Goede titel!!quote:Op donderdag 28 september 2006 12:56 schreef Againzender het volgende:
Ik hoopte dat de TT een mededeling was, maar het is een oproep geloof ik.
Wel een hele goede
Staat er al een tijdje hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 13:03 schreef rubbereend het volgende:
top titel, mooi voor in je ondertitel
Geloof ik!quote:Op donderdag 28 september 2006 13:09 schreef clauwheee het volgende:
En zzzzzzzzzzzenuwachtig!
Misschien is een MES-forum een idee?quote:Op donderdag 28 september 2006 13:25 schreef rubbereend het volgende:
ben bang dat mn 90's forum er niet komt. Nog steeds geen reacties van FA's oid terwijl die kut grafkelder waar niemand meer komt er binnen 9 uur was
... van een hoer van de wallen, of een Hamburgse hoer?quote:Op donderdag 28 september 2006 13:32 schreef VoreG het volgende:
mogguh
Nou ja, van een goed stukquote:Op donderdag 28 september 2006 13:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
... van een hoer van de wallen, of een Hamburgse hoer?
Wie? De Hamburgse hoeren?quote:
Preciesquote:Op donderdag 28 september 2006 13:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
... van een hoer van de wallen, of een Hamburgse hoer?
Tjsa toen de guldens nog bestonden, kon ook alles nog he.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ja, van een goed stuk
Van een slet die zichzelf
En haar deugd heeft geschonken
Voor een gulden of elf
En dan zijn ze goed dronken
Mooi was die tijdquote:Op donderdag 28 september 2006 13:50 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Tjsa toen de guldens nog bestonden, kon ook alles nog he.
Dat waren nog eens tijden... zucht.
quote:Op donderdag 28 september 2006 14:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mooi was die tijd
vroeger![]()
Afspiegeling van de doorsnee jeugd, helaas.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:17 schreef maril het volgende:
Ik kom er steeds meer achter dat er best wel veel rechtse users zijn op Fok, wat ik dan wel weer teleurstellend vind.![]()
Ik ookquote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 14:24 schreef borisz het volgende:
[..]
hup Grunn![]()
Hup Ajax![]()
en ook de rest Hup![]()
Het werkt in ieder geval prima nu!quote:Op donderdag 28 september 2006 14:08 schreef clauwheee het volgende:
eroe?
Ik vind het er maar rustigquote:Op donderdag 28 september 2006 14:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het werkt in ieder geval prima nu!
Hoe is het met het trappenhuis?
Ja mevrouw!quote:Op donderdag 28 september 2006 14:30 schreef Dylan Dog het volgende:
Zijn jullie een beetje trots op PSV jongens?
quote:Op donderdag 28 september 2006 14:30 schreef Dylan Dog het volgende:
Volgende week ben ik weer werkend, en de internetverbinding hopelijk ook nog steeds.quote:
Dan bikkel ik nog even door...quote:Op donderdag 28 september 2006 14:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Volgende week ben ik weer werkend, en de internetverbinding hopelijk ook nog steeds.
En sorry mevrouw!
Gelukkig maar. Guus al gehoord vandaag?quote:Op donderdag 28 september 2006 14:38 schreef clauwheee het volgende:
Het eerste, eroe.
Nee ook nietquote:Op donderdag 28 september 2006 14:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Guus al gehoord vandaag?
quote:Op donderdag 28 september 2006 14:30 schreef Dylan Dog het volgende:
ik neem aan dat je het over het stadion hebt? Nee, ik heb oppasdienst vanavondquote:Op donderdag 28 september 2006 13:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Goede titel!!
ben jij er vanavond ook bij?
om dan weer wat evenwicht te krijgen hier zal ik dat dan maar niet doenquote:
En daarom wordt hij zoveel geband?quote:Op donderdag 28 september 2006 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:
FOK! is een grote rechtse poel, met SCH als tegenhanger. Daarom is het zo leuk hier!
Die rechtsen zijn bijna allemaal geband, net als Suijk en Vaduz - er is geen zak meer aanquote:Op donderdag 28 september 2006 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:
FOK! is een grote rechtse poel, met SCH als tegenhanger. Daarom is het zo leuk hier!
Je zou er bijna rechts van worden, gewoon om te rellenquote:Op donderdag 28 september 2006 15:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Die rechtsen zijn bijna allemaal geband, net als Suijk en Vaduz - er is geen zak meer aan![]()
Ga jij nou maar zingenquote:Op donderdag 28 september 2006 15:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je zou er bijna rechts van worden, gewoon om te rellen
Ik he net Oorlog en Vrede gekocht, zeg het maarquote:Op donderdag 28 september 2006 15:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Draag jij nou maar zwart en geel![]()
quote:
http://www.nu.nl/news/836(...)27_schoolboeken.htmlquote:Op donderdag 28 september 2006 15:47 schreef Eilanden het volgende:
Je zou er bijna rechts van worden, gewoon om te rellen
Vanaf morgen mogen we aan de klusquote:Op donderdag 28 september 2006 16:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nog 3 kwartieren, 8 uren en dan ferkansie
Nog meer liefhebbers voor borstzuigers? (ECG)
Woei klussen aan het NoClau huissie ?????quote:Op donderdag 28 september 2006 16:19 schreef clauwheee het volgende:
Vanaf morgen mogen we aan de klus
Ferkansie!
Mankeer je iets dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 16:44 schreef golfer het volgende:
En ik heb een prima geldige 'smoes' om NoClau niet aan te bieden te komen helpen.![]()
Hij doet het eromquote:Op donderdag 28 september 2006 16:47 schreef clauwheee het volgende:
Jup Bluezzie, morgen krijgen we de sleutel.
Jah, Golfer, lekkere timing weer!
Ik heb je waarschijnlijk op de 'juiste' gedachten gebracht?quote:Op donderdag 28 september 2006 16:44 schreef golfer het volgende:
En ik heb een prima geldige 'smoes' om NoClau niet aan te bieden te komen helpen.![]()
Ja, maar volgende keer mag het wel wat minder rigoureus.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:52 schreef Eilanden het volgende:
Ik heb je waarschijnlijk op de 'juiste' gedachten gebracht?![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 16:51 schreef Bluezz het volgende:
OMG Urn met de inhoud omgestoten bij buurvrouw
Ik zal je wel waarschuwen als ik weer mag voetballenquote:Op donderdag 28 september 2006 16:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar volgende keer mag het wel wat minder rigoureus.
Gewoon door je rug gaan ofzo of een knie verdraaien.![]()
Viel Spass!quote:Op donderdag 28 september 2006 16:56 schreef clauwheee het volgende:
Clau gaat ook afsluiten!
Op naar vanavond...! Ben benieuwd.
heb geen flauw ideequote:Op donderdag 28 september 2006 17:17 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Is er nog voetballen vanavond ?
Nope, je kan gewoon lekker vroeg naar bed Tong!quote:Op donderdag 28 september 2006 17:17 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Is er nog voetballen vanavond ?
goed adviesquote:
Ist opgelost?quote:Op donderdag 28 september 2006 17:20 schreef Bjoro het volgende:
1 biertje neemt op kosten van Suijk en
en 1 op kosten van Vaduz
Welkom Thuis allebei
Dat wilde ik ook. Kwam er alleen bij het huis achter dat ik wat op het werk had laten liggen, waardoor ik niet binnen konquote:
Idd, Banny moet ze unbannen!quote:Op donderdag 28 september 2006 17:40 schreef Eilanden het volgende:
Die titel is toch een wens/oproep? Volgens mij zijn ze nog niet terug
Hum... dat sowieso.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Idd, Banny moet ze unbannen!
quote:Op donderdag 28 september 2006 18:04 schreef pascalheister het volgende:
thuis is
andijvie stim stam met spek![]()
![]()
Denk een andere woord voor Stampotquote:
In welk deel van de wereldquote:Op donderdag 28 september 2006 18:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Denk een andere woord voor Stampot
Dan moet ie maar naar www.brommerskieken.ah gaan, als hij Achterhoeks wil sprekenquote:Op donderdag 28 september 2006 18:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Denk een andere woord voor Stampot
een oproep, plaats hem in je ondertitel, maken we een gebaar.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:40 schreef Eilanden het volgende:
Die titel is toch een wens/oproep? Volgens mij zijn ze nog niet terug
niks achterhoeks aan hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moet ie maar naar www.brommerskieken.ah gaan, als hij Achterhoeks wil spreken
hahahahquote:Op donderdag 28 september 2006 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moet ie maar naar www.brommerskieken.ah gaan, als hij Achterhoeks wil spreken
Okee, ik ken het woord niet.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
niks achterhoeks aan hoor![]()
btw je link doet het niet
Nope, de Achterhoek wel.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:12 schreef rubbereend het volgende:
.ah ? heeft de appie haar eigen domeinnaam??
a pizza a day keeps the docter away............ dus wie weet wat 2 doenquote:Op donderdag 28 september 2006 18:12 schreef Gollemrulez het volgende:
Op naar de Jumbo... met 2 pizza's moet ik de dag kunnen doorkomen...
quote:
Heb ik tenminste een dubbele bodem voor vanavondquote:Op donderdag 28 september 2006 18:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
a pizza a day keeps the docter away............ dus wie weet wat 2 doen
ik ben er eens een keer niet, komt gelijk al dat tuig naar het stadionquote:Op donderdag 28 september 2006 18:19 schreef appelsientje het volgende:
Nou ik ga maar eens naar het hol van de leeuw
Als je iemand PSV hoort schreeuwen
quote:Op donderdag 28 september 2006 18:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben er eens een keer niet, komt gelijk al dat tuig naar het stadion
ksst! wegwezen jij!quote:
Nee. Het is een oproep om ze terug te laten komen.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:35 schreef pascalheister het volgende:
zijn vaduz en suijk nu terug dan
Dat dacht ik ook even.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:35 schreef pascalheister het volgende:
zijn vaduz en suijk nu terug dan
quote:Op donderdag 28 september 2006 18:22 schreef DarkShine het volgende:
* DarkShine is weg!
Succes aan alle NL clubs vanavond op die omhooggevallen Alkmaarse club na!
Hetgeen, zoals we weten, alleen maar averechts zal gaan werken.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Het is een oproep om ze terug te laten komen.
dus moeten we het maar doodzwijgen? Teken des tijds.....quote:Op donderdag 28 september 2006 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hetgeen, zoals we weten, alleen maar averechts zal gaan werken.
waarom hijquote:Op donderdag 28 september 2006 18:53 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van de Raymzter dan maar.
ah, die werdt door mein zpellinsfiler gebloktquote:
Fok is een diktatuur. Wist je dat niet ?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
dus moeten we het maar doodzwijgen? Teken des tijds.....
de dienstdoende Fuhrer had mij dat nog niet medegedeeld. Dank voor de tip!quote:Op donderdag 28 september 2006 19:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fok is een diktatuur. Wist je dat niet ?
quote:Op donderdag 28 september 2006 19:08 schreef Againzender het volgende:
ik ga Axel maar eens in bad doen, alles zit onder de Boeuf Bourguignon
Ik heb Lingo gekekenquote:Op donderdag 28 september 2006 19:33 schreef tong80 het volgende:
Hoe was de eerste helft bij Heerenveen.Heb BB gekeken.
Kom er steeds meer achter.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fok is een diktatuur. Wist je dat niet ?
Er staat nog een smsvraag open.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:49 schreef SCH het volgende:
Ik heb meer naar AZ gekeken, is veel spannender.
quote:Op donderdag 28 september 2006 19:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er staat nog een smsvraag open.
En ik heb gebeld met het trilemma, maar ik kreeg Bertje niet
* ziet tussenstand *quote:Op donderdag 28 september 2006 19:49 schreef SCH het volgende:
Ik heb meer naar AZ gekeken, is veel spannender.
quote:Op donderdag 28 september 2006 19:53 schreef SCH het volgende:Je wordt echt zo'n opdringerige beltokkie.
DooSCHquote:Ik begrijp mijn nieuwe telefoon nog niet
Ja, ik ga/
Wat voor paard?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is mijn stokpaardje, dan mag het
Een wild paard www.circusleed.nlquote:
Zal ik een handtekening voor je vragen? Moet je even je tiet meegevenquote:Op donderdag 28 september 2006 20:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een wild paard www.circusleed.nl
Ik zei dat ik Bert wilde, maar ik moest het met 'NCRV' doen.
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aaaahhhh hoe kom je aan die foto van SCHms mee
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:35 schreef Againzender het volgende:
Wat is Langs de Lijn toch geweldig![]()
Heerenveen ook - nu een beetje leuk lotenquote:
ja, mooi balenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:36 schreef SCH het volgende:
Groningen mist pingel voor 2-0 - Clauw schijnt in d'r broek gepist te hebben
Staan met 1-0 voor, dat wil zeggen uitschakeling. BIj 2-0 zijn ze wel door.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:46 schreef pascalheister het volgende:
stond grunn voor dan
en een azijn on the rocks, een Bazijntje en een Gluhzijntje!quote:Op donderdag 28 september 2006 21:50 schreef Bos81 het volgende:
* Bos zet vast een vat azijn op de bar voor Clau en Noca
Mag ik meteen een biertjequote:Op donderdag 28 september 2006 22:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
en een azijn on the rocks, een Bazijntje en een Gluhzijntje!
Daarna zullen ze wel overschakelen op bier
en terechtquote:Op donderdag 28 september 2006 22:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sinds Bos blauw is denkt 'ie ook meteen dat ie alles bepaalt![]()
![]()
Gisteren gewonnen dus dan mag hetquote:Op donderdag 28 september 2006 22:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jij bent toch geen Grunner? Dan is azijn toch niet van toepassing?
wordt dan zelf modquote:Op donderdag 28 september 2006 22:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sinds Bos blauw is denkt 'ie ook meteen dat ie alles bepaalt![]()
![]()
volgens mij heeft jouw partijtje; de VVD, het in het verkiezingsprogramma niet eens meer over intergratiequote:Op donderdag 28 september 2006 18:52 schreef VoreG het volgende:
Dat dootzweigen gebeurt ook met al die kutmarokkaanen die verzieken ook alles, maar de linksee comunisten zweigen dat dood!
welke? die gedownload heb?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:51 schreef dndiek het volgende:
Hoi Eend
Hoe kan ik die lijst van jaren '90 nummers aanvragen
Trustequote:Op donderdag 28 september 2006 22:55 schreef pascalheister het volgende:
zo ik duik lekker mn bedje in
Het vat en de glazen stonden al klaar op de vorige pagina Golferquote:Op donderdag 28 september 2006 23:02 schreef golfer het volgende:
* golfer zet troostdrankjes klaar voor Clau en Noca.
Vermoeiend he? Zo'n dagje in de grote stad en bij een echte club?quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Vermoeiend he? Zo'n dagje in de grote stad en bij een echte club?![]()
Wij werken hier niet met vagina's. Wij jassen er alles in 300 stoten doorheenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:04 schreef Eilanden het volgende:
Het vat en de glazen stonden al klaar op de vorige pagina Golfer![]()
Ik doe mee, maar dan echt op z'n Vaduz':quote:Op donderdag 28 september 2006 23:50 schreef borisz het volgende:
om maar met de woorden van Vaduz te spreken
* borisz gaat holwaards
trusten![]()
in de echte Uefacupquote:Op donderdag 28 september 2006 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Vermoeiend he? Zo'n dagje in de grote stad en bij een echte club?![]()
Dijkje, ik heb er net een topic geopendquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:20 schreef dndiek het volgende:
Het DGK-forum maar even uit mijn index gesloopt
Tsja, er zijn topics van jou, Bloussie, die ik leuk vind om te volgen maar BB en DGK sla ik allemaal toch mooi overquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dijkje, ik heb er net een topic geopend![]()
Niet dat ik het ga volgen maar toch
voor die bagger openen ze dan wel weer een subforumquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:20 schreef dndiek het volgende:
Ik ook.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:20 schreef dndiek het volgende:
Voor dat soort flut een forum openen is ook erg kansloosquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ook.
Wat een tv aanbod zeg, poeh poeh, als je naar dit soort flut moet kijken ....
Dank je rubbert voor de tips.
Er zijn geen Linda's bij rubquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:43 schreef rubbereend het volgende:
voor die bagger openen ze dan wel weer een subforum
Het eerste programma van Talpa waarvan ik denk dat het wel potentie heeft, vanwege het vernieuwende concept.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja het is natuurlijk allemaal bij voorbaat al flut...
Voor bepaalde mensen niet blijkbaar.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja het is natuurlijk allemaal bij voorbaat al flut...
Ben vooral benieuwd hoe lang het gaat duren, kan jaren overheen gaanquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:57 schreef golfer het volgende:
Het eerste programma van Talpa waarvan ik denk dat het wel potentie heeft, vanwege het vernieuwende concept.
Ben overigens niet van plan het te gaan volgen.
Zou het niets voor de States zijn?quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat een tv aanbod zeg, poeh poeh, als je naar dit soort flut moet kijken ....
Er lopen hier een stuk tien reality programma's.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zou het niets voor de States zijn?
Popo![]()
En voor-zorg voor straks als jullie je felbegeerde sleutels krijgen.quote:
Omdat ik een klootviool ben.quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:05 schreef maril het volgende:
Golfer misschien een stomme vraag maar ik waag het erop, hoe komt het dat jij grijs gekleurd bent, dacht dat het op fok zwart of blauw was?
Jij bent er ook vroeg bijquote:
Goh, niet eens?quote:Op vrijdag 29 september 2006 07:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb je vrouw trouwens niet gezien, teveel blonde vrouwen
Niet eens op Overvecht gestopt?quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:06 schreef Bluezz het volgende:
Boezz![]()
amsterdamcentraal, naardenbussemweesphilversumsportpark etc etc omgereist, om toch in Utreg aan te komen![]()
Bravooooooo NS
Shit Frankyquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:30 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG voelt zich raar...
Gisterenavond is m'n oma overleden
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:30 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG voelt zich raar...
Gisterenavond is m'n oma overleden
Thanks. Het is voor mij nog heel onwaar. Heb het geluk gehad dat ik tot mijn 25e sterfgevallen in mijn zeer directe familie bespaard ben gebleven...quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:31 schreef Eilanden het volgende:
Shit FrankyVeel sterkte de komende tijd!
Mijn oma's en opa (andere opa stierf voordat ik geboren was) zijn allemaal overleden toen ik nog jong was. Maar of je nu 15, 25 of 55 bent, het komt altijd als een grote schok en voelt inderdaad als heel onwerkelijk aan.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:34 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Thanks. Het is voor mij nog heel onwaar. Heb het geluk gehad dat ik tot mijn 25e sterfgevallen in mijn zeer directe familie bespaard ben gebleven...
nee weekie uitrusten en dan beginnen met PWSquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:27 schreef Bluezz het volgende:
Lekker borissie, ga je nog weg?
Het is gelukkige allemaal vrij snel gegaan, ze heeft had donderdag een heel lichte hartinfarct gehad, maar zag er allemaal prima uit. Woensdag een hartstilstand, en gisteren om 7 uur 's avonds zijn de medicijnen stop gezet, en ze is heel vredig gestorven rond 11e...quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:48 schreef Eilanden het volgende:
Mijn oma's en opa (andere opa stierf voordat ik geboren was) zijn allemaal overleden toen ik nog jong was. Maar of je nu 15, 25 of 55 bent, het komt altijd als een grote schok en voelt inderdaad als heel onwerkelijk aan.
wat komen er daar voor een mensen? je had ooit Don Leo aan de lijn en nu Luvquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:55 schreef Bluezz het volgende:
Shalalalalalalala Luv is binnen hier
Pfff wat ziet ze eruit zeg
Zeker Franky, maar dat maakt het niet minder moeilijkquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:53 schreef FrankyMcG het volgende:
Het is gelukkige allemaal vrij snel gegaan, ze heeft had donderdag een heel lichte hartinfarct gehad, maar zag er allemaal prima uit. Woensdag een hartstilstand, en gisteren om 7 uur 's avonds zijn de medicijnen stop gezet, en ze is heel vredig gestorven rond 11e...
Denk dat veel mensen zouden tekenen voor zo een dood.
En vergeet Prins Maurits nietquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:57 schreef borisz het volgende:
wat komen er daar voor een mensen? je had ooit Don Leo aan de lijn en nu Luv
precies het zelfde geval als toen we vorige week in driehuis aten, zat hans klok daar ook te eten zonder dat hij gestoord wordtquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En vergeet Prins Maurits niet
Henk Westbroek etc etc. Het is een klein ziekenhuisje, dus ze kunnen hier lekker anoniemerig rondstruinen
Ik niemand, geen enkele opa/omaquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:37 schreef pascalheister het volgende:
sterkte franky
ik heb alleen maar de moeder van m'n vader in m'n jeugd meegemaakt![]()
Tja was het maar zo'n feest....quote:
Oh shit, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja was het maar zo'n feest....
Het is een oproep!
Godverdomme, lakens onder het bloed, en niet eens door een tsjikkie dit keerquote:Op vrijdag 29 september 2006 04:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo, godverdomme
Denk je evel ne lekker te gaan stoappen in de stad. In die disco dus vol in een stuk glas stappen, dat vol dooro je schoen je poot inboort. Stopje bij de EHBO dus, klote
M,prgem loklem of het nog bloed ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |