quote:Op donderdag 28 september 2006 20:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Klopt, soms kan je ook gewoon opgaan in de menigte.
Als je in de stad loopt kan er een ninja naast je lopen in dagelijkse kleding, ze zijn niet altijd in het zwart gekleed, soms zijn ze gekleed als jou en mij en vergiftigen ze je met een kleine spuit
maar omgekeerd welquote:Op donderdag 28 september 2006 20:58 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Nepninja.Ninja's zijn nooit gothics.
Wie houdt er niet van Gamedemonquote:Op donderdag 28 september 2006 20:58 schreef mordradead het volgende:
I LOVE GAMEDEMON
Ikquote:Op donderdag 28 september 2006 20:59 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Wie houdt er niet van Gamedemon
Opschieten dan gek.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:59 schreef mordradead het volgende:
nog 90 posts ofzo
ligt eraan wat voor gif je gebruikt natuurlijk, en wat de client precies wilt.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
En wat gebeurt er dan als je eenmaal gestoken bent? Ga je dan meteen dood? Want dat valt natuurlijk wel op, als mensen ineens met bosjes neervallen daar in Utrecht.
Je hoeft niet van iemand te houden om er mee te trouwen. It's all in the game, Mini Cooper enzo.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:59 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten.
Jij houdt er rekening mee dat je het verprutst.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
o en die rookbommen zijn geen rookbommen maar flash powder, daar verblind je de vijand mee als je het verprutst
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je hoeft niet van iemand te houden om er mee te trouwen. It's all in the game, Mini Cooper enzo.
Nope ik heb het nooit bij me, niet nodigquote:Op donderdag 28 september 2006 21:00 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jij houdt er rekening mee dat je het verprutst.! N00b ninja.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 28 september 2006 21:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nope ik heb het nooit bij me, niet nodig
Poit pijpt bierglazen, das fout.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Sorry, ik laat verstek gaan. Poit wil jou, ik wil die Mini Cooper.
www.mini.nlquote:Op donderdag 28 september 2006 21:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Sorry, ik laat verstek gaan. Poit wil jou, ik wil die Mini Cooper.
Ik ben een mini cooperquote:Op donderdag 28 september 2006 21:01 schreef mordradead het volgende:
ik heb een cooper mini
shurikens en een katana meestal, en wat gif voor op mijn shurikensquote:
Ninja's zijn binnevetters.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee hoor, duurt heel lang voordat je hem kwaad krijgt volgens mij. Daar is die Ninja voor.
The usual dus.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
shurikens en een katana meestal, en wat gif voor op mijn shurikens
Als ninja had je dat allang moeten weten.. Heb ook niet voor niets nunchaku's op m'n kamer hangenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Poit pijpt bierglazen, das fout.
Waarschijnlijk heeft hij ook liever zetpillen dan paracetemol
Klopt ninja's moeten hun woede onder controle houden anders gaat het ten kosten van de concentratie die nodig is bij het rondsluipen zonder gezien te wordenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee hoor, duurt heel lang voordat je hem kwaad krijgt volgens mij. Daar is die Ninja voor.
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Klopt ninja's moeten hun woede onder controle houden anders gaat het ten kosten van de concentratie die nodig is bij het rondsluipen zonder gezien te worden
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:03 schreef mordradead het volgende:
restecp
Ja. Maar Lani moet wel blijvenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:04 schreef mordradead het volgende:
nog eventjes!
Ik ben toch al 4 minuten te laat op mijn planning omdat ik dit topic vol wil zien gaan.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:04 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ja. Maar Lani moet wel blijven
Ik ook, maar volgens mij snapt mordra er nog niks van. Gothic Ninja.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:04 schreef Laniboekje het volgende:
Woot, ik heb een beetje verstand van Ninja's!
restecp boks 4 sjoquote:Op donderdag 28 september 2006 21:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ben toch al 4 minuten te laat op mijn planning omdat ik dit topic vol wil zien gaan.
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ben toch al 4 minuten te laat op mijn planning omdat ik dit topic vol wil zien gaan.
Je kan ons gewoon niet in de steek laten in de wetenschap ons verschrikkelijk te gaan missen....quote:Op donderdag 28 september 2006 21:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
lol n00bquote:Op donderdag 28 september 2006 21:04 schreef Poit het volgende:
Woede is voor Samurai's.. Daar halen wij onze kracht uit..
Hihihi.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:06 schreef mordradead het volgende:
KUUUUSSSSJJJJJJJEEEEEEEEEEEE
Zwart + zwart gaat niet he, dan wordt het een witte Ninja, te opvallend.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:05 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik ook, maar volgens mij snapt mordra er nog niks van. Gothic Ninja.
Klopt, ik ga Mordra dan erg missen.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Je kan ons gewoon niet in de steek laten in de wetenschap ons verschrikkelijk te gaan missen....
i love youquote:Op donderdag 28 september 2006 21:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zwart + zwart gaat niet he, dan wordt het een witte Ninja, te opvallend.
[..]
Klopt, ik ga Mordra dan erg missen.
Ja precies.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hmm.. Redelijk mild antwoord dit keer.. Scherpte kwijt of zwakte gevonden??quote:Op donderdag 28 september 2006 21:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
[..]
Zwakte...quote:Op donderdag 28 september 2006 21:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm.. Redelijk mild antwoord dit keer.. Scherpte kwijt of zwakte gevonden??![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[afbeelding]
klopt, spoort niet!
Geyl.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
http://i32.photobucket.com/albums/d3/Gamedemon/T-NuZNinja.jpg
klopt, spoort niet!
Hallo, ik ga niet in een boom zitten hoor!quote:Op donderdag 28 september 2006 21:08 schreef Poit het volgende:
Zie ik zometeen een:"Lani en Mordra are sitting in a tree" TT?
nee want dan gooi ik met shurikens naar mordraquote:Op donderdag 28 september 2006 21:08 schreef Poit het volgende:
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hallo, ik ga niet in een boom zitten hoor!
![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nee want dan gooi ik met shurikens naar mordra
i love you tooquote:Op donderdag 28 september 2006 21:08 schreef Poit het volgende:
Witte guards.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:09 schreef Poit het volgende:
Witte ninja's voor in de schneeeeeeeuuwwwww
die vang ik op in mijn rokquote:Op donderdag 28 september 2006 21:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mag ik meedoen? Niet omdat ik dat zo leuk vind maar kan ik ook een beetje oefenen...quote:Op donderdag 28 september 2006 21:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je bent Schots?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:09 schreef mordradead het volgende:
[..]
die vang ik op in mijn rok
Dat is gewoon een slap excuus om mij uit die boom te laten flikkeren en een been te laten breken.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Mag ik meedoen? Niet omdat ik dat zo leuk vind maar kan ik ook een beetje oefenen...
LET ME BE YOUR STUDENT!!!
Get in line man!quote:Op donderdag 28 september 2006 21:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Mag ik meedoen? Niet omdat ik dat zo leuk vind maar kan ik ook een beetje oefenen...
LET ME BE YOUR STUDENT!!!
geruite gothicrok dan met de naam kiltquote:Op donderdag 28 september 2006 21:11 schreef Poit het volgende:
Hmm.. Het had leuker geweest als je Schots zou zijn geweest..
Dat zou ik toch nooit doen poepescheetjequote:Op donderdag 28 september 2006 21:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat is gewoon een slap excuus om mij uit die boom te laten flikkeren en een been te laten breken.
Dat zeker. Volgens mij is mordra echter kortgewiekt van onder als er een shuriken langs zijn Schotse rok komt.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:11 schreef Poit het volgende:
Hmm.. Het had leuker geweest als je Schots zou zijn geweest..
*PROEST!quote:Op donderdag 28 september 2006 21:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat zou ik toch nooit doen poepescheetje![]()
En mocht je vallen dan ben ik er toch om je op te vangen!!
volgens mij ook maar ik dodge ze gewoon met de 666 death of earth attackquote:Op donderdag 28 september 2006 21:12 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat zeker. Volgens mij is mordra echter kortgewiekt van onder als er een shuriken langs zijn Schotse rok komt.
Een echte ninja heeft geen rij met studenten maar zoekt de beste zelf uit.. en aangezien je al een behoorlijke tijd mij achtervolgt heb ik toch het idee dat je me een geschikte kandidaad vindtquote:
Vieze gothic.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:13 schreef mordradead het volgende:
[..]
volgens mij ook maar ik dodge ze gewoon met de 666 death of earth attack
jaquote:Op donderdag 28 september 2006 21:14 schreef Poit het volgende:
Is een zwart kuikentje trouwens gelijk ook een gothic chick??
Nee, een neger chick.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:14 schreef Poit het volgende:
Is een zwart kuikentje trouwens gelijk ook een gothic chick??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |