abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 september 2006 @ 23:09:51 #1
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42218217
Bart is 27 en single en noemt zichzelf een ladykiller.

Brian is 25 en gaat zijn moeder het meeste missen

Nena is 19 en houdt van een luxe leventje.

Eveline is 24 en houdt ervan met mannen te spelen.

Stel dat het programma echt een paar jaar gaat lopen en deze 4 twintigers (okee, Nena is nog net geen twintiger) zitten er al die tijd in, is dat dan vol te houden zonder erotiek en seks met een partner? Ik heb begrepen dat ze een prostituee pf gigolo mogen 'bestellen', maar dat lijkt me toch wat anders. Kunen twintigers een paar jaar zonder liefde/seks of zal het de hoofdzaak worden dat een paar bewoners het huis zullen verlaten. Een andere mogelijkheid is nog dat hun wereldje zo klein wordt dat ze gewoon minder veeleisend worden en dus relaties in het huis beginnen.

aanvulling: ik weet dat in feite hetzelfde geldt voor de wat oudere bewoners, maar wilde deze discussie eigenlijk toespitsen op bovengenoemde 4. Maar iedere mening over de 'ouderen' wordt ook op prijs gesteld natuurlijk.
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 28 september 2006 @ 23:11:29 #2
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42218263
Ik denk dat de combinatie van een ladykiller en een tease erg interessant kan worden Ik verheug me al op de liefdesdrama's, het vliegend servies goed, het vreemdgaan etc

zonder sex: no way

en het laten komen van een callgirl: lijkt me geweldig, zolang we dan maar geen streamlock krijgen
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_42218265
ze hebben elkaar toch
  donderdag 28 september 2006 @ 23:14:52 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42218389
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
ze hebben elkaar toch
Als het zou klikken zou het simpel zijn, maar stel je voor dat dat niet zo is. Ik weet van programma's als De Villa enzo, dat vrouwen vaak veeleisender zijn dan mannen. Dus misschien willen de mannen al snel wel meer met de dames, maar als dat andersom niet zo is, houdt het op. En als ze de dames dan wel bloot of bijna bloot zien rond dartelen in dat huis, kan het wel eens vrij lastig worden. Je rechterhand begint op een gegeven moment ook te vervelen denk ik.
En wat dan? Een paar maanden BB is nog vol te houden denk ik, maar stel je voor dat je 2 jaar of nog langer in DGK zit.
pi_42218502
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als het zou klikken zou het simpel zijn, maar stel je voor dat dat niet zo is. Ik weet van programma's als De Villa enzo, dat vrouwen vaak veeleisender zijn dan mannen. Dus misschien willen de mannen al snel wel meer met de dames, maar als dat andersom niet zo is, houdt het op. En als ze de dames dan wel bloot of bijna bloot zien rond dartelen in dat huis, kan het wel eens vrij lastig worden. Je rechterhand begint op een gegeven moment ook te vervelen denk ik.
En wat dan? Een paar maanden BB is nog vol te houden denk ik, maar stel je voor dat je 2 jaar of nog langer in DGK zit.
maar seks is sek... als je zolang bij elkaar opgesloten zit.... dan maakt het je misschien niet uit?
pi_42218519
Het programma duurt maar 2 maanden.
  donderdag 28 september 2006 @ 23:19:08 #7
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42218553
als ze er lang genoeg inzitten, zullen die vrouwen ook minder kritisch gaan worden op den duur
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  donderdag 28 september 2006 @ 23:19:23 #8
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42218565
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:18 schreef SCH het volgende:
Het programma duurt maar 2 maanden.
want?
pi_42218668
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:19 schreef teamlead het volgende:

[..]

want?
Dat heeft De Mol zelf gezegd. Dat het na 2 maanden van de buis gehaald wordt als het niet loopt. En dat gaat het niet doen. Het is niks anders dan BB maar volgens mij nog saaier en BB flopt inmiddels ook al.
  Moderator donderdag 28 september 2006 @ 23:22:41 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42218721
quote:
Dan ga je heus niet dood hoor. Er zijn zoveel mensen die het jarenlang zonder sexpartner moeten stellen.

Bovendien is er dus de mogelijkheid om iemand van buitenaf te huren voor sex.
John zal dit ook gaan stimuleren denk ik, want dat gaat de pers in binnen- en buitenland halen, als er een callgirl of gigolo dat huis vol camera's binnenwandelt om zijn of haar werk te doen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 28 september 2006 @ 23:27:57 #11
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42218934
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:22 schreef Gert het volgende:
Dan ga je heus niet dood hoor. Er zijn zoveel mensen die het jarenlang zonder sexpartner moeten stellen.
Klopt, maar ik heb zo het idee dat deze 4 mensen dat NIET gewend zijn. En dat zal ze gaan opbreken denk ik.
  Moderator vrijdag 29 september 2006 @ 00:17:26 #12
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42220537
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:27 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Klopt, maar ik heb zo het idee dat deze 4 mensen dat NIET gewend zijn. En dat zal ze gaan opbreken denk ik.
Nou ja, als er al een "apart sexkamertje" is, dan wordt sexen met elkaar of een prostituee ook een stuk aanlokkelijker.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_42220817
Kutprogramma.
  vrijdag 29 september 2006 @ 00:30:37 #14
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_42220876
Ik zou niemand vertrouwen in die kooi, sex okay, maar verder gaat het niet

Het komt vast goed met die gevoelens, ze zijn goed gecast en geen Hummie in de buurt
Chaos is de duivel en ik ben er mee getrouwd...
  vrijdag 29 september 2006 @ 00:31:05 #15
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_42220895
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:27 schreef Tatutatu het volgende:
Kutprogramma.
wat schattig
Chaos is de duivel en ik ben er mee getrouwd...
pi_42221313
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat heeft De Mol zelf gezegd. Dat het na 2 maanden van de buis gehaald wordt als het niet loopt. En dat gaat het niet doen. Het is niks anders dan BB maar volgens mij nog saaier en BB flopt inmiddels ook al.
Jajajaja iedereen zeggen dat ze het niet zien, maar morgen tijdens de lunch wel wat weten. uhhu.
  † In Memoriam † vrijdag 29 september 2006 @ 01:00:27 #17
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_42221486
quote:
Als het zou klikken zou het simpel zijn, maar stel je voor dat dat niet zo is. Ik weet van programma's als De Villa enzo, dat vrouwen vaak veeleisender zijn dan mannen...
Ik vermoed dat vrouwen na enige tijd celibatair geleefd te hebben gaandeweg vanzelf wel wat minder veeleisend gaan worden.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † vrijdag 29 september 2006 @ 01:02:37 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_42221521
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:27 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan me voorstellen dat hier op 'gecast' is om het programma niet helemaal eindeloos in de lucht te hoeven houden. Ik neem aan dat men een inschatting heeft gemaakt hoe snel het huis ongeveer leeg gaat lopen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_42222066
De gouden kooi dit soort programmas zijn tot in de puntjes geregiseerd. De mensen die geloven dat dit 'reality' is mankeren echt iets tussen de oren.
There's no place like 127.0.0.1
  Moderator vrijdag 29 september 2006 @ 11:12:51 #20
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42227623
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:38 schreef harryharry het volgende:
De gouden kooi dit soort programmas zijn tot in de puntjes geregiseerd. De mensen die geloven dat dit 'reality' is mankeren echt iets tussen de oren.
Totaal off topic, domme eikel.
pi_42230164
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:12 schreef Gert het volgende:

[..]

Totaal off topic, domme eikel.
Boeie, en ja een twinger kan prima een paar jaar zonder sex. Er zijn legio mensen die zonder sex deze wereld verlaten na bijvoorbeeld 70 jaar.
There's no place like 127.0.0.1
  † In Memoriam † vrijdag 29 september 2006 @ 22:09:06 #22
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_42244163
Daar ze hier bewust een aantal "ladykillers" en nymphomanen gecast hebben, mag zeker enige spanning verwacht worden op de middellange duur.
  vrijdag 29 september 2006 @ 22:13:35 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42244294
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 22:09 schreef Cynix ® het volgende:
Daar ze hier bewust een aantal "ladykillers" en nymphomanen gecast hebben, mag zeker enige spanning verwacht worden op de middellange duur.
De nymphomanen zijn de meiden die nu nog de schijn ophouden door zich onder een badjas om te kleden en te douchen in bikini? Die nu nog enorm preuts overkomen dus?
  † In Memoriam † vrijdag 29 september 2006 @ 22:17:45 #24
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_42244403
Eeeeh, ja. Of ze hebben gelogen, dat kan ook.
  vrijdag 29 september 2006 @ 22:19:52 #25
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42244461
Ik zou het wel kunnen denk ik. Het is natuurlijk een rotidee om van te voren te weten dat je ten minste een heel jaar geen seks zult hebben. Maar als je je er gewoon op instelt...Seks is geen eerste levensbehoefte. Als je goed te eten krijgt en goede gesprekken kunt voeren, genoeg te doen hebt om je geestelijk bezig te houden dan moet het lukken. Als je single bent zoals de vier kandidaten die genoemd zijn is het sowieso stukken makkelijker om vol te houden. Als je een relatie hebt verlang je ook wel naar seks maar dan vooral naar seks met die ene persoon, en dat is dan iets wat totaal onbereikbaar is, en dusveel frustrerender op den duur.
  vrijdag 29 september 2006 @ 22:23:52 #26
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42244566
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 22:19 schreef Aventura het volgende:
Ik zou het wel kunnen denk ik. Het is natuurlijk een rotidee om van te voren te weten dat je ten minste een heel jaar geen seks zult hebben. Maar als je je er gewoon op instelt...Seks is geen eerste levensbehoefte. Als je goed te eten krijgt en goede gesprekken kunt voeren, genoeg te doen hebt om je geestelijk bezig te houden dan moet het lukken. Als je single bent zoals de vier kandidaten die genoemd zijn is het sowieso stukken makkelijker om vol te houden. Als je een relatie hebt verlang je ook wel naar seks maar dan vooral naar seks met die ene persoon, en dat is dan iets wat totaal onbereikbaar is, en dusveel frustrerender op den duur.
Denk je niet dat het verlangen behoorlijk groot zal worden omdat ze dag en nacht met elkaar omgaan en ook elkaar dus geheel of gedeeltelijk ontkleed zien, regelmatig.
En dat ze vrijgezel zijn, maakt volgens mijn iets uit. Die hebben er waarschijnlijk vóór DGK lekker op los geleefd en ieder weekend een ander in bed. En dan nu opeens hélemaal niets meer? Lijkt me toch erg lastig. Op die leeftijd zelfs ondraaglijk denk ik.
  vrijdag 29 september 2006 @ 22:24:48 #27
159017 chas
Ik zie ze vliegen!
pi_42244594
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:

[..]

De nymphomanen zijn de meiden die nu nog de schijn ophouden door zich onder een badjas om te kleden en te douchen in bikini? Die nu nog enorm preuts overkomen dus?
Misschien zich juist expres in het begin zo over laten komen?!
Wie weet hoe ze zijn over een maandje of zo....
  vrijdag 29 september 2006 @ 22:32:27 #28
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42244817
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 22:23 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Denk je niet dat het verlangen behoorlijk groot zal worden omdat ze dag en nacht met elkaar omgaan en ook elkaar dus geheel of gedeeltelijk ontkleed zien, regelmatig.
En dat ze vrijgezel zijn, maakt volgens mijn iets uit. Die hebben er waarschijnlijk vóór DGK lekker op los geleefd en ieder weekend een ander in bed. En dan nu opeens hélemaal niets meer? Lijkt me toch erg lastig. Op die leeftijd zelfs ondraaglijk denk ik.
Ik herken mezelf bv. totaal niet in wat je zegt. Ik kan maaaaanden niet aan seks denken en ik heb totaal geen behoefte om zomaar met iemand het bed in te duiken, alleen omdat ik zin in seks heb. Ik zou nooit uit mezelf op jacht gaan om seks te kunnen krijgen. Heeft denk ik ook wel te maken met veel of weinig testosteron in je bloed hebben denk ik. Ik mis gewoon die drive
Wat overigens niet betekent dat ik aseksueel ben, integendeel . Tis net als met dropjes: heb ik het in huis dan gaat de hele zak in een keer leeg. Is het niet voorhanden dan taal ik er niet eens naar.
Wellicht werkt zo'n mechanisme ook in de Gouden Kooi.
pi_42257822
Scanman let op nena, jij kijkt naar haar en denkt dat ze preuts is ik zie andere signalen zoals in de sauna met brian. Mark my words, Reed my lips dit is een geile donder.

ff onder ons, dr zit geen gram teveel of te weinig aan, ik zou dr eerst heeel lang likken en dan heel lief nemen, gotsamme wat een lekker ding.
  † In Memoriam † zaterdag 27 januari 2007 @ 09:56:39 #30
128220 Peter6000
pi_45719905
Brian begint het er wel moeilijk mee te krijgen.
Maar wie weet went zelfs hij eraan, als hij over zijn dode punt heen is.

Cap: Meneermax

[ Bericht 32% gewijzigd door Peter6000 op 27-01-2007 10:03:17 ]
pi_45719946
Zou heel moeilijk worden, maar is verschillend per persoon. Ik zou het nog geen maand volhouden... tenzij ik een miljoen zou krijgen als ik een jaar geen sex zou hebben oid...
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_45720047
Wat een mooie vergelijking, met die dropjes
  zaterdag 27 januari 2007 @ 11:55:49 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45721591
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 10:14 schreef thaleia het volgende:
Wat een mooie vergelijking, met die dropjes
Ik dacht t zelfde....... prachtige vergelijking.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')