quote:Op woensdag 27 september 2006 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Blainville, wat zat daar ook alweer meer?
Nah, oldbie-forum.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:58 schreef Jimmeh het volgende:
Toen ik strax even in de index keek zag ik een BoF forum (die nu weer verdwenen/gesloten is).
Enige post die er in stond was wel het forum niet de topics.
Nu ben ik benieuwd wat het is, nog meer keldertje praktijken?
Euw, hoe heet het Oldbie-forum dan?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, niet waar. Bond of Fokkers, voor wat games mensen
OO, Oldbies Onlyquote:Op woensdag 27 september 2006 22:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Euw, hoe heet het Oldbie-forum dan?
Ik vind hem leuk.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
LIjkt me wel ja, over het algemeen is Tjabbo degene die per ongeluk dingen post.
O gewoon prive stukkie voor de fok clanquote:Op woensdag 27 september 2006 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, niet waar. Bond of Fokkers, voor wat games mensen
komt tommy bij je langsquote:Op donderdag 28 september 2006 13:18 schreef Alexxxxx het volgende:
straks een klassieke Volvo stationwagon op de stoep
Scheer je weg, barbaar.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:47 schreef zentuin het volgende:
Inteelt bij jullie fok!kers...
Dat zei ik nietquote:Op donderdag 28 september 2006 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoe weet jij dat hij een harige oprit heeft?
Je hebt jezelf al gedegradeerd tot schoothondje?quote:Op donderdag 28 september 2006 16:10 schreef Sjoewe het volgende:
Woef
Wo ist die Sonne dann?quote:Op donderdag 28 september 2006 16:18 schreef sararaats het volgende:
*kom even piepen*
voor mij geen Volvo maar een Renault Mégane Coupé Cabrio
Sara ist Krank.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nein, in dein Herz, sagt Sara.
Jezus Christus wat een knakenkermisquote:Op donderdag 28 september 2006 16:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
moet ik de zon opsturen ofzo?
http://www.youtube.com/watch?v=eWNULKVA_fE
Finland 2006quote:Op donderdag 28 september 2006 16:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
Mijn geboortejaarquote:Op donderdag 28 september 2006 16:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
Volgens Martijn zegt de muziek uit je geboortejaar juist een helboel over jequote:Op donderdag 28 september 2006 16:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn geboortejaar. Gelukkig maar dat ik toen nog geen tv keek.
Ik ken geen Martijnquote:Op donderdag 28 september 2006 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgens Martijn zegt de muziek uit je geboortejaar juist een helboel over je
Heb je zin om samen crack te gaan roken?quote:
gezelligquote:Op donderdag 28 september 2006 16:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heb je zin om samen crack te gaan roken?
Ik gok op 13-04-1979quote:Op donderdag 28 september 2006 16:31 schreef sararaats het volgende:
de dag dat ik geboren werd was Goede Vrijdag
nu mag je eens raden welke datum
diegenen die me kennen weten het zeker
25 december!quote:Op donderdag 28 september 2006 16:31 schreef sararaats het volgende:
Ja da's vaak zo he helder lichtquote:Op donderdag 28 september 2006 16:31 schreef sararaats het volgende:
quote:Op donderdag 28 september 2006 16:31 schreef sararaats het volgende:
[..]
gezellig
word je daar knetter van?
Goed van mij ehquote:Op donderdag 28 september 2006 16:32 schreef sararaats het volgende:
IJsmeis heeft het geraden
ik ben geboren op 13-04-1979
je hebt wat slijtageplekken zo rond je mondquote:Op donderdag 28 september 2006 16:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik was vroeger blank
Komt vast door zo'n naar hoestje, krijg je ook een droge mond van.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt wat slijtageplekken zo rond je mond
Blame teh crackquote:Op donderdag 28 september 2006 16:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt wat slijtageplekken zo rond je mond
IJsmeis kan ECHT goed raden, renkerdekenker wat is zij goedquote:Op donderdag 28 september 2006 16:32 schreef sararaats het volgende:
IJsmeis heeft het geraden
ik ben geboren op 13-04-1979
Heb je niets te kankeren?quote:Op donderdag 28 september 2006 16:34 schreef BaraCuda het volgende:
waarom komen al die "vreemde" ineens vandaan?
Is er weer reclame geweest op fokradio ofzo?
Sara mag weer op 't forumquote:Op donderdag 28 september 2006 16:34 schreef BaraCuda het volgende:
waarom komen al die "vreemde" ineens vandaan?
Is er weer reclame geweest op fokradio ofzo?
Dat was Fugie. Bara verteld iedere dag een verhaal over een draadjequote:Op donderdag 28 september 2006 16:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je niets te kankeren?
Nee dank je, deze week al drie keer gedaan, vandaag raapstamppotquote:Op donderdag 28 september 2006 16:36 schreef sararaats het volgende:
gaan we chinezen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Crack
Je wist niet wat het was hèquote:Op donderdag 28 september 2006 16:36 schreef sararaats het volgende:
gaan we chinezen?
Zeg, we gaan niet de heroïne-hoer uithangen eh!quote:Op donderdag 28 september 2006 16:36 schreef sararaats het volgende:
gaan we chinezen?
eigenlijk nietquote:Op donderdag 28 september 2006 16:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je wist niet wat het was hè
Waarom durf je dat niet onder je meest gebruikte nick te posten?quote:Op donderdag 28 september 2006 16:37 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Zeg, we gaan niet de heroïne-hoer uithangen eh!
quote:Op donderdag 28 september 2006 16:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat was Fugie. Bara verteld iedere dag een verhaal over een draadje
Doelde meer op een verkeerssituatiequote:kan·ke·ren (onov.ww.)
1 [pej.] hevig klagen
2 zich woekerend verspreiden
Even geen modderin, ik ben bezig met een website ook.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom durf je dat niet onder je meest gebruikte nick te posten?
En jij dom.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
eigenlijk niet
Wikipedia is heilig
Oh ja je had een dooie streepquote:Op donderdag 28 september 2006 16:39 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Even geen modderin, ik ben bezig met een website ook.
De bis unne n00bquote:Op donderdag 28 september 2006 16:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
eigenlijk niet
Wikipedia is heilig
Zó lelijk ben ik toch ook niet?quote:Op donderdag 28 september 2006 16:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jullie zijn voor elkaar geschapen.
Jij en SexyLexie ookquote:Op donderdag 28 september 2006 16:41 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Een prachtig stelletje, jullie twee!
Nee, wel paddestoelen.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Hebben jullie dit jaar al kinderpostzegels gelikt?
"wij"quote:Op donderdag 28 september 2006 16:42 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
We zijn al bezet, helaasch.
Lelijkerquote:Op donderdag 28 september 2006 16:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zó lelijk ben ik toch ook niet?
Je vriendin is overleden toch? Zelfmoord hoorde ik? Gecondoleerd nog.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:41 schreef Unimog het volgende:
Ik hoor dat er hier gekloond wordt?
Dat dat teringwijf mag branden in helquote:Op donderdag 28 september 2006 16:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je vriendin is overleden toch? Zelfmoord hoorde ik? Gecondoleerd nog.
Ja het viel zwaar.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je vriendin is overleden toch? Zelfmoord hoorde ik? Gecondoleerd nog.
Wat een lul ben je ook... Haar af te wijzen toen ze je ten huwelijk vroeg.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:44 schreef Unimog het volgende:
[..]
Ja het viel zwaar.En m'n spoorboekje krijg ik ook niet meer terug
Roflspwn op mangek!11!1!1!!!n00b!11!!11!!quote:Op donderdag 28 september 2006 16:41 schreef Unimog het volgende:
Ik hoor dat er hier gekloond wordt?
Ja ik bedoel ehm hee, in de supermarkt voor het groenteschap een snee in je pols maken, zeggen dat je voor me bloed en dat je voor altijd mijn herder zult zijn, ik wist gewoon evenb niet meer wat ik moest zeggen hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 16:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat een lul ben je ook... Haar af te wijzen toen ze je ten huwelijk vroeg.
Ben jij familie van Rofl Wouters?quote:Op donderdag 28 september 2006 16:45 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Roflspwn op mangek!11!1!1!!!n00b!11!!11!!
En daarom perste je een citroen uit boven haar openliggende pols?quote:Op donderdag 28 september 2006 16:46 schreef Unimog het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ehm hee, in de supermarkt voor het groenteschap een snee in je pols maken, zeggen dat je voor me bloed en dat je voor altijd mijn herder zult zijn, ik wist gewoon evenb niet meer wat ik moest zeggen hoor![]()
Je moet de boel toch ontsmetten, en d'r fles wodka wou ze niet afgeven.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En daarom perste je een citroen uit boven haar openliggende pols?
Doe effe rustig gast, dit had je ook wel kunnen zien aankomen toen je die vieze krasgoth ging bonkenquote:Op donderdag 28 september 2006 16:47 schreef Unimog het volgende:
En het is allemaal de schuld van Sjoewe, met z'n kankerdekanker voor de treinspring fotoshop
quote:Op donderdag 28 september 2006 16:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Doe effe rustig gast, dit had je ook wel kunnen zien aankomen toen je die vieze krasgoth ging bonken
quote:Op donderdag 28 september 2006 16:51 schreef Dangel het volgende:
Moggie?Ik heb geen zelfmoord gepleegd.... Alleen een zak slachtafval op het spoor gelegd, en ik ben weer terug gegaan nara mn ouders, die mee hebben geholpen alles in scene te zetten, ze accepteren me nu weer zoals ik ben. Ik ben nu opgenomen in een kliniek en kan je daarom een tijdje niet zien... Kun je me vergeven?
Buurvrouw Jannie?quote:Op donderdag 28 september 2006 16:53 schreef Unimog het volgende:
En ik heb de buurvrouw geneukt.Ze was zo aardig voor me bij de begrafenis.
Op mij?quote:Op donderdag 28 september 2006 16:57 schreef sararaats het volgende:
schwung van het onderwerp:
ik ben verliefd
Bel je zelf het RIAGG of moet ik dat doen?quote:Op donderdag 28 september 2006 16:57 schreef sararaats het volgende:
schwung van het onderwerp:
ik ben verliefd
Die Eauw de Kolonje was om je bril te poetsen, niet om op te drinkenquote:
Jij moest zo nodig de hele drankkast leegtanken voor dat je jezelf "onder de trein slingerde"quote:Op donderdag 28 september 2006 16:58 schreef Dangel het volgende:
[..]
Die Eauw de Kolonje was om je bril te poetsen, niet om op te drinken
Dat heb ik zelf niet opgedronken, dat was om de slager en de veldwachter om te kopenquote:Op donderdag 28 september 2006 16:59 schreef Unimog het volgende:
[..]
Jij moest zo nodig de hele drankkast leegtanken voor dat je jezelf "onder de trein slingerde"![]()
ijsmeis zei ze op MSNquote:Op donderdag 28 september 2006 17:02 schreef JanisJoplin het volgende:
Vertel Sara wie is het deze keer?
quote:Op donderdag 28 september 2006 17:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
absoluut niet
een hele mooie Belgische dame met de meest sexy benen
Roflpwnage!11! Nee gek, ik heb niets met zoeen tandenborstel jeweets!quote:Op donderdag 28 september 2006 16:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ben jij familie van Rofl Wouters?
Hoe heb je haar leren kennen?quote:Op donderdag 28 september 2006 17:09 schreef sararaats het volgende:
nee hoor
ze heet Monique Mateusen en ze is maatschappelijk werkster
Ik denk dat 't 'r therapeut isquote:Op donderdag 28 september 2006 17:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe heb je haar leren kennen?
quote:Mateusen Monique
RSV-werkgroep CBW
Materialenoverzicht: relationele en sexuele vorming voor migrantenjongeren
Borgerhout: R.S.V.- Werkgroep, 1996. - 46 p.
ze heeft me geholpen toen ik een zware terugslag hadquote:Op donderdag 28 september 2006 17:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe heb je haar leren kennen?
Ja boehoequote:Op donderdag 28 september 2006 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Whehehe, ze gaan de grootste baggeraars uit Tes bannen zodra ze de knopjes terug hebben gevonden![]()
Daar ga je herman
Snars tussen je tietenquote:Op donderdag 28 september 2006 17:44 schreef JanisJoplin het volgende:
Ik geloof er geen snars van!
een jaar, een week en een dag geleden was ik in Antwerpenquote:Op donderdag 28 september 2006 17:45 schreef sararaats het volgende:
Alexxxxx, ken je Antwerpen-Dam?
ik zal de volgende keer (als ik er nog eens kom) een fotootje van maken
de sporen liggen daar vreselijk scheef
PAS OP!!!quote:Op donderdag 28 september 2006 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Whehehe, ze gaan de grootste baggeraars uit Tes bannen zodra ze de knopjes terug hebben gevonden![]()
Daar ga je herman
Blaat tussen je tietenquote:Op donderdag 28 september 2006 17:46 schreef sararaats het volgende:
blaat
wel verdorie, da's waarquote:Op donderdag 28 september 2006 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een jaar, een week en een dag geleden was ik in AntwerpenMooie stad.
Maar je hebt het buskotteke van Wuustwezel ook nog steeds niet voor me op de foto gezet he?
Boehoequote:Op donderdag 28 september 2006 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En anders wel baggeren in FB
Waarom ging je het dan checken?quote:Op donderdag 28 september 2006 17:44 schreef JanisJoplin het volgende:
Ik geloof er geen snars van!
Checken tussen je tietenquote:Op donderdag 28 september 2006 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom ging je het dan checken?![]()
Nee, ik wilde checken of ik dat ook had met het Test -> FB.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom ging je het dan checken?![]()
Jij bent echt tofquote:Op donderdag 28 september 2006 17:49 schreef sararaats het volgende:
ik bagger alleen waar het mag
in de slowchattopics
Hier mag dat niet. Dan krijg je dadelijk Alexxxxx over je heen. (quote:Op donderdag 28 september 2006 17:49 schreef sararaats het volgende:
ik bagger alleen waar het mag
in de slowchattopics
Ah, Sorryquote:Op donderdag 28 september 2006 17:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik wilde checken of ik dat ook had met het Test -> FB.
Of erger nog, TF onder je door!quote:Op donderdag 28 september 2006 17:50 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Hier mag dat niet. Dan krijg je dadelijk Alexxxxx over je heen. ()
quote:Op donderdag 28 september 2006 17:50 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Hier mag dat niet. Dan krijg je dadelijk Alexxxxx over je heen. ()
Kweetnie, misschien vind ze dat wel leukquote:Op donderdag 28 september 2006 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Of erger nog, TF onder je door!
TF?quote:Op donderdag 28 september 2006 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Of erger nog, TF onder je door!
Klopt.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
TF?
wasda?
en ik ben echt niet tof
Zeg maar gewoon jaquote:Op donderdag 28 september 2006 17:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
TF?
wasda?
en ik ben echt niet tof
Dan lijkt het me niet slim om ja te zeggenquote:Op donderdag 28 september 2006 17:54 schreef sararaats het volgende:
ja (al snap ik niet waarom ik ja zeg)
Zolang het niet in m'n rofltestikelen is vind ik alles pwn!quote:Op donderdag 28 september 2006 17:55 schreef sararaats het volgende:
ik kan veel hebben mar o wee als je te dicht in m'n territorium komt
dan hap ik
Je weet dat lijken vingeren illegaa is he?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:09 schreef Dangel het volgende:
ik ga mezelf even vingeren op het kerkhof, tot snel
Heeft ookgek je hier al gezien?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:39 schreef sararaats het volgende:
morgen partituren kopen
ik ga stevig de piano bewerken
wie?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:43 schreef Nolius het volgende:
[..]
Heeft ookgek je hier al gezien?
dan lees je het niet héquote:Op donderdag 28 september 2006 18:43 schreef hermandeperman het volgende:
I DON'T GIVE A FUCKING SHIT
voor frituur advies moet je bij alex zijnquote:Op donderdag 28 september 2006 18:39 schreef sararaats het volgende:
morgen partituren kopen
ik ga stevig de piano bewerken
frituur?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
voor frituur advies moet je bij alex zijn![]()
Ja.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:45 schreef sararaats het volgende:
[..]
dan lees je het niet hé
moet het eigenlijk over PTA gaan?
anders kruip ik wel in een hoekje
Gedvergerre dat wordt een TOPAVONDJEquote:Op donderdag 28 september 2006 18:47 schreef Sjoewe het volgende:
Vanaf 19.00 uur Zendster Angelique Live Bij Internet Radio Silverbird Waar anders hoor je deze Muziek? zegt:
Goede Avond,
Het is weer Donderdag avond en we gaan zo weer lekker gezellig live met Zendster Angelique
Van 19.00 uur tot 22:00 uur
Om te luisteren: www.radiosilverbird.nl
Voor een groet of verzoek: internet@silverbird.nl
Hopelijk tot zo
Dikke Kussss
Angelique
Whehe ik ook maar het was een keileuk grapjes om het te verdraaien naar frituur wheheheheahahahah vond je niet?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
frituur?
ik dacht dat ik het over muziek had.
ma soit, piano bewerken is niet juist, pianospelen daarentegen. ik doe m'n best
keibangelijkquote:Op donderdag 28 september 2006 19:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Whehe ik ook maar het was een keileuk grapjes om het te verdraaien naar frituur wheheheheahahahah vond je niet?![]()
![]()
oh god, je komt toch niet ook die kant van limburg weg?quote:
nee gekkiequote:Op donderdag 28 september 2006 19:06 schreef vlad het volgende:
[..]
oh god, je komt toch niet ook die kant van tilburg weg?![]()
als het brandbaar is, gewoon in de motor flikkerenquote:Op donderdag 28 september 2006 19:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wij hebben zo'n ding in de tuin om de schuur te verwarmenkan je daar ook mee tanken?
ok, die komt straks nog wel even met je babbelen hierquote:Op donderdag 28 september 2006 19:13 schreef sararaats het volgende:
[..]
sorry meneertje maar die naam zegt me niets
Goed zoquote:Op donderdag 28 september 2006 19:46 schreef sararaats het volgende:
moet ik nu een nieuw treinpics topic openen?
ik durf niet
Nee man de wiki, bosneger. Je kunt wel merken dat sararaats een stuk simmer is dan jij, aangezien het haar is gelukt ondanks jou foutieve aanwijzingenquote:Op donderdag 28 september 2006 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed zo
Gewoon de OP van het vorige topic copypasten, en de laatste link toevoegen
Mutsquote:Op donderdag 28 september 2006 20:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
Dan lijkt het net alsof er LJSMEIS staat
je verzamelt notes he?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga weer chatlogs plaatsen heur.
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga weer chatlogs plaatsen heur.
Als ze die post krijgt ze een positieve note!quote:Op donderdag 28 september 2006 20:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Toch niet die keer dat ik m'n piemel liet zien?
![]()
Ik zal je ook eens notes geven voor je gespamquote:
Nu?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
nolius, geef je ff een seintje als er weer fatsoenlijke muziek gedraaid word op AR?
OK, dan slinger ik hem weer aan.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:42 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nu?
De mix is voorbij. Als je dat wilde weten
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nah, dat is gemeen. Ik post waarheden en jij post flauwekul!
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OK, dan slinger ik hem weer aan.
En zodra Jezus Freak word gedraaid slinger ik m wer uit
valt wel op dat je er altijd bij betrokken bentquote:Op donderdag 28 september 2006 20:47 schreef ijsmeis het volgende:
Nu gaat het trouwens weer over piem0ls. En weer niet door mij
.
Ik ga weg![]()
.
Whehe, dat is Bara, die denkt een grote piem0l te hebben, maar die piem0l komt er geeneens onderuit.quote:
ik eerstquote:Op donderdag 28 september 2006 21:24 schreef hermandeperman het volgende:
Kut.
goh, The Doors. Wie zou dat nou aangevraagd hebbenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt Action Radio ook aan?
Ik zou het niet weten, Alexxxxxxxxxxxxxx misschien?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:51 schreef Nolius het volgende:
[..]
goh, The Doors. Wie zou dat nou aangevraagd hebben
uiteraard. Nostalgie hoor. Twee jaar geleden met afstuderen was het vaste prik.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt Action Radio ook aan?
Jij. Ik moest nog 1:31 wachten.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:51 schreef Nolius het volgende:
[..]
goh, The Doors. Wie zou dat nou aangevraagd hebben
Dat heb ik gister na het eten tot ongeveer 22 uur en van 22.30 tot 6.30 gedaanquote:
Martijn_AR en jij zitten zo hard op 1 lijn qua muziek. Het is bijna eng gewoonquote:Op donderdag 28 september 2006 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij. Ik moest nog 1:31 wachten.
MWa, dat denk ik niet, Mijn favoriete artiesten zijn geen van allen aan te vragen op ARquote:Op donderdag 28 september 2006 21:58 schreef Nolius het volgende:
[..]
Martijn_AR en jij zitten zo hard op 1 lijn qua muziek. Het is bijna eng gewoon
Dat zijn er meer dan 10quote:Op donderdag 28 september 2006 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn verzoekjes top 10
Dream Theater - Pull Me Under 7 Stem!
Muse - Bliss 6 Stem!
Danko Jones - Lover Call 6 Stem!
Dream Theater - Under Peruvian Skies 6 Stem!
Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond 6 Stem!
Blur - Song 2 5 Stem!
The Strokes - 12:51 5 Stem!
Linkin Park - In The End 5 Stem!
Limp Bizkit - Behind Blue Eyes 5 Stem!
Pink Floyd - Comfortably Numb 5 Stem!
Mijn laatste verzoekjes
Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond Stem!
Tool - Vicarious Stem!
Tool - Parabola Stem!
Metallica - Until It Sleeps Stem!
Rage Against the Machine - Guerilla Radio Stem!
Tool - Vicarious Stem!
Christian Walz - Wonderchild Stem!
Audioslave - Original Fire Stem!
Belle And Sebastian - Funny Little Frog Stem!
Depeche Mode - Precious Stem!
______
Daar zit idd veel goed spul tussen
PInk Floyd, Dream Theaterquote:Op donderdag 28 september 2006 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn verzoekjes top 10
Dream Theater - Pull Me Under 7 Stem!
Muse - Bliss 6 Stem!
Danko Jones - Lover Call 6 Stem!
Dream Theater - Under Peruvian Skies 6 Stem!
Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond 6 Stem!
Blur - Song 2 5 Stem!
The Strokes - 12:51 5 Stem!
Linkin Park - In The End 5 Stem!
Limp Bizkit - Behind Blue Eyes 5 Stem!
Pink Floyd - Comfortably Numb 5 Stem!
Mijn laatste verzoekjes
Tool - Vicarious Stem!
Tool - Parabola Stem!
Metallica - Until It Sleeps Stem!
Rage Against the Machine - Guerilla Radio Stem!
Tool - Vicarious Stem!
Christian Walz - Wonderchild Stem!
Audioslave - Original Fire Stem!
Belle And Sebastian - Funny Little Frog Stem!
Depeche Mode - Precious Stem!
______
Daar zit idd veel goed spul tussen
ik had dan ook TWEE lijstje gekopieplaktquote:Op donderdag 28 september 2006 22:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zijn er meer dan 10
Die achtergrondmuziek op dat ene filmpje van de Nurnmeetquote:Op donderdag 28 september 2006 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn laatste verzoekjes
The Doors - Riders On The Storm Stem!
Bananarama - Robert De Niro's Waiting Stem!
Metallica - Enter Sandman Stem!
ik ga slapen zonder dat ik de laatste post heb, een teken van een verdwijnende internetverslavingquote:Op donderdag 28 september 2006 22:15 schreef sararaats het volgende:
als ik de laatste post zou hebben ga ik slapen
Ow ja, Buddy'squote:Op donderdag 28 september 2006 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn laatste verzoekjes
The Doors - Riders On The Storm Stem!
Bananarama - Robert De Niro's Waiting Stem!
Metallica - Enter Sandman Stem!
Op tijd voor wat?quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:20 schreef ijsmeis het volgende:
Goeiemorgen. Ik ben op tijd wakker
![]()
!
Oh, daar waren ze vast blij meequote:Op vrijdag 29 september 2006 09:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Werk. Ik had me de laatste 3 dagen verslapen
.
Oh ja, je hebt geleick, koeiekutquote:Op donderdag 28 september 2006 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee man de wiki, bosneger. Je kunt wel merken dat sararaats een stuk simmer is dan jij, aangezien het haar is gelukt ondanks jou foutieve aanwijzingen
Bijenkorf Dol Dwaze Dagen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:40 schreef Sjoewe het volgende:
Mijn vriendin is in d'r eentje winkelen, ik mocht niet eens mee. I-de-aal14.gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |