Voor jou wel jaquote:Op woensdag 27 september 2006 20:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rot voor je.
Mwhuaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaah.
quote:
Hoi fr34k.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:28 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi PDL.
Geen idee, maar dat was wel mijn planquote:Op woensdag 27 september 2006 20:33 schreef purplerose het volgende:
[..]Wiets
kan ik dr weer knuffelen
Lief van je. Maar ik gok erop dat ales wel goed gaat, het viel toen erg fout.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:34 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoi fr34k.
Ik zal er op letten dat je WC bezoek niet te lang duurt.
Tenzij je er bent voor andere zaken natuurlijk![]()
Alle users die op zwart staan worden langzamaan weg gejaagd. Discriminatie!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Zwart wordt zeldzaam in dit topic.
ik heb niks tegen zwarten hoorquote:Op woensdag 27 september 2006 21:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Alle users die op zwart staan worden langzamaan weg gejaagd. Discriminatie!
Je bent ook pas mod.quote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:27 schreef DFDuo het volgende:
Halloo![]()
Nu wordt het spannend, het is al bijna, misschien dus wel tijd voor mij om dit topic te verlaten!
Wanneer is de volgende meet?![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:31 schreef Nosh het volgende:
[..]
![]()
We krijgen nog minstens 2 paniekerige 'OHGODWAARSPRAKENWEALWEERAFDENSLIGTERUIT]bMOEMOEHEEFTMIJNAUTOSLEUTELSOPGEGETEN[/b]' delen vóór de meet, en een paar flinke naborrel-topics. Hoor.
Hmmppptsssssskkkkkkkquote:Op woensdag 27 september 2006 21:31 schreef Nosh het volgende:
[..]
![]()
We krijgen nog minstens 2 paniekerige 'OHGODWAARSPRAKENWEALWEERAFDENSLIGTERUITMOEMOEHEEFTMIJNAUTOSLEUTELSOPGEGETEN' delen vóór de meet, en een paar flinke naborrel-topics. Hoor.
mét foto's!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:31 schreef Nosh het volgende:
[..]
![]()
..., en een paar flinke naborrel-topics. Hoor.
Deze keer geldt een verbod op het nemen van foto's van mijquote:
Hey, ik vind die dingen ook.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:47 schreef Chowi het volgende:
Ik vind dingen. Van dingen. Zeg maar.
Jeweettoch.
Wat heb je gedronken,Chowi?quote:Op woensdag 27 september 2006 21:47 schreef Chowi het volgende:
Ik vind dingen. Van dingen. Zeg maar.
Jeweettoch.
GHB.quote:
Waterlelies met aangelengde jam?quote:
En voor je biekienielijn.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Tof. Dat heb ik vanmiddag nog gedronken. Is goed voor je nagels.
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Dit topic gaat steeds langzamer.
Mensen durven nu geen grote bek meer op te zetten omdat het bijna zo ver is.
POTVERDRIE, ik wel hoorquote:Op woensdag 27 september 2006 22:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Dit topic gaat steeds langzamer.
Mensen durven nu geen grote bek meer op te zetten omdat het bijna zo ver is.
Een vrouw naar mijn hart.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:12 schreef Chowi het volgende:
Ik wel hoor, PDL. Want ik ben niet zoals mensen.
Waarom kom je niet?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:15 schreef DFDuo het volgende:
[..]
POTVERDRIE, ik wel hoor![]()
maarja ik heb niet te vrezen
Tot welk soort vind je zelf dat je behoort?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:12 schreef Chowi het volgende:
Ik wel hoor, PDL. Want ik ben niet zoals mensen.
Ja. Enneh, Stofje wilde een tri0.quote:
Ik ben een. Ehm. Eenehm. Eh. Nou ja. Dat.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tot welk soort vind je zelf dat je behoort?
Je bent gewoon een chowi.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben een. Ehm. Eenehm. Eh. Nou ja. Dat.
Uhuquote:Op woensdag 27 september 2006 22:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Enneh, Stofje wilde een tri0.
Da's vies.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Uhu [afbeelding].
En we willen het ook eens doen met een man erbij.
hihi!quote:Op woensdag 27 september 2006 22:31 schreef pussydeluxe het volgende:
Oshiro kan bij de komers.
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:31 schreef pussydeluxe het volgende:
Oshiro kan bij de komers.
Ik durf nietquote:
Pindakaas?quote:
Hasjpindakaas dan?quote:
quote:
Vrienden van mij hebben een keer paddo-honing gekocht en dat op toast gesmeerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |