Het ziet er wel verdomd raar uit ja.quote:Op donderdag 28 september 2006 02:01 schreef Libris het volgende:
Op die foto van het circuit hierboven, zit er nou een afgrond aan de buitenkant van die haarspeld?
Haha, je hebt gelijk. Dacht al.. Maar het lijkt wel zo, he? een schaduw met pilaren erin... Houd het er maar op dat ik nog niet zo lang wakker was..quote:Op donderdag 28 september 2006 02:05 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Het ziet er wel verdomd raar uit ja.
Maar zijn het niet gewoon reclameborden die je van boven/van achter ziet?
De eerste Nederlander in de F1 waar ik niks tegen heb!quote:
quote:Alonso moet even zn auto een muur laten koppen.Die vlerk gun ik het WK niet. Arrogante lul.
Met jouw duizende andere Nederlanders en paar monteurs aan de pitmuur!quote:Op donderdag 28 september 2006 09:41 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik hoop zo dat Doornbos het goed doet zondag.
Same here!quote:Op donderdag 28 september 2006 09:41 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik hoop zo dat Doornbos het goed doet zondag.
De vent is dan ook echt zó ontzettend sympathiek en voelt zich er zó goed over dat hij in de F1 mag rijden. Geweldige kerelquote:Op donderdag 28 september 2006 09:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De eerste Nederlander in de F1 waar ik niks tegen heb!
[..]
Ik hoop dat Sato weer een 'goede' dag heeft.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:38 schreef DarkShine het volgende:
Misschien weer een akkefietje met Albers maar nu in de race?
Maar jij bent een vrouw.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:47 schreef Sally het volgende:
Ik gun het Alonso WEL!
Degene die ik het nou net niet gun, is Schumacher! Die is pas arrogant en denkt dattie alles kan èn dat ook allemaal mag!!!!!!
Toevallig.
quote:Op donderdag 28 september 2006 09:36 schreef Sally het volgende:
Daar kun je trouwens ook een Interactive Circuit Map vinden, met foto's van de bochten en hun snelheden, G-krachten en versnellingen erbij vermeldt!!
quote:
Het jammere van Alonso is dat 'ie ook al zulke trekjes begint te krijgen, zie z'n incidentjes met Doornbos.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:47 schreef Sally het volgende:
Ik gun het Alonso WEL!
Degene die ik het nou net niet gun, is Schumacher! Die is pas arrogant en denkt dattie alles kan èn dat ook allemaal mag!!!!!!
Uuuuh. Schumi reed zichzelf toen van de baan hoor. Hij heeft er zelfs zijn excuses voor aangebode bij Chris.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:53 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik mag ze beide niet maar alsk moet kiezen laat Alonso maar winnen (voor ik ruzie heb met mn zussie, die is voor Nando) neej das kul Alonso is irritant maar die man uit Kerpen is 5000* zo irritant dus ik zeg Chris help nando en rij Schumi eraf deed je een jaar geleden zo mooi!!
Ow ik vond ze beiden fout, mag dat ookquote:Op donderdag 28 september 2006 09:54 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Uuuuh. Schumi reed zichzelf toen van de baan hoor. Hij heeft er zelfs zijn excuses voor aangebode bij Chris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |