GOFTETRDEGOFTERDEGOFTER!!!!!!!!!11!!!!quote:Op donderdag 28 september 2006 20:02 schreef mordradead het volgende:
ER IS GENOEG VOOR IEDEREEN
QquW!jLlIe3sZsz?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:02 schreef capibar het volgende:
tyft op met je kudo's
ik ben te down voor yuppen titelsquote:Op donderdag 28 september 2006 20:03 schreef Laniboekje het volgende:
Ik had verwacht dat de TT in de trend zou zijn: Gezocht: Leuke, non-vaginistische vriendin voor Capibar.
21 ...quote:Op donderdag 28 september 2006 20:03 schreef Poit het volgende:
Ik ben trouwens helemaal niet oud!!!! Ben pas voor de 4e keer 21 geworden!!
ze heeft onlangs lelijke laarzen gekochtquote:Op donderdag 28 september 2006 20:04 schreef capibar het volgende:
jammer dat chaty alleen online bestaat, ze is vast niet vaginistisch
geef hem bieriosquote:Op donderdag 28 september 2006 20:04 schreef mordradead het volgende:
zulks een kerelt uit m'n projectgroep is maandag 22 geworden
kut voor d'r.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:04 schreef mordradead het volgende:
[..]
ze heeft onlangs lelijke laarzen gekocht
ze zoekt nog een leuke vriendquote:Op donderdag 28 september 2006 20:05 schreef capibar het volgende:
[..]
kut voor d'r.
moet je ook niet in de fucking middle of nowhere gaan wonen
jammer dan ik ben n iet leukquote:Op donderdag 28 september 2006 20:05 schreef mordradead het volgende:
[..]
ze zoekt nog een leuke vriend
aight niggahquote:Op donderdag 28 september 2006 20:06 schreef capibar het volgende:
EN IK GA MORGEN ONTSLAG NEMEN OP WERK! HA!!!
Oude kerels die klagen ...quote:Op donderdag 28 september 2006 20:05 schreef Poit het volgende:
Nou.. Dan ga ik maar met een jonge jenever op de bank zitten trillen en klagen over vroeger...
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oude kerels die klagen ...![]()
Ik ben verliefd op je Poit
![]()
IK HEB HET GEHAD MET DIE KUT DOLLIES EN DIE KUT MENSEN DIE VRAGEN WAAR DE KUT CRACKERTJES STAAN!quote:
waar staan de kutcrackers dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:07 schreef capibar het volgende:
[..]
IK HEB HET GEHAD MET DIE KUT DOLLIES EN DIE KUT MENSEN DIE VRAGEN WAAR DE KUT CRACKERTJES STAAN!
Dat komt omdat Capibar even een crisis heeft en wij hem helpen.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:07 schreef mordradead het volgende:
wat gaan we trouwens snel jongens en meisje!!
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:03 schreef Poit het volgende:
Iedereen zit nu achter m'n destroyer aan....
Tell me about it... Sta in een Primafoon winkel, was vandaag echt een hel.. oude zeikende mannetjes (al vind ik zeikende vrouwen nog een tikkie erger...)quote:
Dat maak de dag van deze oude kerel weer goed.quote:Ik vind je verder overigens best aardig hoor Poit.
![]()
DERDE FUCKING PAD RECHTS BIJ DIE SOEPEN, OP DE MEEST FUCKING LOGISCHE PLAATS, EN KOM NIET BIJ MIJ ZEIKEN DAT JE GEENM GELD HEBT EN IN EEN PAUPERWINKEL MOET WINKELEN EN DAT ALLES OP IS BIJ DE ALBERT HEIJN IS ALLES BETER JA DUH, DAAROM DIE IK DAAR FUCKING OOK BOODSCHAPPEN HOERENMENSCH!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 september 2006 20:07 schreef mordradead het volgende:
[..]
waar staan de kutcrackers dan?
Props...quote:Op donderdag 28 september 2006 20:09 schreef capibar het volgende:
[..]
DERDE FUCKING PAD RECHTS BIJ DIE SOEPEN, OP DE MEEST FUCKING LOGISCHE PLAATS, EN KOM NIET BIJ MIJ ZEIKEN DAT JE GEENM GELD HEBT EN IN EEN PAUPERWINKEL MOET WINKELEN EN DAT ALLES OP IS BIJ DE ALBERT HEIJN IS ALLES BETER JA DUH, DAAROM DIE IK DAAR FUCKING OOK BOODSCHAPPEN HOERENMENSCH!!!!!!!!!!
Ik zat laatst in een bus en die chauffeur was oud en die zat met een oude vrouw in de bus te praten. En maar zeiken, zeiken, zeiken.. Dus ik zei zo tegen een vriendin van me: Nog even en ze gaan het over de jeugd van tegenwoordig hebben. Vijf minuten later: Tja... die jeugd van tegenwoordig.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Tell me about it... Sta in een Primafoon winkel, was vandaag echt een hel.. oude zeikende mannetjes (al vind ik zeikende vrouwen nog een tikkie erger...)
[..]
Dat maak de dag van deze oude kerel weer goed.
ben je katholiekquote:Op donderdag 28 september 2006 20:10 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik zat laatst in een bus en die chauffeur was oud en die zat met een oude vrouw in de bus te praten. En maar zeiken, zeiken, zeiken.. Dus ik zei zo tegen een vriendin van me: Nog even en ze gaan het over de jeugd van tegenwoordig hebben. Vijf minuten later: Tja... die jeugd van tegenwoordig.
Ik kon mijn hoofd wel door de busruit heen beuken
leuke muziek he, WATZEKBIIZZIZIZIZIZIZIZIZBUUURUTT IN DE STOFZUIGER MET JE POES IN DEPLAYBOY HAHHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 28 september 2006 20:10 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik zat laatst in een bus en die chauffeur was oud en die zat met een oude vrouw in de bus te praten. En maar zeiken, zeiken, zeiken.. Dus ik zei zo tegen een vriendin van me: Nog even en ze gaan het over de jeugd van tegenwoordig hebben. Vijf minuten later: Tja... die jeugd van tegenwoordig.
Ik kon mijn hoofd wel door de busruit heen beuken
NEE FFLFUF:LUHF!!!!!!!!!!!!111!!!quote:Op donderdag 28 september 2006 20:12 schreef mordradead het volgende:
BEN JE ROOMMSEER DAN DER POPE OFZO
Heh? Wat? Ik zag er geen vraagteken achterstaan.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:12 schreef capibar het volgende:
[..]
IK VROEG JE WAT!±1!!±±!!±±!!±@!!#!
BENquote:Op donderdag 28 september 2006 20:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Heh? Wat? Ik zag er geen vraagteken achterstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |