moet gewoon op de brandstapel gegooid worden. Dat is beter voor haar kinderen, voor de rest van de wereld maar vooral voor haarzelf.
Geld niet voor haar want zij zit ook iedereen af te brandenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:40 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Heksenverbranding is toch verboden tegenwoordig?
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
De bewoners hebben haar inmiddels behoorlijk door. Ze zit daar maar voor 1 ding: BN-er worden en eindelijk óók eens in de schijnwerper staan. Haar kinderen waren, ho eongelukkig gekozen ook, voor haar slechts een alibi. Ze gaat over lijken, zelfs over die van haar kinderen en haar vriend. Deze vrouw is niet goed.
Ze is echt niet goed idd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
De bewoners hebben haar inmiddels behoorlijk door. Ze zit daar maar voor 1 ding: BN-er worden en eindelijk óók eens in de schijnwerper staan. Haar kinderen waren, ho eongelukkig gekozen ook, voor haar slechts een alibi. Ze gaat over lijken, zelfs over die van haar kinderen en haar vriend. Deze vrouw is niet goed.
Ze krijgt uiteraard een boterhammetje extra van John, om zich zo te profileren. Die kan het zich namelijk niet permitteren, dat het programma in slaap wordt gesust.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:14 schreef Fargo het volgende:
Goeie casting, dat wel..
zij moet idd nog heel lang blijvenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:46 schreef shmoopy het volgende:
Ik dacht dat ze dom was, maar ze is ergens heel slim.
Zoals in het gesprek aan de telefoon, poeslief vragen hoe het zat toen híj z'n kinderen 'in de steek had gelaten', meteen alles omdraaien, de aandacht van jezelf afleiden.
Gelukkig hebben de andere bewonders nu idd door dat haar kinderen slechts een alibi waren om binnen te kunnen komen.
Ook grappig om te zien dat ze in het interview zei:"Ik ben directie-secretaresse." of woorden van gelijke strekking.
Ze is nog helemaal niks, ze zou het niet eens kunnen spéllen als er iemand met een koffer met geld voor d'r neus hing.
En laten we toch ajb hopen dat ze er nog lang in blijft, voor mijn kijkplezier, en om het laatste beetje krediet dat ze nog heeft in rook op te zien gaan.
Stiekem genieten we er vanquote:
Da's geen cursus, da's een echte heuse opleiding, zie je 't 'r doen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:17 schreef Utrecht het volgende:
Wanneer begint ze uberhaupt met de cursus tot directiesecretaresse.... oh nee madam is te druk met interviews geven, maar wel alles voor haar kinderen hoor......
whehehe.... zou wel lachen zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:28 schreef shmoopy het volgende:
Oh, en het zou me niks verbazen dat als ze er ooit uitgaat (al dan niet gegooid) dat ze Johnny een claim aan z'n broek gaat hangen omdat 'zonder haar Talpa helemaal geen programma had gehad'.
Ik zie 't 'r zo doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |