abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42353999
Die stem.

Zo lievig doen en dan opeens een ongelooflijk secreet blijken te zijn, huuu, wat een naar, naar mens is dit.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_42354918
Nastasia heeft te horen gekregen dat ze in het nieuws wordt afgeschilderd als de moeder die haar kinderen heeft achtergelaten, en dat er in de politiek vragen over zijn gesteld. Ben benieuwd of ze de drang kan weerstaan om naar huis te gaan.
niets is wat het lijkt
pi_42355008
Ze gaat zodalijk gebeld worden door een politiek verslaggever, om nog eens uit te leggen hoe ze haar kinderen op deze manier achter heeft kunnen laten.
niets is wat het lijkt
  woensdag 4 oktober 2006 @ 13:09:08 #54
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42355769
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42356004
Ik ga haar steeds meer haten, als ik dat enge toontje van haar hoor dan krijg ik al kotsneigingen
Ik ga weer naar Big Brother kijken, bedankt Natasia...
  woensdag 4 oktober 2006 @ 13:52:22 #56
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_42357108
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:39 schreef fokkerd het volgende:
Ze gaat zodalijk gebeld worden door een politiek verslaggever, om nog eens uit te leggen hoe ze haar kinderen op deze manier achter heeft kunnen laten.
Die omroeper wrijft het er ook steeds in..

"Natasia realiseerd zich nu wat ze heeft gedaan.. ze heeft haar vriend en kinderen in de steek gelaten.. voor geld "

Over Nicolaas hoor je niks
Beau: "en je kind dan?"
Nicolaas: "Ik heb foto's "
Nicolaas:
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator woensdag 4 oktober 2006 @ 15:00:08 #57
18653 crew  D.
pi_42359151
ze heeft iig het i.q. van een broodrooster

woensdag 4 oktober 2006 @ 16:00:19 #58
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_42361233
whaha nice capture

Zij is echt ieuw
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  woensdag 4 oktober 2006 @ 16:15:30 #59
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42361674
Briljante cap, hihi
  woensdag 4 oktober 2006 @ 16:20:56 #60
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_42361779
Wat een zelf ingenomen trut zeg,zag je hoe ze tegen haar kind te keer ging toen ze weg ging ?
Dan denk je alleen maar aan je eigen wat een eigenheimer zeg.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_42364257

deze slet moet er echt als eerste uit, beetje je kinderen jankend achterlaten voor wat geld
hardcoholic
pi_42364330
Column van Peter6000 BB5 winnaar Joost:

Deborah

'Knibbel, knabbel, knuisje, wie knabbelt daar aan mijn huisje?'
Grote boze heks, sprookjesfiguur (1752-1789)

Er was eens, nog niet zo heel lang geleden, in een land, hier niet zo heel ver vandaan, een heel lief meisje. Ze heette Deborah en ze was acht jaar oud. Over een paar dagen zou ze negen worden. Ze had heel veel zin in haar verjaardag. Ze zou taart gaan eten en ze mocht de hele dag spelletjes doen.
Samen met haar pappa, mama en broertje van zes woonde ze in een nieuwbouwwijk in Almere. Voor het huis was een speeltuintje waar ze vaak speelde. Haar broertje keek dan door het raam naar haar. Hij mocht niet naar buiten want hij was heel ziek. Maar Deborah was heel lief voor hem. En ze wist zeker dat hij beter zou worden. Dat hij ooit met haar buiten kon spelen.

Op een dag kwam er een hele dure auto in de straat gereden. Er stapte een man uit die Deborah kende van tv. Gordon heette hij en hij had ook een cameraploeg bij zich. Gordon belde aan bij het huis waar Deborah woonde. Haar moeder deed open. 'Hallo Natasia', zei Gordon vrolijk tegen haar moeder, 'ik heb een mooie auto bij me. Stap in, dan mag je De Gouden Kooi in!' Deborah snapte er niets van. Ze barste in tranen uit en klampte zich vast aan haar moeder. 'Nee, mama, niet weggaan!'
Maar haar moeder rukte zich los en huppelde achter Gordon aan. Hup, de auto in. Deborah rende zo hard ze kon achter haar mama aan maar de auto was zo snel dat ze hem aan het einde van de straat al niet meer kon zien. Toen ze terug naar huis liep hoorde ze haar broertje al huilen. Trillend zat hij voor het raam. Zijn gezichtje verkrampt van pijn en verdriet. Huilend viel ze hem in de armen.

Hans en Grietje zijn terug. Als kind vond ik dit al geen leuk sprookje. En sinds gisteravond weet ik waarom. Het verhaal van Hans en Grietje is namelijk helemaal geen sprookje. Het is de keiharde werkelijkheid voor Deborah en haar broertje. Hun moeder besloot namelijk dat het 'nu tijd is voor mezelf' en daarbij kon ze geen kinderen gebruiken. Lachend rende Natasia achter Gordon aan de sportwagen in. Op naar een nieuw leven, haar kinderen huilend aan hun lot overlatend. En dit keer was er geen spoor van kiezelsteentjes of broodkruimels om te volgen.

Ik hoop dat Deborah en haar broertje hele lieve pleegouders krijgen die ze de onvoorwaardelijke liefde zullen geven die ze verdienen. En Natasia mag wat mij betreft De Gouden Kooi winnen. Ik hoop dat ze veel plezier heeft van haar villa, sportwagens en kaviaar. Moederziel alleen.

[ Bericht 0% gewijzigd door CartWOman op 04-10-2006 19:44:16 (Peter6000 is een grapjas...) ]
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_42364378
hardcoholic
  woensdag 4 oktober 2006 @ 18:08:22 #64
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42364577
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:00 schreef CartWOman het volgende:
Column van Peter6000:

Deborah
  woensdag 4 oktober 2006 @ 18:11:47 #65
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_42364669
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:00 schreef CartWOman het volgende:
Column van Peter6000:

Deborah

'Knibbel, knabbel, knuisje, wie knabbelt daar aan mijn huisje?'
Grote boze heks, sprookjesfiguur (1752-1789)

Er was eens, nog niet zo heel lang geleden, in een land, hier niet zo heel ver vandaan, een heel lief meisje. Ze heette Deborah en ze was acht jaar oud. Over een paar dagen zou ze negen worden. Ze had heel veel zin in haar verjaardag. Ze zou taart gaan eten en ze mocht de hele dag spelletjes doen.
Samen met haar pappa, mama en broertje van zes woonde ze in een nieuwbouwwijk in Almere. Voor het huis was een speeltuintje waar ze vaak speelde. Haar broertje keek dan door het raam naar haar. Hij mocht niet naar buiten want hij was heel ziek. Maar Deborah was heel lief voor hem. En ze wist zeker dat hij beter zou worden. Dat hij ooit met haar buiten kon spelen.

Op een dag kwam er een hele dure auto in de straat gereden. Er stapte een man uit die Deborah kende van tv. Gordon heette hij en hij had ook een cameraploeg bij zich. Gordon belde aan bij het huis waar Deborah woonde. Haar moeder deed open. 'Hallo Natasia', zei Gordon vrolijk tegen haar moeder, 'ik heb een mooie auto bij me. Stap in, dan mag je De Gouden Kooi in!' Deborah snapte er niets van. Ze barste in tranen uit en klampte zich vast aan haar moeder. 'Nee, mama, niet weggaan!'
Maar haar moeder rukte zich los en huppelde achter Gordon aan. Hup, de auto in. Deborah rende zo hard ze kon achter haar mama aan maar de auto was zo snel dat ze hem aan het einde van de straat al niet meer kon zien. Toen ze terug naar huis liep hoorde ze haar broertje al huilen. Trillend zat hij voor het raam. Zijn gezichtje verkrampt van pijn en verdriet. Huilend viel ze hem in de armen.

Hans en Grietje zijn terug. Als kind vond ik dit al geen leuk sprookje. En sinds gisteravond weet ik waarom. Het verhaal van Hans en Grietje is namelijk helemaal geen sprookje. Het is de keiharde werkelijkheid voor Deborah en haar broertje. Hun moeder besloot namelijk dat het 'nu tijd is voor mezelf' en daarbij kon ze geen kinderen gebruiken. Lachend rende Natasia achter Gordon aan de sportwagen in. Op naar een nieuw leven, haar kinderen huilend aan hun lot overlatend. En dit keer was er geen spoor van kiezelsteentjes of broodkruimels om te volgen.

Ik hoop dat Deborah en haar broertje hele lieve pleegouders krijgen die ze de onvoorwaardelijke liefde zullen geven die ze verdienen. En Natasia mag wat mij betreft De Gouden Kooi winnen. Ik hoop dat ze veel plezier heeft van haar villa, sportwagens en kaviaar. Moederziel alleen.
(Hans teeuwen)
  Moderator woensdag 4 oktober 2006 @ 18:23:39 #66
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42365006
En toch kan ik me wel iets voorstellen bij de omstandigheden waardoor Natasia tot haar besluit is gekomen om aan het programma mee te doen.
Ze had al vrijwillig bijstand gevraagd bij Bureau Jeugdhulp omdat ze de opvoeding niet meer aan kon. Met één kind voortdurend ziekenhuis in, ziekenhuis uit moeten terwijl je ook nog een ander kind hebt, en géén vader in de buurt. En dan ook nog een part-time baan hebben om de eindjes aan elkaar te kunnen knopen. Natasia is er langzaam maar zeker aan onderdoor gegaan en was aan het einde van haar latijn. Helemaal óp. Ze zag geen uitweg meer, kreeg steeds meer het gevoel dat zichzelf niet meer kende. Begon steeds vaker te vrezen dat ze het binnenkort niet meer aan zou kunnen en gillend gek zou worden. En toen was daar de oproep van Talpa, en zag Natasia plotseling weer licht in de duisternis.
Ik keur het zeker niet goed, maar ik vind de veroordelingen hier iets te hard. Ze heeft de kinderen in goede handen achtergelaten en het was een noodsprong van een overspannen moeder.
Over een paar weken, misschien maanden, heeft ze zichzelf weer helemaal in de hand en wil ze er uit. Moeder zijn.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 4 oktober 2006 @ 19:22:32 #67
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_42366748
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:23 schreef Gert het volgende:
En toch kan ik me wel iets voorstellen bij de omstandigheden waardoor Natasia tot haar besluit is gekomen om aan het programma mee te doen.
Ze had al vrijwillig bijstand gevraagd bij Bureau Jeugdhulp omdat ze de opvoeding niet meer aan kon. Met één kind voortdurend ziekenhuis in, ziekenhuis uit moeten terwijl je ook nog een ander kind hebt, en géén vader in de buurt. En dan ook nog een part-time baan hebben om de eindjes aan elkaar te kunnen knopen. Natasia is er langzaam maar zeker aan onderdoor gegaan en was aan het einde van haar latijn. Helemaal óp. Ze zag geen uitweg meer, kreeg steeds meer het gevoel dat zichzelf niet meer kende. Begon steeds vaker te vrezen dat ze het binnenkort niet meer aan zou kunnen en gillend gek zou worden. En toen was daar de oproep van Talpa, en zag Natasia plotseling weer licht in de duisternis.
Ik keur het zeker niet goed, maar ik vind de veroordelingen hier iets te hard. Ze heeft de kinderen in goede handen achtergelaten en het was een noodsprong van een overspannen moeder.
Over een paar weken, misschien maanden, heeft ze zichzelf weer helemaal in de hand en wil ze er uit. Moeder zijn.
Nou en das toch haar eigen probleem,zulke mensen gelijk uit de ouderlijke macht zetten.
(Hans teeuwen)
  woensdag 4 oktober 2006 @ 19:36:16 #68
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_42367119
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:23 schreef Gert het volgende:
Bureau Jeugdzorg is in dergelijke gevallen heel goed in staat om ambulante ondersteuning, advies en begeleiding te bieden ook in samenwerking met Maatschappelijk Werk of Volwassenenzorg. Maar een alleenstaande moeder die haar nog heel jonge kids voor lange tijd (we hebben het over minimaal 1 jaar) gedag zegt is beslist onbegrijpelijk. Zeker als 1 van die kids ook nog eens ernstig ziek is.

De Gouden Kooi lijjkt me nu niet direct een therapeutisch kuuroord om te herstellen van een burn-out of welke overspannenheid dan ook. Het lijkt me wel de meest ideale plek om die toestand te bereiken als je toch al niet zo heel stabiel bent.

Kortom: ik snap er geen fuck van wat dat mens bezield heeft om hierin te stappen?
pi_42367177
Hoi, ik heb ook 2 kinderen, waarvan er eentje ook ziekenhuis in en ziekenhuis uit gaat, ik ben ook alleen en heb ook een parttime baan.
Van m'n hele lang zal ze leven, never ever nooit niet dat ik ze achter zou laten omdat 'mama nu even tijd voor zichzelf nodig heeft'.
Mama houdt nl van haar kinderen, en mama weet dat haar eigen wensen in deze jaren een beetje op de 2-e plaats komen, en dat vindt mama op geen enkele manier een opoffering, want anders had mama maar guppies moeten nemen ipv kinderen.

Of eerst zelf volwassen worden, dat wil ook nog wel eens helpen.
pi_42367205
Oh, en wat gaat Nataaaasia doen als haar zoontje weer ziek wordt terwijl ze in dat huis zit, lekker blijven zitten want jammer dan?
pi_42367324
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:37 schreef Bep het volgende:
Die vader die in het huis zit verwaarloost zijn kinderen net zo goed als die moeder
En dit is zo'n beetje de enige zinnige reactie.

Overal (zelfs de kranten staan er bol van) gaat het over Natasia en over hoe slecht zij wel niet is. Maar ook Nicolaas laat een paar (waren het er niet 3?) jonge kinderen achter met de bedoeling een jaar weg te zijn. Is hij minder slecht omdat hij een man is? Het commentaar op hem valt in het niet bij het commentaar op Natasia, maar in mijn ogen is hij net zo idioot bezig
  woensdag 4 oktober 2006 @ 19:46:59 #72
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_42367368
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 19:36 schreef Tissik het volgende:

[..]

De Gouden Kooi lijjkt me nu niet direct een therapeutisch kuuroord om te herstellen van een burn-out of welke overspannenheid dan ook. Het lijkt me wel de meest ideale plek om die toestand te bereiken als je toch al niet zo heel stabiel bent.
Je komt er nog on stabieler uit dan dat je er in ging.
(Hans teeuwen)
  Trouwste user 2022 woensdag 4 oktober 2006 @ 19:50:44 #73
7889 tong80
Spleenheup
pi_42367474
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 19:45 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Overal (zelfs de kranten staan er bol van) gaat het over Natasia en over hoe slecht zij wel niet is. Maar ook Nicolaas laat een paar (waren het er niet 3?) jonge kinderen achter met de bedoeling een jaar weg te zijn. Is hij minder slecht omdat hij een man is? Het commentaar op hem valt in het niet bij het commentaar op Natasia, maar in mijn ogen is hij net zo idioot bezig
Dat is net zo'n randdebiel. Met het verschil dat de kinderen niet bij hem wonen maar bij zijn ex. Maar dat je je eigen kinderen misschien 3 jaar ofzo niet wil zien gaat mijn verstand te boven.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_42367717
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 19:45 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Ben ik het helemaal mee eens, met dit verschil dat de kinderen van Nataaaasia geen vader hebben om op terug te vallen, maar verzorgd gaan worden door moeder d'r vriend en een vriendin oid.
Dat maakt wel een verschil dat er bij de anderen iig 1 echte ouder overblijft.

Bedoel, als je vader al dacht: Nou, neh, niks voor mij die kids, doei, en nu moeder ook al zegt dat ze d'r even goed genoeg van heeft, wat voor basis krijgen die kinderen dan mee?
Klinkt niet als een onvoorwaardelijke liefde iig.
  Trouwste user 2022 woensdag 4 oktober 2006 @ 19:59:04 #75
7889 tong80
Spleenheup
pi_42367722
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')