Goede titel!!quote:Op donderdag 28 september 2006 12:56 schreef Againzender het volgende:
Ik hoopte dat de TT een mededeling was, maar het is een oproep geloof ik.
Wel een hele goede
Staat er al een tijdje hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 13:03 schreef rubbereend het volgende:
top titel, mooi voor in je ondertitel
Geloof ik!quote:Op donderdag 28 september 2006 13:09 schreef clauwheee het volgende:
En zzzzzzzzzzzenuwachtig!
Misschien is een MES-forum een idee?quote:Op donderdag 28 september 2006 13:25 schreef rubbereend het volgende:
ben bang dat mn 90's forum er niet komt. Nog steeds geen reacties van FA's oid terwijl die kut grafkelder waar niemand meer komt er binnen 9 uur was
... van een hoer van de wallen, of een Hamburgse hoer?quote:Op donderdag 28 september 2006 13:32 schreef VoreG het volgende:
mogguh
Nou ja, van een goed stukquote:Op donderdag 28 september 2006 13:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
... van een hoer van de wallen, of een Hamburgse hoer?
Wie? De Hamburgse hoeren?quote:
Preciesquote:Op donderdag 28 september 2006 13:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
... van een hoer van de wallen, of een Hamburgse hoer?
Tjsa toen de guldens nog bestonden, kon ook alles nog he.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ja, van een goed stuk
Van een slet die zichzelf
En haar deugd heeft geschonken
Voor een gulden of elf
En dan zijn ze goed dronken
Mooi was die tijdquote:Op donderdag 28 september 2006 13:50 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Tjsa toen de guldens nog bestonden, kon ook alles nog he.
Dat waren nog eens tijden... zucht.
quote:Op donderdag 28 september 2006 14:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mooi was die tijd
vroeger![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |