Het feit dat er dan mensen zijn die na zo een toets toch nog rechten gaan studeren zegt dan genoeg. SAAIE mensen!!!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:06 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Tuurlijk. Wij hanteren geen enkele ingangseis (uitgezonderd het bezit van een VWO diploma). Niet nodig ook, we scheiden het kaf van het koren met onze eigen toets (het lezen van oneindige hoeveelheden voor praktisch eenieder onmenselijk saaie stof).
Wat heb je precies gehoord? Gewoon nieuwsgierigquote:Op zondag 1 oktober 2006 11:53 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Als ook maar een kwart waar is van wat ik daarover gehoord heb, kan ik het je niet aanraden![]()
Dat zegt inderdaad iets over het niveau: bij GNK komt er een verschrikkelijk oevrschot aan artsen als ze geen numerus fixus hanteren (want wees eerlijk, iedereen die aan die studie begint maakt 'm ook af). Bij juristen zal dat niet gebeuren, de studie schift zelf uit.quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:10 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Zegt ook uiteraard meteen iets over het niveau
Sorry kon het niet laten
Juristen leren in ieder geval wel goed lezen: toets moet in deze context niet gelezen worden als proefwerkje oid, maar als maatstaf aan de hand waarvan de uitval gereguleerd wordt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:57 schreef DDM het volgende:
[..]
Het feit dat er dan mensen zijn die na zo een toets toch nog rechten gaan studeren zegt dan genoeg. SAAIE mensen!!!!
Oh wacht, dat zijn jullie ook.
Wordt dat blok gegeven door prof.mr.dr. Dick Engberts?quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:53 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Als ook maar een kwart waar is van wat ik daarover gehoord heb, kan ik het je niet aanraden![]()
Het gaat om de conclusie. En die blijft hetzelfde.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:06 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Juristen leren in ieder geval wel goed lezen: toets moet in deze context niet gelezen worden als proefwerkje oid, maar als maatstaf aan de hand waarvan de uitval gereguleerd wordt.
Daar kan jij niet over oordelen. Ik heb al heel wat mensen zien afvallen. En al maak je de studie af. Daarna komt er een nieuwe maatstaaf. Namelijk het verkrijgen van een opleidingsplek. Niet iedereen is hier geschikt voor. Uiteindelijk zal het dan wel goed komen, maar pas na lange tijd of bij een opleidingsplek wat geen eerste keus was.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:03 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat zegt inderdaad iets over het niveau: bij GNK komt er een verschrikkelijk oevrschot aan artsen als ze geen numerus fixus hanteren (want wees eerlijk, iedereen die aan die studie begint maakt 'm ook af). Bij juristen zal dat niet gebeuren, de studie schift zelf uit.
Het feit dat er een numerus fixus gehandhaafd wordt zal een positieve invloed hebben op het percentage eerstejaars dat de studie daadwerkelijk afrond. Bovendien heb ik ook mensen de eerste dag al zien afvallenquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:03 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat zegt inderdaad iets over het niveau: bij GNK komt er een verschrikkelijk oevrschot aan artsen als ze geen numerus fixus hanteren (want wees eerlijk, iedereen die aan die studie begint maakt 'm ook af). Bij juristen zal dat niet gebeuren, de studie schift zelf uit.
Pff, je bent me net voorquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:11 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wordt dat blok gegeven door prof.mr.dr. Dick Engberts?
Dan is het namelijk altijd de moeite waard![]()
Is het nut van dit topic een andere studie minderwaardig te laten blijken, het zien als een bijvak? Wat heeft GSK dan als nut hier?quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:14 schreef ArendBarend het volgende:
En wat is dan nog het nut van dit topic?
http://www.gsk.com/quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:29 schreef Renesite het volgende:
Wat heeft GSK dan als nut hier?
Letterlijk de eerste dag?quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:52 schreef ArendBarend het volgende:
Bovendien heb ik ook mensen de eerste dag al zien afvallen![]()
Vooral de laatste 2 uur gingen langzaaaaaaaaaaaaamquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:05 schreef mol_air het volgende:
was wel een beetje gaar na vijf uur non-stop hoorcollege...dat ben ik niet meer gewend zeg!
Vijf uur???!!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:05 schreef mol_air het volgende:
ok, nou in ieder geval is het blok "Buik" een stuk interessanter dan IKG. Wel grappig dat twee docenten exact dezelfde ppt gebruiken :p
was wel een beetje gaar na vijf uur non-stop hoorcollege...dat ben ik niet meer gewend zeg!
2 uur? Zal je man leuk vindenquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:21 schreef fee-tje het volgende:
Wat de neuk, ik val na 2 uur al in slaap![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |