kom nouquote:Op donderdag 28 september 2006 21:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Blijf jij gewoon hier dan, anders raakt hier zo stil
pleaseeeeeeeeeequote:Op donderdag 28 september 2006 21:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dan wordt hier zo stil joh
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:36 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik heb mijn gerechten bagger gepost![]()
een nederlander.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:39 schreef yvonne het volgende:
Terugvindpurk
Weer een directe aanslag op mijn ziel.quote:
Ik ben er toch, Bulentquote:
Redbullquote:Op donderdag 28 september 2006 21:40 schreef stukovich het volgende:
[..]
Weer een directe aanslag op mijn ziel.
Onder invloed van welke chemische stimulantia ben jij![]()
Kijk, wat ik in mijn garage nog heb gevonden.quote:
mis je gezelschapquote:
en daar maak je een foto van?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:42 schreef stukovich het volgende:
[..]
Kijk, wat ik in mijn garage nog heb gevonden.
[afbeelding]
Een betonstrijker
doe het nou voor mijquote:
hoe oud ben je?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:42 schreef stukovich het volgende:
[..]
Kijk, wat ik in mijn garage nog heb gevonden.
[afbeelding]
Een betonstrijker
#turkquote:
Dat ding is 4 jaar oud.quote:
4 jaar geledenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
en daar maak je een foto van?
toen was je 12 dusquote:Op donderdag 28 september 2006 21:45 schreef stukovich het volgende:
[..]
4 jaar geleden![]()
Ik was 16 man
Er stond IK WAS 16 LORDDDDDDquote:
typefout, je bentquote:Op donderdag 28 september 2006 21:49 schreef stukovich het volgende:
[..]
Er stond IK WAS 16 LORDDDDDD
quote:
briljant?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:51 schreef stukovich het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Chapeau, voor deze briljante opmerking...
Rechtdoor, en bij de rotonde linksaf.... daar ziet u vanzelf de dark roomquote:
weet je goed?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:53 schreef stukovich het volgende:
[..]
Rechtdoor, en bij de rotonde linksaf.... daar ziet u vanzelf de dark room![]()
Ik kan de chatlogs erbij halenquote:
tussen jou en pim?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:56 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik kan de chatlogs erbij halen![]()
Nee, tussen Ali Lazrak en jouquote:
wie is jou?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:58 schreef stukovich het volgende:
[..]
Nee, tussen Ali Lazrak en jou
daar moest staan, jouw gewaarwording.... tot zover onze geestelijke bandquote:
ikke nie shlimquote:Op donderdag 28 september 2006 21:59 schreef stukovich het volgende:
[..]
daar moest staan, jouw gewaarwording.... tot zover onze geestelijke band![]()
je zegt nietsquote:
Whatever dudequote:Op donderdag 28 september 2006 22:11 schreef Sloavink het volgende:
Yekshimash, Do you have a big khrram? Can I touch?
wat?quote:
ik wachtte op jouquote:
ja waar was je nou?quote:
tsssssssss!!quote:Op donderdag 28 september 2006 22:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik was er hoor, ik was "stukovich"
wist niet dat jij het was! waarom kwam je niet effe prive??quote:
ik weet amper hoe dat ding werkt.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:24 schreef Emel het volgende:
[..]
wist niet dat jij het was! waarom kwam je niet effe prive??
op mijn naam klikken in het lijstje!quote:Op donderdag 28 september 2006 22:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik weet amper hoe dat ding werkt.
al weer verwijderd man.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:26 schreef Emel het volgende:
[..]
op mijn naam klikken in het lijstje!
dus kom snel!
dat schiet niet op zo.quote:
ok.quote:
ik was er nietquote:
online?quote:
niet constant. Was af en toe weg.quote:
nee gewoon online op het netquote:Op donderdag 28 september 2006 22:33 schreef Emel het volgende:
[..]
niet constant. Was af en toe weg.
dacht dat je msn bedoelde?![]()
duidelijk nuquote:Op donderdag 28 september 2006 22:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nee gewoon online op het net
quote:
quote:
quote:
hoe ga ik met mensen om cursus?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:37 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
zit trouwens volgende week weer op Marconiplein
nope geen cursus, gewoon werkenquote:Op donderdag 28 september 2006 22:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hoe ga ik met mensen om cursus?![]()
in theorie niet.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:38 schreef Troel het volgende:
Hmm, mogen jullie wel naar een tupperwareparty tijdens de Ramazan? Volgende week heb ik een tupperwareparty!
Kom je ook yvonne
cursus is in Vlaardingen, remember?quote:
Nou is een tupperwareparty in theorie ook niet leuk hoorquote:
ik dacht dat ik je alles al had geleerdquote:Op donderdag 28 september 2006 22:40 schreef Emel het volgende:
[..]
cursus is in Vlaardingen, remember?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |