GOFTETRDEGOFTERDEGOFTER!!!!!!!!!11!!!!quote:Op donderdag 28 september 2006 20:02 schreef mordradead het volgende:
ER IS GENOEG VOOR IEDEREEN
QquW!jLlIe3sZsz?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:02 schreef capibar het volgende:
tyft op met je kudo's
ik ben te down voor yuppen titelsquote:Op donderdag 28 september 2006 20:03 schreef Laniboekje het volgende:
Ik had verwacht dat de TT in de trend zou zijn: Gezocht: Leuke, non-vaginistische vriendin voor Capibar.
21 ...quote:Op donderdag 28 september 2006 20:03 schreef Poit het volgende:
Ik ben trouwens helemaal niet oud!!!! Ben pas voor de 4e keer 21 geworden!!
ze heeft onlangs lelijke laarzen gekochtquote:Op donderdag 28 september 2006 20:04 schreef capibar het volgende:
jammer dat chaty alleen online bestaat, ze is vast niet vaginistisch
geef hem bieriosquote:Op donderdag 28 september 2006 20:04 schreef mordradead het volgende:
zulks een kerelt uit m'n projectgroep is maandag 22 geworden
kut voor d'r.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:04 schreef mordradead het volgende:
[..]
ze heeft onlangs lelijke laarzen gekocht
ze zoekt nog een leuke vriendquote:Op donderdag 28 september 2006 20:05 schreef capibar het volgende:
[..]
kut voor d'r.
moet je ook niet in de fucking middle of nowhere gaan wonen
jammer dan ik ben n iet leukquote:Op donderdag 28 september 2006 20:05 schreef mordradead het volgende:
[..]
ze zoekt nog een leuke vriend
aight niggahquote:Op donderdag 28 september 2006 20:06 schreef capibar het volgende:
EN IK GA MORGEN ONTSLAG NEMEN OP WERK! HA!!!
Oude kerels die klagen ...quote:Op donderdag 28 september 2006 20:05 schreef Poit het volgende:
Nou.. Dan ga ik maar met een jonge jenever op de bank zitten trillen en klagen over vroeger...
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oude kerels die klagen ...![]()
Ik ben verliefd op je Poit
![]()
IK HEB HET GEHAD MET DIE KUT DOLLIES EN DIE KUT MENSEN DIE VRAGEN WAAR DE KUT CRACKERTJES STAAN!quote:
waar staan de kutcrackers dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:07 schreef capibar het volgende:
[..]
IK HEB HET GEHAD MET DIE KUT DOLLIES EN DIE KUT MENSEN DIE VRAGEN WAAR DE KUT CRACKERTJES STAAN!
Dat komt omdat Capibar even een crisis heeft en wij hem helpen.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:07 schreef mordradead het volgende:
wat gaan we trouwens snel jongens en meisje!!
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:03 schreef Poit het volgende:
Iedereen zit nu achter m'n destroyer aan....
Tell me about it... Sta in een Primafoon winkel, was vandaag echt een hel.. oude zeikende mannetjes (al vind ik zeikende vrouwen nog een tikkie erger...)quote:
Dat maak de dag van deze oude kerel weer goed.quote:Ik vind je verder overigens best aardig hoor Poit.
![]()
DERDE FUCKING PAD RECHTS BIJ DIE SOEPEN, OP DE MEEST FUCKING LOGISCHE PLAATS, EN KOM NIET BIJ MIJ ZEIKEN DAT JE GEENM GELD HEBT EN IN EEN PAUPERWINKEL MOET WINKELEN EN DAT ALLES OP IS BIJ DE ALBERT HEIJN IS ALLES BETER JA DUH, DAAROM DIE IK DAAR FUCKING OOK BOODSCHAPPEN HOERENMENSCH!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 september 2006 20:07 schreef mordradead het volgende:
[..]
waar staan de kutcrackers dan?
Props...quote:Op donderdag 28 september 2006 20:09 schreef capibar het volgende:
[..]
DERDE FUCKING PAD RECHTS BIJ DIE SOEPEN, OP DE MEEST FUCKING LOGISCHE PLAATS, EN KOM NIET BIJ MIJ ZEIKEN DAT JE GEENM GELD HEBT EN IN EEN PAUPERWINKEL MOET WINKELEN EN DAT ALLES OP IS BIJ DE ALBERT HEIJN IS ALLES BETER JA DUH, DAAROM DIE IK DAAR FUCKING OOK BOODSCHAPPEN HOERENMENSCH!!!!!!!!!!
Ik zat laatst in een bus en die chauffeur was oud en die zat met een oude vrouw in de bus te praten. En maar zeiken, zeiken, zeiken.. Dus ik zei zo tegen een vriendin van me: Nog even en ze gaan het over de jeugd van tegenwoordig hebben. Vijf minuten later: Tja... die jeugd van tegenwoordig.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Tell me about it... Sta in een Primafoon winkel, was vandaag echt een hel.. oude zeikende mannetjes (al vind ik zeikende vrouwen nog een tikkie erger...)
[..]
Dat maak de dag van deze oude kerel weer goed.
ben je katholiekquote:Op donderdag 28 september 2006 20:10 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik zat laatst in een bus en die chauffeur was oud en die zat met een oude vrouw in de bus te praten. En maar zeiken, zeiken, zeiken.. Dus ik zei zo tegen een vriendin van me: Nog even en ze gaan het over de jeugd van tegenwoordig hebben. Vijf minuten later: Tja... die jeugd van tegenwoordig.
Ik kon mijn hoofd wel door de busruit heen beuken
leuke muziek he, WATZEKBIIZZIZIZIZIZIZIZIZBUUURUTT IN DE STOFZUIGER MET JE POES IN DEPLAYBOY HAHHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 28 september 2006 20:10 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik zat laatst in een bus en die chauffeur was oud en die zat met een oude vrouw in de bus te praten. En maar zeiken, zeiken, zeiken.. Dus ik zei zo tegen een vriendin van me: Nog even en ze gaan het over de jeugd van tegenwoordig hebben. Vijf minuten later: Tja... die jeugd van tegenwoordig.
Ik kon mijn hoofd wel door de busruit heen beuken
NEE FFLFUF:LUHF!!!!!!!!!!!!111!!!quote:Op donderdag 28 september 2006 20:12 schreef mordradead het volgende:
BEN JE ROOMMSEER DAN DER POPE OFZO
Heh? Wat? Ik zag er geen vraagteken achterstaan.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:12 schreef capibar het volgende:
[..]
IK VROEG JE WAT!±1!!±±!!±±!!±@!!#!
BENquote:Op donderdag 28 september 2006 20:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Heh? Wat? Ik zag er geen vraagteken achterstaan.
Heej negatieve zeikstraal.. Stil is...quote:Op donderdag 28 september 2006 20:10 schreef capibar het volgende:
[..]
WAT NOU PROSP GAAT HEEN MET JE ROPS!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
dude chill, neem wat kudosquote:Op donderdag 28 september 2006 20:13 schreef capibar het volgende:
[..]
BEN
JE
KATHO-
LIEK????????????????
???????????????????????????????????????
VRAAGTEKEN PI VOOR DE DUIDELIJKHEID!!!!!!!!!!!!!11!!!
Nee.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:13 schreef capibar het volgende:
[..]
BEN
JE
KATHO-
LIEK????????????????
???????????????????????????????????????
VRAAGTEKEN PI VOOR DE DUIDELIJKHEID!!!!!!!!!!!!!11!!!
bejaarden moeten ze tussen 6 planken trappen gekquote:Op donderdag 28 september 2006 20:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Heej negatieve zeikstraal.. Stil is...
Bejaarden.. Weet je wat ze moeten doen.. ze moeten grote flatgebouwen maken met te kleine kamertjes en daar alle bejaarden in stoppen..
Hmm.. dat is al!quote:Op donderdag 28 september 2006 20:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Heej negatieve zeikstraal.. Stil is...
Bejaarden.. Weet je wat ze moeten doen.. ze moeten grote flatgebouwen maken met te kleine kamertjes en daar alle bejaarden in stoppen..
Ik kan alles.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:15 schreef capibar het volgende:
[..]
HOE KAN HET DAN!!!!!!!????????????????????????????
DIT IS EEN PRACHTING KUTPLATFORM OM ME FUCKING AF TE REAGEREN ZODAT IK GEEN MENSEN GA MOLESTEREN TIJDENS HET HONDEN UITLATEN ZO!!!!!!!!!quote:
Ik wilde de zin nog afmaken door er achter te zetten:"en er vervolgens een bom op gooien" Maarja, Sommige bejaarden zijn dan ook wel weer lief en het geeft zo'n rotzooiquote:Op donderdag 28 september 2006 20:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
bejaarden moeten ze tussen 6 planken trappen gek
Bij ons thuis zweren we bij Satan enzo.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:16 schreef capibar het volgende:
[..]
NEE EVEN SERIEUS, IK VAN G KATHOLIEKE VIBES op, ook niet je ouders???????????????????
OMGOMGOMGOMGOGMGOM JE MOET AAN DE RAMMADAN DOEN OM SATAN UIT TE BANNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 september 2006 20:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bij ons thuis zweren we bij Satan enzo.
Maar dat kan niet.. want ik heb vandaag overdag al gegeten en gedronken.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:18 schreef capibar het volgende:
[..]
OMGOMGOMGOMGOGMGOM JE MOET AAN DE RAMMADAN DOEN OM SATAN UIT TE BANNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111!!!!!!!!
DAN KOTS JE HET GOFTERDEGOFTER MAAR UIT!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 september 2006 20:18 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar dat kan niet.. want ik heb vandaag overdag al gegeten en gedronken.
Ik ben eigenlijk een grote neger...quote:Op donderdag 28 september 2006 20:17 schreef capibar het volgende:
ik ben in het echte leven trouwens het rustige jongetjes wat achterin de klas zit
dat zijn de ergste, die krassen later als ze oud zijnquote:Op donderdag 28 september 2006 20:17 schreef capibar het volgende:
ik ben in het echte leven trouwens het rustige jongetjes wat achterin de klas zit
Oh noes, je hebt mijn anorexia ontdekt.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:19 schreef capibar het volgende:
[..]
DAN KOTS JE HET GOFTERDEGOFTER MAAR UIT!!!!!!!!!
"Hello John."quote:Op donderdag 28 september 2006 20:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een grote neger...
IEDEREEN WIST HET AL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 september 2006 20:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oh noes, je hebt mijn anorexia ontdekt.
zo heten die dingen niet meer, das discriminereretentenen namelijkquote:Op donderdag 28 september 2006 20:20 schreef mordradead het volgende:
I LOVE NEGERZOENEN
IK KRIJG ALTIJD KUTZWAI TERUG FFOGOGHJBL!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 september 2006 20:22 schreef Poit het volgende:
Als ik op straat zwaai krijg ik altijd alleen maar boze gezichten
Hier wordt er tenminste vrolijk gezwaaid
(op Capibar na dan)
dat komt omdat je zwaait als een homo die bierglazen pijptquote:Op donderdag 28 september 2006 20:22 schreef Poit het volgende:
Als ik op straat zwaai krijg ik altijd alleen maar boze gezichten
Hier wordt er tenminste vrolijk gezwaaid
(op Capibar na dan)
Hoe?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zo heten die dingen niet meer, das discriminereretentenen namelijk
Ben jij soms die persoon die me op straat altijd achtervolgt?? Ik vind je eng!quote:Op donderdag 28 september 2006 20:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat komt omdat je zwaait als een homo die bierglazen pijpt
Als hij het goed doet merk je niet eens dat er iemand je achtervolgt. Hij is ninja.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Ben jij soms die persoon die me op straat altijd achtervolgt?? Ik vind je eng!
Die andere ben ik. Ik ben er nog niet zo goed in, dat onopvallend stalken.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:26 schreef Poit het volgende:
Hmm.. dan heb ik dus onbewust twee stalkers.. Nice
Tof.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:26 schreef capibar het volgende:
IK GA CSI KIJKEN!
Och ja, dus in zekere zin ben ik nog wel een beetje goed.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:27 schreef Poit het volgende:
Toch wel.. ik dacht namelijk eerst dat je Gamedemon was
Als je mij zou zien dan zou ik mijn werk niet goed doen, en als je me ziet ben je dood in 3 seconde, zoquote:Op donderdag 28 september 2006 20:27 schreef Poit het volgende:
Toch wel.. ik dacht namelijk eerst dat je Gamedemon was
*proestquote:Op donderdag 28 september 2006 20:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als je mij zou zien dan zou ik mijn werk niet goed doen, en als je me ziet ben je dood in 3 seconde, zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |