Volgens de mensen hier naast me valt dat nog wel meequote:Op woensdag 27 september 2006 20:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat kan heul niet,de wereld IS Fok! Buiten Fok is er niks.![]()
Toch?
![]()
Omg veeg me opquote:Op woensdag 27 september 2006 20:02 schreef HeatWave het volgende:
Nu Pearl Jam, rearviewmirror terwijl ik dit post, best leuk, fokkehn uit de kroeg.
Ik weet wel hoe ik je nat krijgquote:Op woensdag 27 september 2006 20:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Omg veeg me opEddie
en rearviewmirror
*van stoel glijdt*
Oww yeahhh babieeeeequote:Op woensdag 27 september 2006 20:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe ik je nat krijg
Heb je al een slaapplaats vrijdag?quote:
Nee nog nietquote:Op woensdag 27 september 2006 20:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je al een slaapplaats vrijdag?.
Rot voor jequote:
Voor jou wel jaquote:Op woensdag 27 september 2006 20:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rot voor je.
Mwhuaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaah.
quote:
Hoi fr34k.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:28 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi PDL.
Geen idee, maar dat was wel mijn planquote:Op woensdag 27 september 2006 20:33 schreef purplerose het volgende:
[..]Wiets
kan ik dr weer knuffelen
Lief van je. Maar ik gok erop dat ales wel goed gaat, het viel toen erg fout.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:34 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoi fr34k.
Ik zal er op letten dat je WC bezoek niet te lang duurt.
Tenzij je er bent voor andere zaken natuurlijk![]()
Alle users die op zwart staan worden langzamaan weg gejaagd. Discriminatie!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Zwart wordt zeldzaam in dit topic.
ik heb niks tegen zwarten hoorquote:Op woensdag 27 september 2006 21:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Alle users die op zwart staan worden langzamaan weg gejaagd. Discriminatie!
Je bent ook pas mod.quote:
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:27 schreef DFDuo het volgende:
Halloo![]()
Nu wordt het spannend, het is al bijna, misschien dus wel tijd voor mij om dit topic te verlaten!
Wanneer is de volgende meet?![]()
quote:Op woensdag 27 september 2006 21:31 schreef Nosh het volgende:
[..]
![]()
We krijgen nog minstens 2 paniekerige 'OHGODWAARSPRAKENWEALWEERAFDENSLIGTERUIT]bMOEMOEHEEFTMIJNAUTOSLEUTELSOPGEGETEN[/b]' delen vóór de meet, en een paar flinke naborrel-topics. Hoor.
Hmmppptsssssskkkkkkkquote:Op woensdag 27 september 2006 21:31 schreef Nosh het volgende:
[..]
![]()
We krijgen nog minstens 2 paniekerige 'OHGODWAARSPRAKENWEALWEERAFDENSLIGTERUITMOEMOEHEEFTMIJNAUTOSLEUTELSOPGEGETEN' delen vóór de meet, en een paar flinke naborrel-topics. Hoor.
mét foto's!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:31 schreef Nosh het volgende:
[..]
![]()
..., en een paar flinke naborrel-topics. Hoor.
Deze keer geldt een verbod op het nemen van foto's van mijquote:
Hey, ik vind die dingen ook.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:47 schreef Chowi het volgende:
Ik vind dingen. Van dingen. Zeg maar.
Jeweettoch.
Wat heb je gedronken,Chowi?quote:Op woensdag 27 september 2006 21:47 schreef Chowi het volgende:
Ik vind dingen. Van dingen. Zeg maar.
Jeweettoch.
GHB.quote:
Waterlelies met aangelengde jam?quote:
En voor je biekienielijn.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Tof. Dat heb ik vanmiddag nog gedronken. Is goed voor je nagels.
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Dit topic gaat steeds langzamer.
Mensen durven nu geen grote bek meer op te zetten omdat het bijna zo ver is.
POTVERDRIE, ik wel hoorquote:Op woensdag 27 september 2006 22:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Dit topic gaat steeds langzamer.
Mensen durven nu geen grote bek meer op te zetten omdat het bijna zo ver is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |