Heb ze ff gebeld maar ze hebben hem helaas niet. Heel nederland afgebeld maar nergens hebben ze hem.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
Btw Bas, ik weet bijna zeker dat ze de Evil Twin daar hebben. Maar volgens mij hebben ze geen Bataleon bindingen. voornamelijk Burton en Ride. Misschien een verdwaalde K2 binding maar ik dacht zelfs alleen Burton en Ride. Aan de andere kant hebben die merken zo'n beetje elke soort binding die je wilt hebben
Hebben ze wel de Evil Twin of die ook niet?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:46 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Heb ze ff gebeld maar ze hebben hem helaas niet. Heel nederland afgebeld maar nergens hebben ze hem.bij Duijvenstijn gingen ze informeren of ze konden bestellen. Ik wil verdomme die bataleon binding. Reed zo lekker de kleuren zijn zelfde als evil twin.
![]()
Ja die hebben ze wel. Heb bataleon gemaild en ze verkopen ze alleen bij Burnside in deventer. De bindingen dan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hebben ze wel de Evil Twin of die ook niet?
Willen die het je niet opsturen? Gewoon bellen en zeggen dat je polderkaarten van TomTom niet hebt en dat ze die hut in de bewoonde wereld hadden moeten bouwen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:23 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Ja die hebben ze wel. Heb bataleon gemaild en ze verkopen ze alleen bij Burnside in deventer. De bindingen dan.
Toch al gauw 1,5 uur rijden van me huis.
Moet ook ff precies de maat weten en board haal ik dan ook meteen. Leuk dagje uit meteen. Auto rijd toch gratis.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:32 schreef XL het volgende:
[..]
Willen die het je niet opsturen? Gewoon bellen en zeggen dat je polderkaarten van TomTom niet hebt en dat ze die hut in de bewoonde wereld hadden moeten bouwen.
Anders misschien iemand uit dit topic als intermediair?
Goeie opmerkingquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:32 schreef XL het volgende:
[..]
Willen die het je niet opsturen? Gewoon bellen en zeggen dat je polderkaarten van TomTom niet hebt en dat ze die hut in de bewoonde wereld hadden moeten bouwen.
Anders misschien iemand uit dit topic als intermediair?
Op zich ook weer niet gek dat ze daar een uitgebreid Bataleon-assortiment hebben. Dat merk is Noors. Volgens mij is het vanaf Deventer nog iets van 25 km naar Oslo.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Goeie opmerking
"hey gast, nou niet gaan zeiken he. Had je maar die hut van je in de bewoonde wereld moeten bouwen. De randstad, je weet toch"
Was het maar 25 kilometer van Oslo. Dan hadden we hier ook scandinavische dames en veel meer sneeuwquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:29 schreef XL het volgende:
[..]
Op zich ook weer niet gek dat ze daar een uitgebreid Bataleon-assortiment hebben. Dat merk is Noors. Volgens mij is het vanaf Deventer nog iets van 25 km naar Oslo.![]()
maat van me heeft een burton demo tour jas gratis gekregen.. "omdat ie m zo mooi vond"quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:46 schreef Basje_B het volgende:
Had gemaild naar Bataleon voor info enzo en ze reageren echt meteen. Echt super.
Hij stuurt ook stickers en posters naar me toe.
En we gaan biertje drinken op de testdag van 12 november in zoetermeer.
Zie ik Jake Burton nog niet doen. (of ze distrubiteur)
Blijkbaar hebben ze bij Burton wat meer te doen dan bij Bataleon. Ik zou toch maar eens ff nadenken voordat ik daar iets zou kopenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:46 schreef Basje_B het volgende:
Had gemaild naar Bataleon voor info enzo en ze reageren echt meteen. Echt super.
Hij stuurt ook stickers en posters naar me toe.
En we gaan biertje drinken op de testdag van 12 november in zoetermeer.
Zie ik Jake Burton nog niet doen. (of ze distrubiteur)
ja nu ga ik de Burton Blunt halen denk ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze bij Burton wat meer te doen dan bij Bataleon. Ik zou toch maar eens ff nadenken voordat ik daar iets zou kopen
Als je Landesleraar bent mag je trouwens ook zo'n setje uitzoeken zoals Rnej zegt. toch maar ff me alpinkurs halen
yesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:06 schreef Basje_B het volgende:
[..]
ja nu ga ik de Burton Blunt halen denk ik![]()
En toch vind ik die persoonlijke aandacht wel cool ookal stelt het geen reet voor. Kunnen die nederlandse callcenters wat van leren
Van wie krijg je die set dan? gewoon omdat je landes hebt?
Dat zeker weten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:06 schreef Basje_B het volgende:
[..]
ja nu ga ik de Burton Blunt halen denk ik![]()
En toch vind ik die persoonlijke aandacht wel cool ookal stelt het geen reet voor. Kunnen die nederlandse callcenters wat van leren
Ik weet niet precies hoe het in elkaar zit. Maar je krijgt het van Burton zelf. Je moet gewoon laten zien dat je een gepürfte snowboardlehrer bent (zoals dat zo mooi heetquote:Van wie krijg je die set dan? gewoon omdat je landes hebt?
Die evil twin rocked echt alles. My girlfriend isn't flat anymorequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:12 schreef Rnej het volgende:
[..]
yes
snowboardleraar die vrij goed is (landes-dudes kunnen een leuk potje scheuren) die op burton rijdt ..
ze draaien geen verlies op de gear want de inkoopsprijs wordt betaald... en tis gratis reclame
maar idd, die aandacht maakt op zich niet uit maar t is wel cool als ze het doen..
en de evil twin is gewoon een fucking goeie shredstick dus boeiend
Weet ik niet. Ik heb me Alpinkurs nog niet gedaan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:44 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Die evil twin rocked echt alles. My girlfriend isn't flat anymore![]()
aandacht is zo'n klein stukje maar ik vind best belangrijk. rij ook graag 50 kilometer om naar een winkel waar ze aardiger zijn
Burton is op dat gebied wel erg slim. Doen ze toch altijd handig.
haha nice komakie. hoeveel mag je bestellen?
definately!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:34 schreef Bramvanlith het volgende:
en rene, al een beetje gepakt :-) ... ik heb er zin an
sorry dat ik twee jaar op de bladen vooruitloopquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:02 schreef XL het volgende:
[..]
Eat that, Kentaro! en zij kan het weten!
Ik weet niet hoe jij telt, maar als je om 11:00 aan komt en het begint om 13:00 dan kan ik er geen 3 uur uit halenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:49 schreef Rnej het volgende:
[..]
definately!
er is schnee bijgevallen dus we gaan niet eens ijsglijden!! :-D
overmorgen vlieg ik![]()
ik heb al voor de helft ingepakt...
10 uur op de trein,
12u in brussel,
13.00 de bus naar t vliegveld,
13u30 op t vliegveld,
15u30 vliegen
17u10 salzburg
volgende dag om 8 uur opstaan![]()
half 10 de trein
11 uur in kaprun
03 uurtjes chillen tot het begint om 13.00 uur![]()
zelfs de chill-gedeeltes zijn korter dan de treinreis die nog es meer kost dan dit hele verhaal![]()
Tjonge, wat is Kaprun in een keer ver als je zo reist.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:49 schreef Rnej het volgende:
[..]
definately!
er is schnee bijgevallen dus we gaan niet eens ijsglijden!! :-D
overmorgen vlieg ik![]()
ik heb al voor de helft ingepakt...
10 uur op de trein,
12u in brussel,
13.00 de bus naar t vliegveld,
13u30 op t vliegveld,
15u30 vliegen
17u10 salzburg
volgende dag om 8 uur opstaan![]()
half 10 de trein
11 uur in kaprun
3 uurtjes chillen tot het begint om 13.00 uur![]()
zelfs de chill-gedeeltes zijn korter dan de treinreis die nog es meer kost dan dit hele verhaal![]()
Bedacht ik me ook al toen ik het las; al dat overstappen klinkt als een hoop werkquote:Op woensdag 11 oktober 2006 07:46 schreef XL het volgende:
[..]
Tjonge, wat is Kaprun in een keer ver als je zo reist.
10:00 vertrek met de auto
20:30 aankomst aan appartement
Dat klinkt mij toch een stuk aangenamer in de oren.![]()
er waren geen plekken in autos meer beschikbaarquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:39 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Bedacht ik me ook al toen ik het las; al dat overstappen klinkt als een hoop werk![]()
Maar niet iedereen is gezegend met een stalen ros.
Ben toen ik 16 of 17 was (denk 16, net na Pra Loup) wel eens met de trein naar Kirchberg gegaan. Kwam net een dag te laat terug uit Pra Loup om met mijn ouders mee te rijden (en het was vanuit Nederland niet te regelen om vanuit Pra Loup naar Kirchberg te reizen, had geen zin om dat ter plekke nog te moeten gaan doen). Op zich is treinen best te doen aangezien je van die slaapcabines hebt en ik 's nachts heb gereisd. Je ligt alleen wel met 3 anderen in een compartiment en die nemen het je niet echt in dank af als je om kwart over 5 's ochtends je licht aanknipt en je spullen pakt om over te stappen![]()
Wonderbaarlijk trouwens dat in het buitenland alle aansluitingen perfect op tijd waren.
Mag ik vragen wat het kost die treinen bij elkaar? ( kaartjes dan he niet de trein zelf)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:58 schreef Rnej het volgende:
[..]
er waren geen plekken in autos meer beschikbaar
de trein is EN duurder, EN vaker overstappen
en die 3 uurtjes chillen was een tiepvoutje
183 euro, en dan heb je een slaapstoel, 220 heb je een bed ...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:02 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat het kost die treinen bij elkaar? ( kaartjes dan he niet de trein zelf)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |