Gelukkig maarquote:Op donderdag 28 september 2006 21:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nope ik heb het nooit bij me, niet nodig
Poit pijpt bierglazen, das fout.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Sorry, ik laat verstek gaan. Poit wil jou, ik wil die Mini Cooper.
www.mini.nlquote:Op donderdag 28 september 2006 21:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Sorry, ik laat verstek gaan. Poit wil jou, ik wil die Mini Cooper.
Ik ben een mini cooperquote:Op donderdag 28 september 2006 21:01 schreef mordradead het volgende:
ik heb een cooper mini
shurikens en een katana meestal, en wat gif voor op mijn shurikensquote:
Ninja's zijn binnevetters.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee hoor, duurt heel lang voordat je hem kwaad krijgt volgens mij. Daar is die Ninja voor.
The usual dus.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
shurikens en een katana meestal, en wat gif voor op mijn shurikens
Als ninja had je dat allang moeten weten.. Heb ook niet voor niets nunchaku's op m'n kamer hangenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Poit pijpt bierglazen, das fout.
Waarschijnlijk heeft hij ook liever zetpillen dan paracetemol
Klopt ninja's moeten hun woede onder controle houden anders gaat het ten kosten van de concentratie die nodig is bij het rondsluipen zonder gezien te wordenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee hoor, duurt heel lang voordat je hem kwaad krijgt volgens mij. Daar is die Ninja voor.
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Klopt ninja's moeten hun woede onder controle houden anders gaat het ten kosten van de concentratie die nodig is bij het rondsluipen zonder gezien te worden
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:03 schreef mordradead het volgende:
restecp
Ja. Maar Lani moet wel blijvenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:04 schreef mordradead het volgende:
nog eventjes!
Ik ben toch al 4 minuten te laat op mijn planning omdat ik dit topic vol wil zien gaan.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:04 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ja. Maar Lani moet wel blijven
Ik ook, maar volgens mij snapt mordra er nog niks van. Gothic Ninja.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:04 schreef Laniboekje het volgende:
Woot, ik heb een beetje verstand van Ninja's!
restecp boks 4 sjoquote:Op donderdag 28 september 2006 21:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ben toch al 4 minuten te laat op mijn planning omdat ik dit topic vol wil zien gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |