Als het zou klikken zou het simpel zijn, maar stel je voor dat dat niet zo is. Ik weet van programma's als De Villa enzo, dat vrouwen vaak veeleisender zijn dan mannen. Dus misschien willen de mannen al snel wel meer met de dames, maar als dat andersom niet zo is, houdt het op. En als ze de dames dan wel bloot of bijna bloot zien rond dartelen in dat huis, kan het wel eens vrij lastig worden. Je rechterhand begint op een gegeven moment ook te vervelen denk ik.quote:
maar seks is sek... als je zolang bij elkaar opgesloten zit.... dan maakt het je misschien niet uit?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het zou klikken zou het simpel zijn, maar stel je voor dat dat niet zo is. Ik weet van programma's als De Villa enzo, dat vrouwen vaak veeleisender zijn dan mannen. Dus misschien willen de mannen al snel wel meer met de dames, maar als dat andersom niet zo is, houdt het op. En als ze de dames dan wel bloot of bijna bloot zien rond dartelen in dat huis, kan het wel eens vrij lastig worden. Je rechterhand begint op een gegeven moment ook te vervelen denk ik.
En wat dan? Een paar maanden BB is nog vol te houden denk ik, maar stel je voor dat je 2 jaar of nog langer in DGK zit.
want?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:18 schreef SCH het volgende:
Het programma duurt maar 2 maanden.
Dat heeft De Mol zelf gezegd. Dat het na 2 maanden van de buis gehaald wordt als het niet loopt. En dat gaat het niet doen. Het is niks anders dan BB maar volgens mij nog saaier en BB flopt inmiddels ook al.quote:
Dan ga je heus niet dood hoor. Er zijn zoveel mensen die het jarenlang zonder sexpartner moeten stellen.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
En wat dan? Een paar maanden BB is nog vol te houden denk ik, maar stel je voor dat je 2 jaar of nog langer in DGK zit.
Klopt, maar ik heb zo het idee dat deze 4 mensen dat NIET gewend zijn. En dat zal ze gaan opbreken denk ik.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:22 schreef Gert het volgende:
Dan ga je heus niet dood hoor. Er zijn zoveel mensen die het jarenlang zonder sexpartner moeten stellen.
Nou ja, als er al een "apart sexkamertje" is, dan wordt sexen met elkaar of een prostituee ook een stuk aanlokkelijker.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb zo het idee dat deze 4 mensen dat NIET gewend zijn. En dat zal ze gaan opbreken denk ik.
Jajajaja iedereen zeggen dat ze het niet zien, maar morgen tijdens de lunch wel wat weten. uhhu.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat heeft De Mol zelf gezegd. Dat het na 2 maanden van de buis gehaald wordt als het niet loopt. En dat gaat het niet doen. Het is niks anders dan BB maar volgens mij nog saaier en BB flopt inmiddels ook al.
Ik vermoed dat vrouwen na enige tijd celibatair geleefd te hebben gaandeweg vanzelf wel wat minder veeleisend gaan worden.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Als het zou klikken zou het simpel zijn, maar stel je voor dat dat niet zo is. Ik weet van programma's als De Villa enzo, dat vrouwen vaak veeleisender zijn dan mannen...
Ik kan me voorstellen dat hier op 'gecast' is om het programma niet helemaal eindeloos in de lucht te hoeven houden. Ik neem aan dat men een inschatting heeft gemaakt hoe snel het huis ongeveer leeg gaat lopen.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:27 schreef scanman01 het volgende:
Klopt, maar ik heb zo het idee dat deze 4 mensen dat NIET gewend zijn. En dat zal ze gaan opbreken denk ik.
Totaal off topic, domme eikel.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:38 schreef harryharry het volgende:
De gouden kooidit soort programmas zijn tot in de puntjes geregiseerd. De mensen die geloven dat dit 'reality' is mankeren echt iets tussen de oren.
Boeie, en ja een twinger kan prima een paar jaar zonder sex. Er zijn legio mensen die zonder sex deze wereld verlaten na bijvoorbeeld 70 jaar.quote:
De nymphomanen zijn de meiden die nu nog de schijn ophouden door zich onder een badjas om te kleden en te douchen in bikini? Die nu nog enorm preuts overkomen dus?quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:09 schreef Cynix ® het volgende:
Daar ze hier bewust een aantal "ladykillers" en nymphomanen gecast hebben, mag zeker enige spanning verwacht worden op de middellange duur.
Denk je niet dat het verlangen behoorlijk groot zal worden omdat ze dag en nacht met elkaar omgaan en ook elkaar dus geheel of gedeeltelijk ontkleed zien, regelmatig.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:19 schreef Aventura het volgende:
Ik zou het wel kunnen denk ik. Het is natuurlijk een rotidee om van te voren te weten dat je ten minste een heel jaar geen seks zult hebben. Maar als je je er gewoon op instelt...Seks is geen eerste levensbehoefte. Als je goed te eten krijgt en goede gesprekken kunt voeren, genoeg te doen hebt om je geestelijk bezig te houden dan moet het lukken. Als je single bent zoals de vier kandidaten die genoemd zijn is het sowieso stukken makkelijker om vol te houden. Als je een relatie hebt verlang je ook wel naar seks maar dan vooral naar seks met die ene persoon, en dat is dan iets wat totaal onbereikbaar is, en dusveel frustrerender op den duur.
Misschien zich juist expres in het begin zo over laten komen?!quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De nymphomanen zijn de meiden die nu nog de schijn ophouden door zich onder een badjas om te kleden en te douchen in bikini? Die nu nog enorm preuts overkomen dus?
Ik herken mezelf bv. totaal niet in wat je zegt. Ik kan maaaaanden niet aan seks denken en ik heb totaal geen behoefte om zomaar met iemand het bed in te duiken, alleen omdat ik zin in seks heb. Ik zou nooit uit mezelf op jacht gaan om seks te kunnen krijgen. Heeft denk ik ook wel te maken met veel of weinig testosteron in je bloed hebben denk ik. Ik mis gewoon die drivequote:Op vrijdag 29 september 2006 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je niet dat het verlangen behoorlijk groot zal worden omdat ze dag en nacht met elkaar omgaan en ook elkaar dus geheel of gedeeltelijk ontkleed zien, regelmatig.
En dat ze vrijgezel zijn, maakt volgens mijn iets uit. Die hebben er waarschijnlijk vóór DGK lekker op los geleefd en ieder weekend een ander in bed. En dan nu opeens hélemaal niets meer? Lijkt me toch erg lastig. Op die leeftijd zelfs ondraaglijk denk ik.
Ik dacht t zelfde....... prachtige vergelijking.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:14 schreef thaleia het volgende:
Wat een mooie vergelijking, met die dropjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |