Is geen 60. Eerst werd me verteld dat de stang 20 woog. Iemand anders zei 15. En gisteren beweerden ze 12,5. Dus tot ik dat ding gewogen heb ga ik maar gewoon van het lichtste uit en ben ik heel veel minder stoer dan ik zelf dacht.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:40 schreef J-Will het volgende:
stoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
60 kg squatten kan ik voorlopig alleen van dromen
Deed ik ook. 12,5 gaat er bij mij ook niet zo goed in aangezien ik dat ding an sich al behoorlijk zwaar vind (moet -em vaak hoger leggen om eronder te kunnen passen).quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:49 schreef J-Will het volgende:bij ons zeggen ze allemaal 20 kg voor zo'n stang, geen idee of dat klopt. Ik ga er altijd maar van uit.
Ik ga dat ding wegen vanavond. Was gisteren heel blij de 90kg gehaald te hebben totdat ze me vertelden dat die barbell geen 15 maar 12,5 kg woogquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:51 schreef Webkim het volgende:
[..]
Deed ik ook. 12,5 gaat er bij mij ook niet zo goed in aangezien ik dat ding an sich al behoorlijk zwaar vind (moet -em vaak hoger leggen om eronder te kunnen passen).
Mee naar de weegschaal slepen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:23 schreef Videopac het volgende:
[..]
Ik ga dat ding wegen vanavond. Was gisteren heel blij de 90kg gehaald te hebben totdat ze me vertelden dat die barbell geen 15 maar 12,5 kg woogIk wil voor eens en voor altijd duidelijkheid.
Ik ga tot mijn bovenbenen horizontaal zijn.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:19 schreef BertV het volgende:
Hebben we het hier allemaal over de volledige squat en niet de 90-graden-squat?
Zo doe ik 'm ook. Maar de versie waarbij je verder gaat is zwaarder. (Heb er ff geen fancy-amerikaanse naam voor)quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:28 schreef Videopac het volgende:
[..]
Ik ga tot mijn bovenbenen horizontaal zijn.
En vrij, dus niet in een Smith.
Je moet 's weten hoe vaak deze huilebalk googled om te weten waar het over gaat.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:31 schreef Mr.J het volgende:
Gewoon ass to the ground stelletje huilebalken.
tuurlijk een fullsquat, dat onderste stukje is het zwaarste en dus het beste om die spieren af te mattenquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:19 schreef BertV het volgende:
Hebben we het hier allemaal over de volledige squat en niet de 90-graden-squat?
Herkenbaar, bij alle oefeningen die ik nog niet ken googled deze jongen ook ff hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:33 schreef BertV het volgende:
[..]
Je moet 's weten hoe vaak deze huilebalk googled om te weten waar het over gaat.![]()
Qua bouw is de barbell bij ons (ons = Webkim en me) gelijk, maar hij zou wel eens korter kunnen zijn.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:26 schreef BertV het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit lijkt 'm te zijn, met een verdikking voor de schijven.
hij weegt 20 kg, minimaal.![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:52 schreef D.Rose het volgende:
ff vraagje
als je Butterfly doet train je vooral borst, maar ook schouder
Tellen mensen dit dan voor beide spiergroepen mee, of enkel als borst?
hoop dat mijn vraagstelling duidelijk is
Heb het nu niet over de naam, maar dat je het moet doen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:33 schreef BertV het volgende:
[..]
Je moet 's weten hoe vaak deze huilebalk googled om te weten waar het over gaat.![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=box+Squat+&btnG=Google+zoeken&meta=quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:32 schreef kidkash19 het volgende:
Ik box Squat meer omdat dat beter is in mn sport maar dit doe ik met 90 a 100 kg (hoe mn dag op dat moment is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |