Hoezo durf je niet? We zijn ook maar gewone mensenquote:Op woensdag 27 september 2006 22:50 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Ik durf niet![]()
![]()
En mijn pluizenknuffeltje heeft al gezelschap![]()
![]()
![]()
en er staat al iemand van de andere kant van het land bij me op de stoep die avond, tenminste als het goed is, stond al tijd in de planning![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 23:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
We zijn ook maar gewone mensen.
Ik snapte aleen dat hete en tvp moest zijn, maar die pindakaas niet inderdaad.quote:
TVP snap je hem ??quote:Op woensdag 27 september 2006 23:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik snapte aleen dat hete en tvp moest zijn, maar die pindakaas niet inderdaad.
Leg uit.
Oh, dat was het enige.Ik dacht dat er nog iets met de pindakaas was dat grappig moest zijn.quote:
ach welnee.. maar standaard terug vind post is ook weer zo sufquote:Op woensdag 27 september 2006 23:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oh, dat was het enige.Ik dacht dat er nog iets met de pindakaas was dat grappig moest zijn.
Niks mis met pindakaas.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ach welnee.. maar standaard terug vind post is ook weer zo suf
Velen hebben wel humor.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja toch? Dat was het meest opvallende. Fok! users zijn "normaal"!
Ja, precies dan val ik zo opquote:Op woensdag 27 september 2006 23:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoezo durf je niet? We zijn ook maar gewone mensen.
hij durft niet want hij is bang voor mij, geheel terecht natuurlijkquote:Op donderdag 28 september 2006 00:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij weet toch wel dat de afmelders met pek en veren worden overgoten?![]()
Beloofd!quote:Op donderdag 28 september 2006 00:18 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Misschien een/dDe volgende keer![]()
Tot die tijd zal ik lief zijn hoor![]()
spannend hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 00:33 schreef pc-fr34k het volgende:
Het komt nu allemaal wel heel erg dichtbij.
Idd.quote:
Hoe dichter bij Utrecht hoe spannenderquote:
Weekendretourquote:Op donderdag 28 september 2006 00:45 schreef pc-fr34k het volgende:
Kan ik trouwens gewoon een retourtje kopen? Dus dat ik zeg maar na tivoli gewoon daarmee terug kan? Omdat het zeg maar op 2 verschillende dagen zijn...
Moet je dat kiezen op zo'n autmaat of gaat dat vanzelf als ik voor retour kies?quote:
Dus geen gewone retour als het goed is.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Weekendretour
Geldig vanaf vrijdamiddag 16:00
Moet je kiezenquote:Op donderdag 28 september 2006 00:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Moet je dat kiezen op zo'n autmaat of gaat dat vanzelf als ik voor retour kies?
Neuh, die is maar 24 uur geldig, van 4:00 tot 4:00quote:Op donderdag 28 september 2006 00:48 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Dus geen gewone retour als het goed is.
Precies, dus ik wilde het nog even extra duidelijk makenquote:Op donderdag 28 september 2006 00:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Neuh, die is maar 24 uur geldig, van 4:00 tot 4:00
Oh oke. Moet dat trouwens zo'n weekendkaart als ik de laatste trein om 4 uur heb? Of is een retour echt alleen geldig tot 00:00? Of hebben ze een bepaalde tijd dat ze geldig zijn? Van de NS site snap ik niks behalve die planner maar daar kan je niet invoeren wanneer je terug gaat.quote:
Afgaande op je enzyme icon jij ook.quote:Je hebt een toffe muzieksmaak trouwens![]()
Oh, dus het kan wel, want ik ga dus zeg maar zorgen dat ik om 19:00 bij utreht centraal bent. En dan kan ik gewoon terug met een normaal retourtje?quote:Op donderdag 28 september 2006 00:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Neuh, die is maar 24 uur geldig, van 4:00 tot 4:00
De prijs is hetzelfde als een gewoon retourtje dus je verliest er niks mee als je er 1 haaltquote:Op donderdag 28 september 2006 00:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oh oke. Moet dat trouwens zo'n weekendkaart als ik de laatste trein om 4 uur heb? Of is een retour echt alleen geldig tot 00:00? Of hebben ze een bepaalde tijd dat ze geldig zijn? Van de NS site snap ik niks behalve die planner maar daar kan je niet invoeren wanneer je terug gaat..
[..]
Afgaande op je enzyme icon jij ook..
Als je voor 4 uur 's nachts klaar bent met je ;laatste treinreis wel ja.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oh, dus het kan wel, want ik ga dus zeg maar zorgen dat ik om 19:00 bij utreht centraal bent. En dan kan ik gewoon terug met een normaal retourtje?.
Oh, dat is best wel tof zeg maar, dat je een heel weekend weg kan blijven voor dezelfde prijs als een normaal retourtje.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
De prijs is hetzelfde als een gewoon retourtje dus je verliest er niks mee als je er 1 haalt
Oh.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
ow, wacht ff. Ik zie net dat de weekendretour pas vanaf vrijdag 19:00 geldig is
Is hij nou ongeacht op welk tijdstip je hem koopt van 4 tot 4 geldig of als je hem om bv 17:00 koopt tot de volgende dag 17:00?quote:Op donderdag 28 september 2006 01:01 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Als je voor 4 uur 's nachts klaar bent met je ;laatste treinreis wel ja.
Altijd van 4 tot 4quote:Op donderdag 28 september 2006 01:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is hij nou ongeacht op welk tijdstip je hem koopt van 4 tot 4 geldig of als je hem om bv 17:00 koopt tot de volgende dag 17:00?
Ja dat weet ik, dat gaat helemaal viaquote:Op donderdag 28 september 2006 01:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Altijd van 4 tot 4Dan moet je nog redelijk op tijd naar huis als je helemaal naar Rotterdam moet
Das een reis van 2u en 10min
Je valt in herhaling.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:12 schreef paultjuhhh het volgende:
eyzzzz
Precies, weekend retour kopen -> Trein van 19:07 naar utrecht -> 19:44 daar -> Zo lang doorgaan als je wiltquote:Op donderdag 28 september 2006 01:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, dat gaat helemaal viaamsterdam
in de nacht.
Dan lijkt ht me handiger om een uurtje later te komen en me niet druk hoeven te maken over de laastte trein want dan kan ik geoon 2 uurtjes(of als ik later wakker word) op het station slapen
.
Bedankt voor de hulp. Vervelend dat die treinen allemaal zo raar zijn. De ene keer moet je net een uur later de trein pakken en dan dan kan je ineens een heel weekend blijven en den andere keer wordt je eerst p een verkeerd spoor gezet en neem je de trein die een uur erna komt op het goede spoor en dan asnof 2 uur reizen via 020.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Precies, weekend retour kopen -> Trein van 19:07 naar utrecht -> 19:44 daar -> Zo lang doorgaan als je wilt
Hoi FB. En trusten xbox master.quote:
eyzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op donderdag 28 september 2006 01:26 schreef paultjuhhh het volgende:
eyzzzzzzzzzzz
quote:Op donderdag 28 september 2006 01:30 schreef remlof het volgende:
[..]
wou je nog de gracht in paultjuhhh?
isdazoquote:Op donderdag 28 september 2006 01:57 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
Ja, ik weet. Ik moet gaan slapen![]()
Lijkt mij van wel he?quote:Op donderdag 28 september 2006 10:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou pussy, zal k dan toch maa rkomen morgen?
Nog voorkeur wat k aandoe?quote:
"Commando" en een broek waarin je billen goed uitkomenquote:Op donderdag 28 september 2006 10:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nog voorkeur wat k aandoe?
Zagen jullie dit aankomen? Ik niet hoor! Zulks een onverwachte ontwikkeling!quote:Op donderdag 28 september 2006 10:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou pussy, zal k dan toch maa rkomen morgen?
Wist ik wel!quote:Op donderdag 28 september 2006 10:24 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zagen jullie dit aankomen? Ik niet hoor! Zulks een onverwachte ontwikkeling!
[afbeelding]
Dat is het moderator bord. Je weet. Blauw.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:02 schreef pc-fr34k het volgende:
Oja over dat blauwe bord, welk blauw bord?.. Voor de normale groep dus, niet voorborrel.
Jup.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wist ik wel!
Sleur je Cjowie nog mee naar Mando?
Melkweg?quote:Op donderdag 28 september 2006 10:35 schreef Nosh het volgende:
[..]
Jup.
Weet ze nog niet, maar meegaan zal ze doen..
Ik dacht! hoe weet hij dat nou van flash? Maar nu snap ik het.quote:
Dat bedoelde ik ookquote:Op donderdag 28 september 2006 11:36 schreef roooosje het volgende:
[..]
Ik dacht! hoe weet hij dat nou van flash? Maar nu snap ik het.
Ik heb gister voor het eerst met Macromedia Flash MX geworsteldIk voelde me best stoer!
Pas je wel op? Link spul dat Cola...quote:Op donderdag 28 september 2006 11:38 schreef Christine het volgende:
Ik ga aan de cola morgen.
k ookquote:Op donderdag 28 september 2006 11:38 schreef Christine het volgende:
Ik ga aan de cola morgen.
Spam!quote:Op donderdag 28 september 2006 11:40 schreef roooosje het volgende:
[..]
![]()
Dan had je deze ook al gezien zeker?
http://members.home.nl/rosaliemoerlie/jeuj2.swf
Da's een penis?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:40 schreef roooosje het volgende:
[..]
![]()
Dan had je deze ook al gezien zeker?
http://members.home.nl/rosaliemoerlie/jeuj2.swf
Jij doet je geliefde altijd een penis om ?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:46 schreef HeatWave het volgende:
penis, spam, die haal ik ook altijd door elkaar...
Doe je wel een spamfilter om lieverd?.
Ja dat is een penisquote:Op donderdag 28 september 2006 11:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jij doet je geliefde altijd een penis om ?
Jammie!
Levendige fantasie noemen ze dat ook welquote:Op donderdag 28 september 2006 11:55 schreef roooosje het volgende:
[..]
Ja dat is een penis![]()
Nee man gewoon creativiteit![]()
Kutmodquote:Op donderdag 28 september 2006 11:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Levendige fantasie noemen ze dat ook wel
Vertel mij watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |