Moslims dood, Afrikanen dood, wat willen we nog meer?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:20 schreef Oud_student het volgende:
Ik stel voor om mevr. Vos een speldje te geven, net als onze jongens die in Screbreniza zijn geweest![]()
Meer van dat? en uitzettingen?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
Moslims dood, Afrikanen dood, wat willen we nog meer?
V.
De overheid mag weldegelijk schepen aan de ketting leggen als er regels worden overtreden en pas vrijgeven wanneer boetes zijn betaald, c.q. aan de regels is voldaan. Het is duidelijk dat de milieu regels zijn overtreden, dit had GL wethouder Vos moeten weten en er naar handelen.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:23 schreef Schanulleke het volgende:
Het is inderdaad een vreselijke ramp, maar ik snap nog niet hoe de nederlandse overheid dit had kunnen voorkomen. De rederij heeft een offerte aangevraagd voor verwerking van het gif en toen die prijs tegenviel zijn ze vertrokken om het elders goedkoper te laten doen.
Het lijkt mij toch dat je als overheid hier moeilijk allerlei schepen aan de ketting kan leggen totdat ze jouw (te dure?) diensten gaan afnemen. Dat zou gijzeling zijn.
Dat was een typisch gevalletje van eerst posten en dan lezen mijnerzijds. Het artikeltje van Verbal verhelderd het al behoorlijk.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:27 schreef Oud_student het volgende:
[..]
De overheid mag weldegelijk schepen aan de ketting leggen als er regels worden overtreden en pas vrijgeven wanneer boetes zijn betaald, c.q. aan de regels is voldaan. Het is duidelijk dat de milieu regels zijn overtreden, dit had GL wethouder Vos moeten weten en er naar handelen.
Een quotequote:Op zaterdag 9 december 2006 09:20 schreef buachaille het volgende:
Haha,mevrouw Vos gaat vandaag op de pijnbank van Ephimenco http://www.trouw.nl/dever(...)_de_groene_wethouder
Het is simpel uit te leggen: Afgezien van een paar verdwaalde journalisten die eigenlijk een ander vak hadden willen kiezen, zijn alle journalisten zo links als de pest. En om een kamerdebat te houden moet er eerst maatschappelijke onrust zijn die eerst door de media is aangewakkerd. En omdat "ons" parlement zo reactief als de pest is gebeurt er dus niets.quote:Kan iemand mij in godsnaam uitleggen waarom een brand met elf doden in een cellencomplex wel in het aftreden van twee ministers en een burgemeester uitmondt en tien doden en duizenden zieken in een gifpoel amper tot een noemenswaardig debat leiden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |