Nou jah stikken? Ze worden toch goed verzorgd...... lijkt mij.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:40 schreef Tique3 het volgende:
hoe bedoel je ik laat mijn kinderen stikken
Nou, je kinderen op die leeftijd een jaar zonder moeder achter laten, beschouw ik wel als je kinderen in de steek laten.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou jah stikken? Ze worden toch goed verzorgd...... lijkt mij.
Zolang ze naar school gaan, onderdak hebben en te eten krijgen?
Ze was al behoorlijk doorgedraaid door alle stress in haar leven. Vandaar dat ze erin is gegaan volgens mij.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:51 schreef Jappie het volgende:
Deze vrouw gaat het niet lang uithouden.....die komt er compleet doorgedraaid uit...
Zal best; maar deze vrouw zu zelfs in haar eentje op een onbewoond eiland nog doordraaien...wat een reacties geeft ze op dingen om haar heen....pff...ik kan me wel voorstellen dat haar man blij is dat ie ff van der af is.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze was al behoorlijk doorgedraaid door alle stress in haar leven. Vandaar dat ze erin is gegaan volgens mij.
Ik denk ook dat zij er als een van de eersten uit zal gaan.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:47 schreef Knipoogje het volgende:
Is zichzelf nu al aan het opvreten over het gedrag van anderen. Plus vette heimwee naar d'r kids. Die houdt het echt niet lang vol...daaaag 10.000 euro![]()
En met 2 jankende kids aan haar been hangend:quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:21 schreef Jane het volgende:
Echt ongelooflijk dat iemand zulke jonge kinderen voor zo lang achterlaat en staat te lachen als ze in huilen uitbarsten.
Kind, snikkend: "Mama, ik wil niet dat je weggaat"
Moeder: "Doe normaal!"
Doe jij even normaal?quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:46 schreef UNDERTAKER het volgende:
In die culturen is dat toch heel normaal?!
je kinderen laten stikken, uitdrogen en verhongeren?
Gevoel voor humor = 0?quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:46 schreef UNDERTAKER het volgende:
In die culturen is dat toch heel normaal?!
je kinderen laten stikken, uitdrogen en verhongeren?
Da's geen humor, en dat was een waarschuwing, dus nu weer ontopic.quote:
quote:'Deelneemster Gouden Kooi verwaarloost kinderen'
Uitgegeven: 4 oktober 2006 11:12
DEN HAAG - Volgens de PvdA-Kamerleden Kalsbeek en Dijsselbloem verwaarloost een deelneemster aan het Talpa-programma De Gouden Kooi haar twee kinderen. De twee Kamerleden hebben hierover vragen gesteld aan de ministers van justitie en onderwijs.
De parlementariërs willen van de bewindslieden weten of de ouders die deelnemen aan het realityprogramma "verwaarlozing van hun kind kan worden verweten, conform de definitie van het Burgerlijk Wetboek", schrijven zij woensdag.
In De Gouden Kooi worden tien deelnemers opgesloten in een luxe landhuis vol camera's in Eemnes. Degene die het er het langst uithoudt kan de villa winnen, evenals een fors geldbedrag.
Onduidelijk is hoe lang de wedstrijd gaat duren. Dat hangt af van het zitvlees van de deelnemers en/of het verloop van de kijkcijfers. Waarschijnlijk zullen de deelnemers minimaal een jaar blijven, omdat ze anders hun ingelegde borg van 10.000 euro kwijt zijn.
Huilen
Het programma begon zondag en daarin was te zien hoe een 32-jarige moeder haar twee kinderen van 6 en 9 jaar verliet. Eén kind moest voortdurend huilen, maar de moeder zei dat zij "normaal" moest doen en dat ze deze uitdaging ook voor haar kinderen aanging. Deze beelden stuitten de PvdA'ers zeer tegen de borst.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:33 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop dat ze, in ieder geval gedurende het programma, uit de ouderlijke macht wordt ontzet
Dat mens spoort echt niet.
Die voedt zijn kinderen niet op. Die leven bij hun moeder.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:37 schreef Bep het volgende:
Die vader die in het huis zit verwaarloost zijn kinderen net zo goed als die moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |