maat van me heeft een burton demo tour jas gratis gekregen.. "omdat ie m zo mooi vond"quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:46 schreef Basje_B het volgende:
Had gemaild naar Bataleon voor info enzo en ze reageren echt meteen. Echt super.
Hij stuurt ook stickers en posters naar me toe.
En we gaan biertje drinken op de testdag van 12 november in zoetermeer.
Zie ik Jake Burton nog niet doen. (of ze distrubiteur)
Blijkbaar hebben ze bij Burton wat meer te doen dan bij Bataleon. Ik zou toch maar eens ff nadenken voordat ik daar iets zou kopenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:46 schreef Basje_B het volgende:
Had gemaild naar Bataleon voor info enzo en ze reageren echt meteen. Echt super.
Hij stuurt ook stickers en posters naar me toe.
En we gaan biertje drinken op de testdag van 12 november in zoetermeer.
Zie ik Jake Burton nog niet doen. (of ze distrubiteur)
ja nu ga ik de Burton Blunt halen denk ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze bij Burton wat meer te doen dan bij Bataleon. Ik zou toch maar eens ff nadenken voordat ik daar iets zou kopen
Als je Landesleraar bent mag je trouwens ook zo'n setje uitzoeken zoals Rnej zegt. toch maar ff me alpinkurs halen
yesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:06 schreef Basje_B het volgende:
[..]
ja nu ga ik de Burton Blunt halen denk ik![]()
En toch vind ik die persoonlijke aandacht wel cool ookal stelt het geen reet voor. Kunnen die nederlandse callcenters wat van leren
Van wie krijg je die set dan? gewoon omdat je landes hebt?
Dat zeker weten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:06 schreef Basje_B het volgende:
[..]
ja nu ga ik de Burton Blunt halen denk ik![]()
En toch vind ik die persoonlijke aandacht wel cool ookal stelt het geen reet voor. Kunnen die nederlandse callcenters wat van leren
Ik weet niet precies hoe het in elkaar zit. Maar je krijgt het van Burton zelf. Je moet gewoon laten zien dat je een gepürfte snowboardlehrer bent (zoals dat zo mooi heetquote:Van wie krijg je die set dan? gewoon omdat je landes hebt?
Die evil twin rocked echt alles. My girlfriend isn't flat anymorequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:12 schreef Rnej het volgende:
[..]
yes
snowboardleraar die vrij goed is (landes-dudes kunnen een leuk potje scheuren) die op burton rijdt ..
ze draaien geen verlies op de gear want de inkoopsprijs wordt betaald... en tis gratis reclame
maar idd, die aandacht maakt op zich niet uit maar t is wel cool als ze het doen..
en de evil twin is gewoon een fucking goeie shredstick dus boeiend
Weet ik niet. Ik heb me Alpinkurs nog niet gedaan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:44 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Die evil twin rocked echt alles. My girlfriend isn't flat anymore![]()
aandacht is zo'n klein stukje maar ik vind best belangrijk. rij ook graag 50 kilometer om naar een winkel waar ze aardiger zijn
Burton is op dat gebied wel erg slim. Doen ze toch altijd handig.
haha nice komakie. hoeveel mag je bestellen?
definately!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:34 schreef Bramvanlith het volgende:
en rene, al een beetje gepakt :-) ... ik heb er zin an
sorry dat ik twee jaar op de bladen vooruitloopquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:02 schreef XL het volgende:
[..]
Eat that, Kentaro! en zij kan het weten!
Ik weet niet hoe jij telt, maar als je om 11:00 aan komt en het begint om 13:00 dan kan ik er geen 3 uur uit halenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:49 schreef Rnej het volgende:
[..]
definately!
er is schnee bijgevallen dus we gaan niet eens ijsglijden!! :-D
overmorgen vlieg ik![]()
ik heb al voor de helft ingepakt...
10 uur op de trein,
12u in brussel,
13.00 de bus naar t vliegveld,
13u30 op t vliegveld,
15u30 vliegen
17u10 salzburg
volgende dag om 8 uur opstaan![]()
half 10 de trein
11 uur in kaprun
03 uurtjes chillen tot het begint om 13.00 uur![]()
zelfs de chill-gedeeltes zijn korter dan de treinreis die nog es meer kost dan dit hele verhaal![]()
Tjonge, wat is Kaprun in een keer ver als je zo reist.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:49 schreef Rnej het volgende:
[..]
definately!
er is schnee bijgevallen dus we gaan niet eens ijsglijden!! :-D
overmorgen vlieg ik![]()
ik heb al voor de helft ingepakt...
10 uur op de trein,
12u in brussel,
13.00 de bus naar t vliegveld,
13u30 op t vliegveld,
15u30 vliegen
17u10 salzburg
volgende dag om 8 uur opstaan![]()
half 10 de trein
11 uur in kaprun
3 uurtjes chillen tot het begint om 13.00 uur![]()
zelfs de chill-gedeeltes zijn korter dan de treinreis die nog es meer kost dan dit hele verhaal![]()
Bedacht ik me ook al toen ik het las; al dat overstappen klinkt als een hoop werkquote:Op woensdag 11 oktober 2006 07:46 schreef XL het volgende:
[..]
Tjonge, wat is Kaprun in een keer ver als je zo reist.
10:00 vertrek met de auto
20:30 aankomst aan appartement
Dat klinkt mij toch een stuk aangenamer in de oren.![]()
er waren geen plekken in autos meer beschikbaarquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:39 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Bedacht ik me ook al toen ik het las; al dat overstappen klinkt als een hoop werk![]()
Maar niet iedereen is gezegend met een stalen ros.
Ben toen ik 16 of 17 was (denk 16, net na Pra Loup) wel eens met de trein naar Kirchberg gegaan. Kwam net een dag te laat terug uit Pra Loup om met mijn ouders mee te rijden (en het was vanuit Nederland niet te regelen om vanuit Pra Loup naar Kirchberg te reizen, had geen zin om dat ter plekke nog te moeten gaan doen). Op zich is treinen best te doen aangezien je van die slaapcabines hebt en ik 's nachts heb gereisd. Je ligt alleen wel met 3 anderen in een compartiment en die nemen het je niet echt in dank af als je om kwart over 5 's ochtends je licht aanknipt en je spullen pakt om over te stappen![]()
Wonderbaarlijk trouwens dat in het buitenland alle aansluitingen perfect op tijd waren.
Mag ik vragen wat het kost die treinen bij elkaar? ( kaartjes dan he niet de trein zelf)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:58 schreef Rnej het volgende:
[..]
er waren geen plekken in autos meer beschikbaar
de trein is EN duurder, EN vaker overstappen
en die 3 uurtjes chillen was een tiepvoutje
183 euro, en dan heb je een slaapstoel, 220 heb je een bed ...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:02 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat het kost die treinen bij elkaar? ( kaartjes dan he niet de trein zelf)
keuze'smaken jongen, daar draait hele leven omquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:10 schreef ForumGek het volgende:
Maar dat is excl. je vlucht nog? Volgens mij ben je zo meer kwijt aan reizen dan die anwärter cursus of niet? En dan moet je de bierconsumptie er nog bij op tellen !!
Nahja, ik ben alleen maar jaloers!
Ik ben nogsteeds opzoek naar de juiste reisorganisatie om mee te gaan, zo goedkoop mogelijk. Moet nog zo veel dingen kopen voor dit seizoen:
- Backprotector.
- Nieuwe jas (hoeft in principe niet, maar wil ik wel).
- Lawinepieper (tjah, als je met komakie mee wilt gaan moet je op het ergste voorbereid zijn !)
- Nieuwe boots
- Nieuw board
Dat zal wel een euro of ¤1000 bij elkaar zijn! Maar lawinepieper twijfel ik erg aan, het is erg duur. En je hoopt hem niet te gebruiken, maar het is wel beter dat je hem hebt. Dus die is een beetje dubieus !
burton baron is een hele nette plank, die houdt t zeker wel een seizoen vol hoorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:33 schreef BrakkeAap het volgende:
Ik ben door het selectie weekend van Sportura heen gekomen, en ben dus aangenomen om aan de slag te gaan als Bar Admin (oftewel chef financien) van een Yeti. Welke hoop ik deze week te horen, maar het lijkt er op dat ik dus ook een seizoen in de sneeuw ga zitten. Ze hebben me al beloofd dat het berehard werken wordt voor een hongerloontje, maar ik ga er wel van uit dat ik alsnog wel meer sneeuwdagen ga halen dan een gemiddeld winterseizoen.
Zelf heb ik nog niet eerder een heel seizoen in de bergen gezeten, sterker nog, het langste wat ik ooit van huis ben geweest is een week of vier... dus, voor degenen die er ervaring mee hebben om een seizoen in de sneeuw te zitten: zijn er dingen die je op een gemiddelde wintersport niet nodig hebt, maar redelijk onmisbaar zijn bij een langere periode in de sneeuw?
Ik heb begrepen dat zij m'n verzekeringen regelen, dus dat zit al goed. Maar zijn er nog andere zaken die ik moet regelen?
En daarnaast, vorig jaar heb ik een nieuwe plank gekocht (een Burton Baron) waar ik tot nu toe twee weken op geboard heb. Die houdt het toch vast wel een heel seizoen vol? Toch?
Ook gefeliciteerd met je Job. Ga je welwat daglicht zien denk je?quote:
Pieper en Backprotector lijken mij belangrijkste aanschaffingen. Voor je eigen veiligheid.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:10 schreef ForumGek het volgende:
Maar dat is excl. je vlucht nog? Volgens mij ben je zo meer kwijt aan reizen dan die anwärter cursus of niet? En dan moet je de bierconsumptie er nog bij op tellen !!
Nahja, ik ben alleen maar jaloers!
Ik ben nogsteeds opzoek naar de juiste reisorganisatie om mee te gaan, zo goedkoop mogelijk. Moet nog zo veel dingen kopen voor dit seizoen:
- Backprotector.
- Nieuwe jas (hoeft in principe niet, maar wil ik wel).
- Lawinepieper (tjah, als je met komakie mee wilt gaan moet je op het ergste voorbereid zijn !)
- Nieuwe boots
- Nieuw board
Dat zal wel een euro of ¤1000 bij elkaar zijn! Maar lawinepieper twijfel ik erg aan, het is erg duur. En je hoopt hem niet te gebruiken, maar het is wel beter dat je hem hebt. Dus die is een beetje dubieus !
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:33 schreef BrakkeAap het volgende:
Ik ben door het selectie weekend van Sportura heen gekomen, en ben dus aangenomen om aan de slag te gaan als Bar Admin (oftewel chef financien) van een Yeti. Welke hoop ik deze week te horen, maar het lijkt er op dat ik dus ook een seizoen in de sneeuw ga zitten. Ze hebben me al beloofd dat het berehard werken wordt voor een hongerloontje, maar ik ga er wel van uit dat ik alsnog wel meer sneeuwdagen ga halen dan een gemiddeld winterseizoen.
Je reisverzekering is niet meer geldig als je langer dan een bepaald aantal dagen weg bent dus je moet wel zeker weten dat ze iets voor je regelen.quote:Zelf heb ik nog niet eerder een heel seizoen in de bergen gezeten, sterker nog, het langste wat ik ooit van huis ben geweest is een week of vier... dus, voor degenen die er ervaring mee hebben om een seizoen in de sneeuw te zitten: zijn er dingen die je op een gemiddelde wintersport niet nodig hebt, maar redelijk onmisbaar zijn bij een langere periode in de sneeuw?
Ik heb begrepen dat zij m'n verzekeringen regelen, dus dat zit al goed. Maar zijn er nog andere zaken die ik moet regelen?
Makkelijk!quote:En daarnaast, vorig jaar heb ik een nieuwe plank gekocht (een Burton Baron) waar ik tot nu toe twee weken op geboard heb. Die houdt het toch vast wel een heel seizoen vol? Toch?
Ik ga echt niet voor het hele seizoen karnemelk meenemen, hoorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:50 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Ook gefeliciteerd met je Job. Ga je welwat daglicht zien denk je?
Neem hagelslag, pindakaas, karnemelk, frikandellen en huzarensalade mee. Hebben ze meestal daar niet.
Het streven is voorlopig om elke dag wel een afdaling te maken. Zo vaak krijg ik de kans niet, dus hoe meer afdalingen, hoe beter... (zei hij dapper)...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:11 schreef Komakie het volgende:
Ik zou er ook wel vanuit gaan dat je meer board.
Meestal zeggen ze ook dat je keihard moet werken en helemaal op plaats van bestemming aagekomen valt het meestal nog wel mee.
Volgens iemand bij Sportura ben ik op de piste en tijdens werk via hun verzekerd, dus ik ga er vanuit dat verzekeringen wel goed zitten...quote:Je reisverzekering is niet meer geldig als je langer dan een bepaald aantal dagen weg bent dus je moet wel zeker weten dat ze iets voor je regelen.
Dingen die je echt nodig hebt: Veel kleding want je wil niet als er pow ligt je kleding moeten wassen.
Verder voornamelijk dingen meenemen die je thuis vaak gebruikt en mee kunt nemen. Ik neem bijvoorbeeld mijn computer (en toebehoren) mee omdat ik echt niet 4 maanden zonder kan. Ik gebruik me pc voor alles behalve TV kijken. Internet heb ik dan niet maar goed, de rest wel (muziek, films, games, administratie, opslaan van foto's/filmpjes, etc).
Verder heb ik nooit zo veel bijzonders mee. Alleen een tafeltje waar de pc op kan staan en veel leesvoer. Verder alleen spullen die betrekking hebben tot snowboarden
Een magnetron ofzo kan ook handig zijn. Als je tenminste niet uitgebreide kookmogelijkheden hebt of gewoon niet zo'n keukenwonder bent (zoals ik helemaal niet ben)
Dan wacht ik nog ff met het aanschaffen van een backup board...quote:Makkelijk!
Voor een board staat ongeveer een seizoen, maar die 2 weken verschil gaan echt niets uitmaken
Waar ga je heen? heb ik ff gemist (en te lui om veel posts door te lezenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:07 schreef BrakkeAap het volgende:
[..]
Ik ga echt niet voor het hele seizoen karnemelk meenemen, hoor
Het zijn inderdaad wel aparte eters daar, zal daar rekening mee houden...
Hoort ie volgende week pas als ik me goed herinder.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waar ga je heen? heb ik ff gemist (en te lui om veel posts door te lezen)
Anyway, ze hebben overal altijd genoeg te lekkers te eten. Als je tenminste niet een hele moeilijke eter bent...
Die gast die altijd in dat rode Burton-vest loopt?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:32 schreef 360sjors het volgende:
Ik kwam zojuist in de bieb een burton fanboy tegen![]()
![]()
Gaat ie toevallig ze Anwarter PROBEREN te halen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:03 schreef XL het volgende:
[..]
Die gast die altijd in dat rode Burton-vest loopt?![]()
Ik durf te wedden dat hij amper kan boarden![]()
Duidelijk een poser, het straalde er vanaf. Ik had hem echter niet als zodanig herkend totdat hij het betreffende vestje aantrok. Toen vielen de puzzelstukjes op hun plek. De quasi-geinteresseerde blik waarmee hij naar zijn schermpje loerdequote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:03 schreef XL het volgende:
[..]
Die gast die altijd in dat rode Burton-vest loopt?![]()
Ik durf te wedden dat hij amper kan boarden![]()
Volgens mij zit hij dan gewoon te fokken ofzo, de stakkerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:31 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Duidelijk een poser, het straalde er vanaf. Ik had hem echter niet als zodanig herkend totdat hij het betreffende vestje aantrok. Toen vielen de puzzelstukjes op hun plek. De quasi-geinteresseerde blik waarmee hij naar zijn schermpje loerdeDie onderuitgezakte houding
Zou hij ook zo op zijn snowboard staan
![]()
![]()
Ik had er een bruin shirt en een beige broek onder.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:37 schreef Kentaro het volgende:
Een rood vest is zo 2005
was jij hetquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:01 schreef XL het volgende:
[..]
Ik had er een bruin shirt en een beige broek onder.![]()
KUT!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:34 schreef XL het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij dan gewoon te fokken ofzo, de stakker![]()
Lachen filmpjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:02 schreef FlowDesign het volgende:
* Snowboard-newbie meldt zich
Leuk topic, alleen de lengte calculators in de OP zijn dode links
Wij gaan meestal naar Laax/Flims in Graubünden, Zwitserland
Afgelopen jaar was daar het NK Snowboarden.
Onderaan de piste hadden ze een BigAirbag
Heb ik een filmpje van online staan
met zo'n avatar lig je goed in de groepquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:02 schreef FlowDesign het volgende:
* Snowboard-newbie meldt zich
Leuk topic, alleen de lengte calculators in de OP zijn dode links
Wij gaan meestal naar Laax/Flims in Graubünden, Zwitserland
Afgelopen jaar was daar het NK Snowboarden.
Onderaan de piste hadden ze een BigAirbag
Heb ik een filmpje van online staan
Ik vind hem wel ok, die nieuwequote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:02 schreef Kentaro het volgende:
[..]
met zo'n avatar lig je goed in de groep![]()
Dat was ik niet hoor op dat filmjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Lachen filmpje
Alleen ehm... wat probeerde je daarWel lekkere headfirst
btw Rnej, plezier in Kaprun. Ik verwacht natuurlijk wel dat ik na die weken niet meer de enige leraar in ons midden ben he
Het is nog een beginner he, die zie je vaker op flowquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:29 schreef Komakie het volgende:
Gast!
Dat gedeelte van het skiën had je beter weg kunnen laten. Je daalt namelijk op die manier sterk in aanzien als je in dit topic komt
btw Flow???? omg, XL heeft een medestander gevonden
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:51 schreef XL het volgende:
[..]
Het is nog een beginner he, die zie je vaker op flow![]()
Als jullie allemaal alvast met jullie Cartel-lofzang beginnen kan het allemaal nog goedkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |