Whatever dudequote:Op donderdag 28 september 2006 22:11 schreef Sloavink het volgende:
Yekshimash, Do you have a big khrram? Can I touch?
wat?quote:
ik wachtte op jouquote:
ja waar was je nou?quote:
tsssssssss!!quote:Op donderdag 28 september 2006 22:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik was er hoor, ik was "stukovich"
wist niet dat jij het was! waarom kwam je niet effe prive??quote:
ik weet amper hoe dat ding werkt.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:24 schreef Emel het volgende:
[..]
wist niet dat jij het was! waarom kwam je niet effe prive??
op mijn naam klikken in het lijstje!quote:Op donderdag 28 september 2006 22:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik weet amper hoe dat ding werkt.
al weer verwijderd man.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:26 schreef Emel het volgende:
[..]
op mijn naam klikken in het lijstje!
dus kom snel!
dat schiet niet op zo.quote:
ok.quote:
ik was er nietquote:
online?quote:
niet constant. Was af en toe weg.quote:
nee gewoon online op het netquote:Op donderdag 28 september 2006 22:33 schreef Emel het volgende:
[..]
niet constant. Was af en toe weg.
dacht dat je msn bedoelde?![]()
duidelijk nuquote:Op donderdag 28 september 2006 22:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nee gewoon online op het net
quote:
quote:
quote:
hoe ga ik met mensen om cursus?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:37 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
zit trouwens volgende week weer op Marconiplein
nope geen cursus, gewoon werkenquote:Op donderdag 28 september 2006 22:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hoe ga ik met mensen om cursus?![]()
in theorie niet.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:38 schreef Troel het volgende:
Hmm, mogen jullie wel naar een tupperwareparty tijdens de Ramazan? Volgende week heb ik een tupperwareparty!
Kom je ook yvonne
cursus is in Vlaardingen, remember?quote:
Nou is een tupperwareparty in theorie ook niet leuk hoorquote:
ik dacht dat ik je alles al had geleerdquote:Op donderdag 28 september 2006 22:40 schreef Emel het volgende:
[..]
cursus is in Vlaardingen, remember?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |