Mja... Maar een killerspits ben je of dat ben je niet. Als Koné wat voetbalverstand kweekt kan hij een hele belangrijke speler zijn, een koelbloedige spits zal het echter nooit worden.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:15 schreef PyTh het volgende:
En Koné is ook gewoon pas 22 dat vergeten ook een hoop mensen.
dan maar veel assistsquote:Op donderdag 28 september 2006 17:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mja... Maar een killerspits ben je of dat ben je niet. Als Koné wat voetbalverstand kweekt kan hij een hele belangrijke speler zijn, een koelbloedige spits zal het echter nooit worden.
Da's een andere Franse club.quote:
PSV heeft al tijden geen tegenstander meer opgerold en in het Abe Lenstra kan iedereen zomaar verliezen. Ik verwacht een zéér zware wedstrijd voor onze jongens.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:56 schreef Leso_Varen het volgende:
PSV'
3 punten, van het weekend maar even Hereenveen oprollen ()
ik had neit anders van je verwachtquote:Op donderdag 28 september 2006 23:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PSV heeft al tijden geen tegenstander meer opgerold en in het Abe Lenstra kan iedereen zomaar verliezen. Ik verwacht een zéér zware wedstrijd voor onze jongens.
Laatste 2 jaar hebben we er gewonnen geloof ikquote:Op donderdag 28 september 2006 23:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PSV heeft al tijden geen tegenstander meer opgerold en in het Abe Lenstra kan iedereen zomaar verliezen. Ik verwacht een zéér zware wedstrijd voor onze jongens.
Ik zet alleen even de feiten op een rijtje en spreek mijn verwachting uit. Ik denk niet dat er hier veel mensen zijn die denken dat PSV op zijn dooie gemakje met 0-4 gaat winnen in Heerenveen.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik had neit anders van je verwacht
ben het in dit geval wel met je eens hoor. Heerenveen heeft gewoon een goede ploeg!quote:Op donderdag 28 september 2006 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zet alleen even de feiten op een rijtje en spreek mijn verwachting uit. Ik denk niet dat er hier veel mensen zijn die denken dat PSV op zijn dooie gemakje met 0-4 gaat winnen in Heerenveen.![]()
Lijkt me niet, maar zeker weten doe ik het nietquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:28 schreef ganzenherder het volgende:
Hoe zit het met Farfan eigenlijk? Kan die Heerenveen halen?
Ik denk, vertel het ff dat het (natuurlijk) in Eindhoven gezelliger isquote:Op vrijdag 29 september 2006 07:24 schreef pascalheister het volgende:
ja dus?daar is het ajax topic voor
Dat wisten we al langquote:Op vrijdag 29 september 2006 08:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik denk, vertel het ff dat het (natuurlijk) in Eindhoven gezelliger is
quote:
Tuurlijk wordt het moeilijk, maar ik sprak mezelf even vertrouwen in, ik denk ook niet dat we ze gaan oprollen, doen we inderdaad nooit meer, maar 3 punten moeten er te pakken zijn, het zelfvertrouwen van de spelers zal door de wedstrijd tegen Bordeaux ook wel weer iets verbeterd zijn, ik denk wel dat we winnen. Maar wederom geen goed spel/veel goals.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja he, zou hij een hekel hebben aan Friezen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:52 schreef Neoktheone het volgende:
Eén voordeel: tegen Heerenveen scoort Koné op de één of andere manier wel makkelijk...
Ik ben blij dat hij er niet bij zit, dan kan hij ook niet geblesseerd raken daarquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:20 schreef mcyodogg het volgende:
Afellay niet opgeroepen voor Jong Oranje.Toegegeven, hij zit in een mindere periode, maar hij hoort gewoon in dat team thuis.
Overigens zit Aissati er wel bij.
Zo heeft ieder nadeel weer een voordeel.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik ben blij dat hij er niet bij zit, dan kan hij ook niet geblesseerd raken daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |