abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:46:17 #241
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_42545247
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:21 schreef Komakie het volgende:

[..]

Btw Bas, ik weet bijna zeker dat ze de Evil Twin daar hebben. Maar volgens mij hebben ze geen Bataleon bindingen. voornamelijk Burton en Ride. Misschien een verdwaalde K2 binding maar ik dacht zelfs alleen Burton en Ride. Aan de andere kant hebben die merken zo'n beetje elke soort binding die je wilt hebben
Heb ze ff gebeld maar ze hebben hem helaas niet. Heel nederland afgebeld maar nergens hebben ze hem. bij Duijvenstijn gingen ze informeren of ze konden bestellen. Ik wil verdomme die bataleon binding. Reed zo lekker de kleuren zijn zelfde als evil twin.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:01:58 #242
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42545846
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:46 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Heb ze ff gebeld maar ze hebben hem helaas niet. Heel nederland afgebeld maar nergens hebben ze hem. bij Duijvenstijn gingen ze informeren of ze konden bestellen. Ik wil verdomme die bataleon binding. Reed zo lekker de kleuren zijn zelfde als evil twin.
Hebben ze wel de Evil Twin of die ook niet?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:23:33 #243
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_42546657
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:01 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hebben ze wel de Evil Twin of die ook niet?
Ja die hebben ze wel. Heb bataleon gemaild en ze verkopen ze alleen bij Burnside in deventer. De bindingen dan.
Toch al gauw 1,5 uur rijden van me huis.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:32:07 #244
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42547053
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:23 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Ja die hebben ze wel. Heb bataleon gemaild en ze verkopen ze alleen bij Burnside in deventer. De bindingen dan.
Toch al gauw 1,5 uur rijden van me huis.
Willen die het je niet opsturen? Gewoon bellen en zeggen dat je polderkaarten van TomTom niet hebt en dat ze die hut in de bewoonde wereld hadden moeten bouwen.
Anders misschien iemand uit dit topic als intermediair?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:34:12 #245
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_42547146
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:32 schreef XL het volgende:

[..]

Willen die het je niet opsturen? Gewoon bellen en zeggen dat je polderkaarten van TomTom niet hebt en dat ze die hut in de bewoonde wereld hadden moeten bouwen.
Moet ook ff precies de maat weten en board haal ik dan ook meteen. Leuk dagje uit meteen. Auto rijd toch gratis.
Die neiuwe toko moeten ze sowiezo beginnen
pi_42547461
Oke gasten, bedankt voor de uitleg. Ik ben wel een beetje bekend in Utrecht, dus ik denk wel dat ik weet waar ik moet zijn. Eens kijken wat ze daar verder allemaal hebben liggen en hangen.
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 17:24:58 #247
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42548943
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:32 schreef XL het volgende:

[..]

Goeie opmerking

"hey gast, nou niet gaan zeiken he. Had je maar die hut van je in de bewoonde wereld moeten bouwen. De randstad, je weet toch"
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 17:29:53 #248
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42549126
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 17:24 schreef Komakie het volgende:

[..]

Goeie opmerking

"hey gast, nou niet gaan zeiken he. Had je maar die hut van je in de bewoonde wereld moeten bouwen. De randstad, je weet toch"
Op zich ook weer niet gek dat ze daar een uitgebreid Bataleon-assortiment hebben. Dat merk is Noors. Volgens mij is het vanaf Deventer nog iets van 25 km naar Oslo.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 17:41:21 #249
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_42549554
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 17:29 schreef XL het volgende:

[..]

Op zich ook weer niet gek dat ze daar een uitgebreid Bataleon-assortiment hebben. Dat merk is Noors. Volgens mij is het vanaf Deventer nog iets van 25 km naar Oslo.
Was het maar 25 kilometer van Oslo. Dan hadden we hier ook scandinavische dames en veel meer sneeuw

vanavond weer staatsloterij. hopelijk zijn de goden me vandaag wel geod gezind
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 17:46:43 #250
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_42549727
Had gemaild naar Bataleon voor info enzo en ze reageren echt meteen. Echt super.
Hij stuurt ook stickers en posters naar me toe.
En we gaan biertje drinken op de testdag van 12 november in zoetermeer.

Zie ik Jake Burton nog niet doen. (of ze distrubiteur)
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:13:30 #251
71115 Rnej
I walk the line
pi_42550577
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 17:46 schreef Basje_B het volgende:
Had gemaild naar Bataleon voor info enzo en ze reageren echt meteen. Echt super.

maat van me heeft een burton demo tour jas gratis gekregen.. "omdat ie m zo mooi vond"

andere dude kreeg een pro-form (lijstje waar je aan mag vinken wat je wil (1 paar boots, 1 broek, 1 jas, 1 board, 1 set bindingen) en dat hele setje krijg je thuis voor inkoopsprijs

waarom? .. hij had t park zo leuk geshaped

dus bij burton zijn ze ook de moeilijkste niet
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:58:28 #252
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42552018
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 17:46 schreef Basje_B het volgende:

Blijkbaar hebben ze bij Burton wat meer te doen dan bij Bataleon. Ik zou toch maar eens ff nadenken voordat ik daar iets zou kopen

Als je Landesleraar bent mag je trouwens ook zo'n setje uitzoeken zoals Rnej zegt. toch maar ff me alpinkurs halen
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:06:17 #253
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_42554185
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 18:58 schreef Komakie het volgende:

[..]

Blijkbaar hebben ze bij Burton wat meer te doen dan bij Bataleon. Ik zou toch maar eens ff nadenken voordat ik daar iets zou kopen

Als je Landesleraar bent mag je trouwens ook zo'n setje uitzoeken zoals Rnej zegt. toch maar ff me alpinkurs halen
ja nu ga ik de Burton Blunt halen denk ik
En toch vind ik die persoonlijke aandacht wel cool ookal stelt het geen reet voor. Kunnen die nederlandse callcenters wat van leren

Van wie krijg je die set dan? gewoon omdat je landes hebt?
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:12:33 #254
71115 Rnej
I walk the line
pi_42554458
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 20:06 schreef Basje_B het volgende:

[..]

En toch vind ik die persoonlijke aandacht wel cool ookal stelt het geen reet voor. Kunnen die nederlandse callcenters wat van leren

yes

snowboardleraar die vrij goed is (landes-dudes kunnen een leuk potje scheuren) die op burton rijdt ..

ze draaien geen verlies op de gear want de inkoopsprijs wordt betaald... en tis gratis reclame

maar idd, die aandacht maakt op zich niet uit maar t is wel cool als ze het doen..
en de evil twin is gewoon een fucking goeie shredstick dus boeiend
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:15:05 #255
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42554557
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 20:06 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Dat zeker weten.
quote:
Ik weet niet precies hoe het in elkaar zit. Maar je krijgt het van Burton zelf. Je moet gewoon laten zien dat je een gepürfte snowboardlehrer bent (zoals dat zo mooi heet ) en dan mag dat. Je krijgt sowieso met je bewijs al 20% (of was het 25%) korting op Burton spullen. Je moet het dan alleen wel in Innsbruck komen halen

Maar ik geloof dat je als landesleraar gewoon zo'n formulier thuis krijgt. Een andere lerares bij onze school heeft dat toen ook gehad. Lijkt me vet
Jullie horen het wel als ik me alpinkurs gehaald heb
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:44:04 #256
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_42555754
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 20:12 schreef Rnej het volgende:

[..]

yes

snowboardleraar die vrij goed is (landes-dudes kunnen een leuk potje scheuren) die op burton rijdt ..

ze draaien geen verlies op de gear want de inkoopsprijs wordt betaald... en tis gratis reclame

maar idd, die aandacht maakt op zich niet uit maar t is wel cool als ze het doen..
en de evil twin is gewoon een fucking goeie shredstick dus boeiend
Die evil twin rocked echt alles. My girlfriend isn't flat anymore
aandacht is zo'n klein stukje maar ik vind best belangrijk. rij ook graag 50 kilometer om naar een winkel waar ze aardiger zijn
Burton is op dat gebied wel erg slim. Doen ze toch altijd handig.

haha nice komakie. hoeveel mag je bestellen?
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:22:14 #257
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42557244
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 20:44 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Die evil twin rocked echt alles. My girlfriend isn't flat anymore
aandacht is zo'n klein stukje maar ik vind best belangrijk. rij ook graag 50 kilometer om naar een winkel waar ze aardiger zijn
Burton is op dat gebied wel erg slim. Doen ze toch altijd handig.

haha nice komakie. hoeveel mag je bestellen?
Weet ik niet. Ik heb me Alpinkurs nog niet gedaan.
Volgens mij mag je gewoon van vanalles 1 ding uitzoeken. net als wat Rnej zei. Dus 1 paar boots, 1 snowboard, 1 paar bindingen, 1 pant, 1 jacket, etc.

btw, Ik vind service vooral belangrijk. En daar is Burton gewoon het beste in. Spullen stuk? inleveren en vervangen. Doen ze echt nergens anders zo makkelijk over als bij Burton.
Aandacht krijg je in elke shop bijna wel. Maar als ze ongeintresseerd doen dan ben ik ook zo weer weg. The Old Man bijvoorbeeld was echt irritant. Die gast die er stond was echt gewoon een sukkel. Ik vroeg wat en hij stond me heel ongeintresseerd aan te kijken en gaf een antwoord waar ik totaal niets mee kon.
pi_42560171
en rene, al een beetje gepakt :-) ... ik heb er zin an
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:49:22 #259
71115 Rnej
I walk the line
pi_42563189
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 22:34 schreef Bramvanlith het volgende:
en rene, al een beetje gepakt :-) ... ik heb er zin an
definately!

er is schnee bijgevallen dus we gaan niet eens ijsglijden!! :-D

overmorgen vlieg ik

ik heb al voor de helft ingepakt ...

10 uur op de trein,
12u in brussel,
13.00 de bus naar t vliegveld,
13u30 op t vliegveld,
15u30 vliegen
17u10 salzburg
volgende dag om 8 uur opstaan
half 10 de trein
11 uur in kaprun
3 uurtjes chillen tot het begint om 13.00 uur

zelfs de chill-gedeeltes zijn korter dan de treinreis die nog es meer kost dan dit hele verhaal
pi_42563497
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 18:02 schreef XL het volgende:

[..]

Eat that, Kentaro! en zij kan het weten!
sorry dat ik twee jaar op de bladen vooruitloop je hebt trendsetters en trendvolgers
  woensdag 11 oktober 2006 @ 00:01:56 #261
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42563584
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 23:49 schreef Rnej het volgende:

[..]

definately!

overmorgen vlieg ik

10 uur op de trein,
12u in brussel,
13u30 op t vliegveld,
15u30 vliegen
17u10 salzburg
half 10 de trein
11 uur in kaprun
03 uurtjes chillen tot het begint om 13.00 uur

zelfs de chill-gedeeltes zijn korter dan de treinreis die nog es meer kost dan dit hele verhaal
Ik weet niet hoe jij telt, maar als je om 11:00 aan komt en het begint om 13:00 dan kan ik er geen 3 uur uit halen
  woensdag 11 oktober 2006 @ 00:54:41 #262
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_42565200
zo, en het lidmaatschapsgeld voor het snowboardleraarschap (fuckin lange woorden ) is ook weer overgemaakt
pi_42565401
gelukkig maar dan kan ik nu gaan slapen
  woensdag 11 oktober 2006 @ 07:46:09 #264
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_42567537
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 23:49 schreef Rnej het volgende:

[..]

definately!

overmorgen vlieg ik

10 uur op de trein,
12u in brussel,
13u30 op t vliegveld,
15u30 vliegen
17u10 salzburg
half 10 de trein
11 uur in kaprun
3 uurtjes chillen tot het begint om 13.00 uur

Tjonge, wat is Kaprun in een keer ver als je zo reist.
10:00 vertrek met de auto
20:30 aankomst aan appartement

Dat klinkt mij toch een stuk aangenamer in de oren.
pi_42568732
zo gaat het bij mij ook 07.00 u vertrek vanuit nijmegen, plusminus 18.00u daaro..

Ik ga zo beginnen, alle voorbereiding is in iedergeval gelukt!
  woensdag 11 oktober 2006 @ 09:39:41 #266
72282 360sjors
King of the Hill
pi_42568882
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 07:46 schreef XL het volgende:

[..]

Tjonge, wat is Kaprun in een keer ver als je zo reist.
10:00 vertrek met de auto
20:30 aankomst aan appartement

Dat klinkt mij toch een stuk aangenamer in de oren.
Bedacht ik me ook al toen ik het las; al dat overstappen klinkt als een hoop werk

Maar niet iedereen is gezegend met een stalen ros.

Ben toen ik 16 of 17 was (denk 16, net na Pra Loup) wel eens met de trein naar Kirchberg gegaan. Kwam net een dag te laat terug uit Pra Loup om met mijn ouders mee te rijden (en het was vanuit Nederland niet te regelen om vanuit Pra Loup naar Kirchberg te reizen, had geen zin om dat ter plekke nog te moeten gaan doen). Op zich is treinen best te doen aangezien je van die slaapcabines hebt en ik 's nachts heb gereisd. Je ligt alleen wel met 3 anderen in een compartiment en die nemen het je niet echt in dank af als je om kwart over 5 's ochtends je licht aanknipt en je spullen pakt om over te stappen

Wonderbaarlijk trouwens dat in het buitenland alle aansluitingen perfect op tijd waren.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 09:58:58 #267
71115 Rnej
I walk the line
pi_42569233
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 09:39 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Bedacht ik me ook al toen ik het las; al dat overstappen klinkt als een hoop werk

Maar niet iedereen is gezegend met een stalen ros.

Ben toen ik 16 of 17 was (denk 16, net na Pra Loup) wel eens met de trein naar Kirchberg gegaan. Kwam net een dag te laat terug uit Pra Loup om met mijn ouders mee te rijden (en het was vanuit Nederland niet te regelen om vanuit Pra Loup naar Kirchberg te reizen, had geen zin om dat ter plekke nog te moeten gaan doen). Op zich is treinen best te doen aangezien je van die slaapcabines hebt en ik 's nachts heb gereisd. Je ligt alleen wel met 3 anderen in een compartiment en die nemen het je niet echt in dank af als je om kwart over 5 's ochtends je licht aanknipt en je spullen pakt om over te stappen

Wonderbaarlijk trouwens dat in het buitenland alle aansluitingen perfect op tijd waren.
er waren geen plekken in autos meer beschikbaar
de trein is EN duurder, EN vaker overstappen

en die 3 uurtjes chillen was een tiepvoutje
  woensdag 11 oktober 2006 @ 10:02:31 #268
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_42569300
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 09:58 schreef Rnej het volgende:

[..]

er waren geen plekken in autos meer beschikbaar
de trein is EN duurder, EN vaker overstappen

en die 3 uurtjes chillen was een tiepvoutje
Mag ik vragen wat het kost die treinen bij elkaar? ( kaartjes dan he niet de trein zelf)
  woensdag 11 oktober 2006 @ 10:43:29 #269
71115 Rnej
I walk the line
pi_42570178
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 10:02 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Mag ik vragen wat het kost die treinen bij elkaar? ( kaartjes dan he niet de trein zelf)
183 euro, en dan heb je een slaapstoel, 220 heb je een bed ...

ik betaal nu net ietsje minder alles bij elkaar ... (170 eu ofzo)

maar heb daarbij een overnachting in een hostel in salzburg 2x
pi_42570768
Maar dat is excl. je vlucht nog? Volgens mij ben je zo meer kwijt aan reizen dan die anwärter cursus of niet? En dan moet je de bierconsumptie er nog bij op tellen ! !

Nahja, ik ben alleen maar jaloers !

Ik ben nogsteeds opzoek naar de juiste reisorganisatie om mee te gaan, zo goedkoop mogelijk. Moet nog zo veel dingen kopen voor dit seizoen:
- Backprotector.
- Nieuwe jas (hoeft in principe niet, maar wil ik wel).
- Lawinepieper (tjah, als je met komakie mee wilt gaan moet je op het ergste voorbereid zijn !)
- Nieuwe boots
- Nieuw board

Dat zal wel een euro of ¤1000 bij elkaar zijn ! Maar lawinepieper twijfel ik erg aan, het is erg duur. En je hoopt hem niet te gebruiken, maar het is wel beter dat je hem hebt. Dus die is een beetje dubieus !
Fingerspitzgefühl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')