En nu voetbal kijkenquote:Op donderdag 28 september 2006 19:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja lekker heur, ff de dag van je af laten glijden![]()
Jij hebt je kans gehad!quote:Op donderdag 28 september 2006 19:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEAR HEAR!
Ze maakt zelf nieuwsgierig. Er komt een dag dan moet ze eraan, en zien we de tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha's oftewel Decolleté van Day!!!![]()
Prima juist! Ben dat friese tuig goed zat!quote:Op donderdag 28 september 2006 19:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En nu voetbal kijken![]()
Wel jammer dat we geen beelden krijgen van Heerenveen![]()
Was jij ook in Tilburg dan ?quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 19:57 schreef Day het volgende:
[..]
Ik sterf nog liever dan dat ik dat toegeef! Voor geen goud sluit ik me aan bij je harem. Flugs mag er dan wel intrappen, ik mooi niet! Uhuh, no way!![]()
Maar stiekum is het toch wel zo, grrrr....
Tilburgquote:Op donderdag 28 september 2006 19:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Was jij ook in Tilburg dan ?![]()
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tilburg...Waar heb je het over ?
![]()
Geen idee, maar je hebt je 1e note te pakken!quote:
Waarom schat?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:06 schreef Day het volgende:
[..]
Geen idee, maar je hebt je 1e note te pakken!![]()
![]()
Neenee, nu niet gaan 'schatten', daar trapt deze dame niet in.quote:
Niet dat ellenlange discuseren graag...de mod zegt dat je een note hebt en daar zul je het mee moeten doen.quote:
Ik heb er zijwieltjes aan laten bouwen, hij is niet meer op zijn kant te krijgenquote:Op donderdag 28 september 2006 19:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij kan sowieso niet weg, want als het goed is ligt die doblo elke keer op zijn dak!![]()
Kom maar Day, vertel het maar aan Dokter Phibbet, we kunnen er alleen maar van lerenquote:Op donderdag 28 september 2006 19:57 schreef Day het volgende:
[..]
Ik sterf nog liever dan dat ik dat toegeef! Voor geen goud sluit ik me aan bij je harem. Flugs mag er dan wel intrappen, ik mooi niet! Uhuh, no way!![]()
Maar stiekum is het toch wel zo, grrrr....
wat is een notequote:Op donderdag 28 september 2006 20:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet dat ellenlange discuseren graag...de mod zegt dat je een note hebt en daar zul je het mee moeten doen.![]()
Alleen niet te veel gas bij het wegrijden, anders ligt-ie op z'n kont.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb er zijwieltjes aan laten bouwen, hij is niet meer op zijn kant te krijgen![]()
Gaat TL zich er nu ook al mee bemoeien danquote:Op donderdag 28 september 2006 20:10 schreef Day het volgende:
[..]
Heb 2 woorden voor jou: GIRL POWER!
quote:
Mijn vrouw wilde weten of je ook je benen had geschorenquote:
Nu wel ja...quote:Op donderdag 28 september 2006 20:16 schreef pberends het volgende:
Zeg, maak dit kuttopic eens vol, het verziekt m'n MyAT.
Was daarom Riemer zo boosquote:Op donderdag 28 september 2006 19:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Prima juist! Ben dat friese tuig goed zat!
Gelukkig hebben ze afgelopen zondag lekker na kunnen janken!![]()
JA NU BEN IK HET VERDOMME ZAT!quote:Op donderdag 28 september 2006 20:10 schreef Day het volgende:
[..]
Neenee, nu niet gaan 'schatten', daar trapt deze dame niet in.![]()
Heb 2 woorden voor jou: GIRL POWER!
quote:
Hai Bommie,
Ik heb er al veel zin in. Ik ga me morgen weer eens douchen en een nieuwe slip aan doen, en dat wil wat zeggen, want ik heb grootse plannen. Ik stel voor dat we afspreken in "de beslagen nymf", die hebben van die leuke "eetkelders" if you catch my drift (wink wink) . Ik hoop niet dat je al te frigide bent, want ik hou wel van een beetje hard "lunchen". Ik heb als toetje mijn speciale handtasje bij met daarin fijn speelgoed zoals een buttplug van het type goliath, tepelklemmen, zoutzuur en de niet te vergeten elektrostick van 10000 volt. Ik ga je morgen compleet van deze wereld helpen en in flugie's hemeltje verwelkomen. Als ik met je klaar ben, zul je mijn slaaf voor altijd zijn!
Vol verwachtig zal ik op je wachten,
Jouw meesteresje Flugel, de verschrikkelijke.
Volgens mij ben jij daar toch echt veel beter in, we wachten wel evenquote:Op donderdag 28 september 2006 20:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eend....kun jij deze ff beantwoorden ? ....ik ben ff druk....alvast bedankt![]()
Het is een Doblo, daar kan je nooit teveel gas meegevenquote:Op donderdag 28 september 2006 20:14 schreef PH52 het volgende:
[..]
Alleen niet te veel gas bij het wegrijden, anders ligt-ie op z'n kont.
En dan is de handrem dr af ?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het is een Doblo, daar kan je nooit teveel gas meegevenVan 0-100 in 28 sec.
![]()
Lekkerquote:Op donderdag 28 september 2006 20:21 schreef puntoortje het volgende:
iemand nog een bakkie...vandaag hebben we er taart bij!!!!
![]()
*leugens*quote:Op donderdag 28 september 2006 20:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
JA NU BEN IK HET VERDOMME ZAT!![]()
-knip- vuige leugens -knip-
bemoei je er niet mee, semih-wanabee!quote:
Hey lullo, het is verrotten, en niet ver otten .quote:Op donderdag 28 september 2006 20:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
bemoei je er niet mee, semih-wanabee!![]()
kan mij dat nou ver otten!quote:Op donderdag 28 september 2006 20:25 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hey lullo, het is verrotten, en niet ver otten .
Ik see niks hoor....quote:Op donderdag 28 september 2006 20:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
bemoei je er niet mee, semih-wanabee!![]()
Handremquote:
hou je bekquote:
Gaarnequote:Op donderdag 28 september 2006 20:21 schreef puntoortje het volgende:
iemand nog een bakkie...vandaag hebben we er taart bij!!!!
![]()
Lose the winkquote:Op donderdag 28 september 2006 20:24 schreef Inodder het volgende:
wtf bommie begrijp ik nu dat je niet geweest bentslappe zak
dat kun je toch niet maken dat mailtje doet daar niets aan af
en dat met jouw 1.54 aan lengtequote:Op donderdag 28 september 2006 20:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
Gaarnesmacht echt naar n beetje caffeine
sorry heel vriendelijk aangeboden maar de taart laat ik ff achterwege ben al weer aangekomen van 86 naar 88 in 3 weken
zegquote:Op donderdag 28 september 2006 19:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Prima juist! Ben dat friese tuig goed zat!
Gelukkig hebben ze afgelopen zondag lekker na kunnen janken!![]()
alstublieft...met een lekker taartjequote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
HandremIk gooi mijn vrouw aan een touw naar buiten en wacht totdat ze om een lantaarnpaal heen geslagen is
![]()
Zou maar het boekje van Sonja Bakker kopen of eindelijk die butplug is verwijderen en gewoon even je darmen legenquote:Op donderdag 28 september 2006 20:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
Gaarnesmacht echt naar n beetje caffeine
sorry heel vriendelijk aangeboden maar de taart laat ik ff achterwege ben al weer aangekomen van 86 naar 88 in 3 weken
Dat is een raar mens, die Sonja Bakker, wat een stuk ethervervuiling met dr gewauwel, is die niet goed wijs ?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zou maar het boekje van Sonja Bakker kopen of eindelijk die butplug is verwijderen en gewoon even je darmen legen![]()
Ah....eindelijk een post op niveau.... ...kunnen we gelukkig weer overgaan tot de orde van de dag.....quote:Op donderdag 28 september 2006 20:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
hou je bek
hou je bek
HOU JE BEK!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |