Ah gelukkig.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:10 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Nee, dat is callcenter. Jij bent de lul die mij savonds belt als je een probleem met je modem/router hebt.
En dan ben jij weer die lul die de klachten noteert en me verzekert dat de monteur me terug zal bellen.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:10 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Nee, dat is callcenter. Jij bent de lul die mij savonds belt als je een probleem met je modem/router hebt.
Vreemd...ik heb geen problemen met mijn modem/router. Over feiten verdraaien....sarcastische fokuser.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:10 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Feiten verdraaien, daar zijn ze goed in die sarcastische fokusers
Maar je hebt wel een klantgerichte houding nodig.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:07 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Je moet de zaken niet omdraaien, dan blijf ik gewoon op lokatie dus heb ik geen lekgaande banden nodig
Nee, jij bent de lul die zegt "internet doet het niet" terwijl je de adapter van de router niet in het stopcontact hebt gestokenquote:Op donderdag 28 september 2006 11:12 schreef Schaduwtje het volgende:
[..]
En dan ben jij weer die lul die de klachten noteert en me verzekert dat de monteur me terug zal bellen.![]()
Dat was ie ook, hij is in de loop van de nacht leeg gelopen vrees ikquote:Op donderdag 28 september 2006 11:15 schreef Lemmiwinks het volgende:
Anders controleer je de avond ervoor even of je vervoersmiddel nog intact is.
Haha, krijg je dat soort plebejers aan de telefoon.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:15 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Nee, jij bent de lul die zegt "internet doet het niet" terwijl je de adapter van de router niet in het stopcontact hebt gestoken
Ja goed voor je netwerk op te bouwen de hele dag acvhter je pc hangen.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:07 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Je moet de zaken niet omdraaien, dan blijf ik gewoon op lokatie dus heb ik geen lekgaande banden nodig
maar dan moet ie wat doen...en dat doet ie liever nietquote:Op donderdag 28 september 2006 11:15 schreef Lemmiwinks het volgende:
Anders controleer je de avond ervoor even of je vervoersmiddel nog intact is.
Hm, misschien hebben ze nog last van die grote stroomstoring bij Redbus van gisteravond?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:18 schreef Schaduwtje het volgende:
[..]
Waarom doet ie 't dan niet?![]()
![]()
quote:Omdat de meerheid te druk bezig is met het zich verplaatsen van a naar b, physiek of psychisch. Dat word ook wel "een leven" genoemd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |