quote:Op donderdag 28 september 2006 22:00 schreef Burbo het volgende:
Jezus Christus, heeft FOK! een contract met Talpa oid?
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:19 schreef Burbo het volgende:
Maar geef toe, bij elk programma van Talpa wordt er geen topic maar een subforum(!) geopend.
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom komen er steeds voor dit soort nutteloze programma subfora? Vind het totaal onnodig, dan kun je voor elk programma wel een subfora starten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is wel te bont!!!quote:Op donderdag 28 september 2006 22:19 schreef Burbo het volgende:
Maar geef toe, bij elk programma van Talpa wordt er geen topic maar een subforum(!) geopend.
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:28 schreef Gert het volgende:
"Het programma duurt maar twee maanden. {..] Dat heeft De Mol zelf gezegd. Dat het na 2 maanden van de buis gehaald wordt als het niet loopt. En dat gaat het niet doen. Het is niks anders dan BB maar volgens mij nog saaier en BB flopt inmiddels ook al."
quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:38 schreef harryharry het volgende:
De gouden kooidit soort programmas zijn tot in de puntjes geregiseerd. De mensen die geloven dat dit 'reality' is mankeren echt iets tussen de oren.
SCHquote:Op donderdag 28 september 2006 23:28 schreef Gert het volgende:
"Het programma duurt maar twee maanden. {..] Dat heeft De Mol zelf gezegd. Dat het na 2 maanden van de buis gehaald wordt als het niet loopt. En dat gaat het niet doen. Het is niks anders dan BB maar volgens mij nog saaier en BB flopt inmiddels ook al."
Echt wel ja, die 46 fora staan wel onoverzichterlijk in de index.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:19 schreef Burbo het volgende:
Nog waar ook.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:28 schreef Gert het volgende:
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:58 schreef bolletje_25 het volgende:
Toch geen subforum voor dat kankerprogramma?
Ik dacht dat Fok! het tokkie-niveau was ontstegen
quote:Op donderdag 28 september 2006 11:49 schreef bolletje_25 het volgende:
Als ik alle camping/tokkievolk-subfora maar uit m'n AT + Index kan trappen vind ik alles best.
Het idee is dat negatievelingen (die blijkbaar behoefte hebben op een forum voor de volgers kenbaar te maken dat ze vooral niet kijken) die andere topics vervuilen, in dit topic zeg maar belachelijk gemaakt worden.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:58 schreef SCH het volgende:
Mogen die opmerkingen direct hier neergezet worden? Of moet ik ze eerst ergens anders plaatsen?
quote:De gouden kooi![]()
![]()
Waardeloze ripoff van Bigbrother, kijk ik niet naar hoerentv
Talpa![]()
Ik heb nog gekeken ookquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |