die vang ik op in mijn rokquote:Op donderdag 28 september 2006 21:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nee want dan gooi ik met shurikens naar mordra
Mag ik meedoen? Niet omdat ik dat zo leuk vind maar kan ik ook een beetje oefenen...quote:Op donderdag 28 september 2006 21:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nee want dan gooi ik met shurikens naar mordra
Je bent Schots?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:09 schreef mordradead het volgende:
[..]
die vang ik op in mijn rok
Dat is gewoon een slap excuus om mij uit die boom te laten flikkeren en een been te laten breken.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Mag ik meedoen? Niet omdat ik dat zo leuk vind maar kan ik ook een beetje oefenen...
LET ME BE YOUR STUDENT!!!
Get in line man!quote:Op donderdag 28 september 2006 21:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Mag ik meedoen? Niet omdat ik dat zo leuk vind maar kan ik ook een beetje oefenen...
LET ME BE YOUR STUDENT!!!
geruite gothicrok dan met de naam kiltquote:Op donderdag 28 september 2006 21:11 schreef Poit het volgende:
Hmm.. Het had leuker geweest als je Schots zou zijn geweest..
Dat zou ik toch nooit doen poepescheetjequote:Op donderdag 28 september 2006 21:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat is gewoon een slap excuus om mij uit die boom te laten flikkeren en een been te laten breken.
Dat zeker. Volgens mij is mordra echter kortgewiekt van onder als er een shuriken langs zijn Schotse rok komt.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:11 schreef Poit het volgende:
Hmm.. Het had leuker geweest als je Schots zou zijn geweest..
*PROEST!quote:Op donderdag 28 september 2006 21:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat zou ik toch nooit doen poepescheetje![]()
En mocht je vallen dan ben ik er toch om je op te vangen!!
volgens mij ook maar ik dodge ze gewoon met de 666 death of earth attackquote:Op donderdag 28 september 2006 21:12 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat zeker. Volgens mij is mordra echter kortgewiekt van onder als er een shuriken langs zijn Schotse rok komt.
Een echte ninja heeft geen rij met studenten maar zoekt de beste zelf uit.. en aangezien je al een behoorlijke tijd mij achtervolgt heb ik toch het idee dat je me een geschikte kandidaad vindtquote:
Vieze gothic.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:13 schreef mordradead het volgende:
[..]
volgens mij ook maar ik dodge ze gewoon met de 666 death of earth attack
jaquote:Op donderdag 28 september 2006 21:14 schreef Poit het volgende:
Is een zwart kuikentje trouwens gelijk ook een gothic chick??
Nee, een neger chick.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:14 schreef Poit het volgende:
Is een zwart kuikentje trouwens gelijk ook een gothic chick??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |