En nu voetbal kijkenquote:Op donderdag 28 september 2006 19:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja lekker heur, ff de dag van je af laten glijden![]()

Jij hebt je kans gehad!quote:Op donderdag 28 september 2006 19:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEAR HEAR!
Ze maakt zelf nieuwsgierig. Er komt een dag dan moet ze eraan, en zien we de tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha's oftewel Decolleté van Day!!!![]()

Prima juist! Ben dat friese tuig goed zat!quote:Op donderdag 28 september 2006 19:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En nu voetbal kijken![]()
Wel jammer dat we geen beelden krijgen van Heerenveen![]()

Was jij ook in Tilburg dan ?quote:

quote:Op donderdag 28 september 2006 19:57 schreef Day het volgende:
[..]
Ik sterf nog liever dan dat ik dat toegeef! Voor geen goud sluit ik me aan bij je harem. Flugs mag er dan wel intrappen, ik mooi niet! Uhuh, no way!![]()
Maar stiekum is het toch wel zo, grrrr....

Tilburgquote:Op donderdag 28 september 2006 19:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Was jij ook in Tilburg dan ?![]()

Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tilburg...Waar heb je het over ?
![]()

Geen idee, maar je hebt je 1e note te pakken!quote:

Waarom schat?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:06 schreef Day het volgende:
[..]
Geen idee, maar je hebt je 1e note te pakken!![]()
![]()

Neenee, nu niet gaan 'schatten', daar trapt deze dame niet in.quote:

Niet dat ellenlange discuseren graag...de mod zegt dat je een note hebt en daar zul je het mee moeten doen.quote:

Ik heb er zijwieltjes aan laten bouwen, hij is niet meer op zijn kant te krijgenquote:Op donderdag 28 september 2006 19:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij kan sowieso niet weg, want als het goed is ligt die doblo elke keer op zijn dak!![]()

Kom maar Day, vertel het maar aan Dokter Phibbet, we kunnen er alleen maar van lerenquote:Op donderdag 28 september 2006 19:57 schreef Day het volgende:
[..]
Ik sterf nog liever dan dat ik dat toegeef! Voor geen goud sluit ik me aan bij je harem. Flugs mag er dan wel intrappen, ik mooi niet! Uhuh, no way!![]()
Maar stiekum is het toch wel zo, grrrr....

wat is een notequote:Op donderdag 28 september 2006 20:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet dat ellenlange discuseren graag...de mod zegt dat je een note hebt en daar zul je het mee moeten doen.![]()

Alleen niet te veel gas bij het wegrijden, anders ligt-ie op z'n kont.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb er zijwieltjes aan laten bouwen, hij is niet meer op zijn kant te krijgen![]()

Gaat TL zich er nu ook al mee bemoeien danquote:Op donderdag 28 september 2006 20:10 schreef Day het volgende:
[..]
Heb 2 woorden voor jou: GIRL POWER!

quote:

Mijn vrouw wilde weten of je ook je benen had geschorenquote:

Nu wel ja...quote:Op donderdag 28 september 2006 20:16 schreef pberends het volgende:
Zeg, maak dit kuttopic eens vol, het verziekt m'n MyAT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |