Precies, weekend retour kopen -> Trein van 19:07 naar utrecht -> 19:44 daar -> Zo lang doorgaan als je wiltquote:Op donderdag 28 september 2006 01:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, dat gaat helemaal viaamsterdam
in de nacht.
Dan lijkt ht me handiger om een uurtje later te komen en me niet druk hoeven te maken over de laastte trein want dan kan ik geoon 2 uurtjes(of als ik later wakker word) op het station slapen
.
Bedankt voor de hulp. Vervelend dat die treinen allemaal zo raar zijn. De ene keer moet je net een uur later de trein pakken en dan dan kan je ineens een heel weekend blijven en den andere keer wordt je eerst p een verkeerd spoor gezet en neem je de trein die een uur erna komt op het goede spoor en dan asnof 2 uur reizen via 020.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Precies, weekend retour kopen -> Trein van 19:07 naar utrecht -> 19:44 daar -> Zo lang doorgaan als je wilt
Hoi FB. En trusten xbox master.quote:
eyzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op donderdag 28 september 2006 01:26 schreef paultjuhhh het volgende:
eyzzzzzzzzzzz
quote:Op donderdag 28 september 2006 01:30 schreef remlof het volgende:
[..]
wou je nog de gracht in paultjuhhh?
isdazoquote:Op donderdag 28 september 2006 01:57 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
Ja, ik weet. Ik moet gaan slapen![]()
Lijkt mij van wel he?quote:Op donderdag 28 september 2006 10:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou pussy, zal k dan toch maa rkomen morgen?
Nog voorkeur wat k aandoe?quote:
"Commando" en een broek waarin je billen goed uitkomenquote:Op donderdag 28 september 2006 10:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nog voorkeur wat k aandoe?
Zagen jullie dit aankomen? Ik niet hoor! Zulks een onverwachte ontwikkeling!quote:Op donderdag 28 september 2006 10:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou pussy, zal k dan toch maa rkomen morgen?
Wist ik wel!quote:Op donderdag 28 september 2006 10:24 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zagen jullie dit aankomen? Ik niet hoor! Zulks een onverwachte ontwikkeling!
[afbeelding]
Dat is het moderator bord. Je weet. Blauw.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:02 schreef pc-fr34k het volgende:
Oja over dat blauwe bord, welk blauw bord?.. Voor de normale groep dus, niet voorborrel.
Jup.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wist ik wel!
Sleur je Cjowie nog mee naar Mando?
Melkweg?quote:Op donderdag 28 september 2006 10:35 schreef Nosh het volgende:
[..]
Jup.
Weet ze nog niet, maar meegaan zal ze doen..
Ik dacht! hoe weet hij dat nou van flash? Maar nu snap ik het.quote:
Dat bedoelde ik ookquote:Op donderdag 28 september 2006 11:36 schreef roooosje het volgende:
[..]
Ik dacht! hoe weet hij dat nou van flash? Maar nu snap ik het.
Ik heb gister voor het eerst met Macromedia Flash MX geworsteldIk voelde me best stoer!
Pas je wel op? Link spul dat Cola...quote:Op donderdag 28 september 2006 11:38 schreef Christine het volgende:
Ik ga aan de cola morgen.
k ookquote:Op donderdag 28 september 2006 11:38 schreef Christine het volgende:
Ik ga aan de cola morgen.
Spam!quote:Op donderdag 28 september 2006 11:40 schreef roooosje het volgende:
[..]
![]()
Dan had je deze ook al gezien zeker?
http://members.home.nl/rosaliemoerlie/jeuj2.swf
Da's een penis?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:40 schreef roooosje het volgende:
[..]
![]()
Dan had je deze ook al gezien zeker?
http://members.home.nl/rosaliemoerlie/jeuj2.swf
Jij doet je geliefde altijd een penis om ?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:46 schreef HeatWave het volgende:
penis, spam, die haal ik ook altijd door elkaar...
Doe je wel een spamfilter om lieverd?.
Ja dat is een penisquote:Op donderdag 28 september 2006 11:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jij doet je geliefde altijd een penis om ?
Jammie!
Levendige fantasie noemen ze dat ook welquote:Op donderdag 28 september 2006 11:55 schreef roooosje het volgende:
[..]
Ja dat is een penis![]()
Nee man gewoon creativiteit![]()
Kutmodquote:Op donderdag 28 september 2006 11:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Levendige fantasie noemen ze dat ook wel
Vertel mij watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |