Dit begrijp ik niet hè.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:07 schreef dndiek het volgende:
Koné toch weer belangrijk met een assist.... redelijke goede wedstrijd van hem
Hij hield veel ballen goed vast nadat Lamey van het veld werd gestuurd. En hij had een aantal goede acties en een goede assist.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:50 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Dit begrijp ik niet hè.
Ik ben zeker de enige voetballiefhebber die Koné dramatisch vond spelen, op één actie na.
Hup Kluivertquote:Op donderdag 28 september 2006 16:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
Als de geblesseerden terugkomen dan staat dr toch een verdomd mooi team![]()
En hopen dat Liverpool gewoon de komende 2 wedstrijden wint.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hebben gisteren inderdaad een grote stap richting 2e ronde gezet.
Als we uit bij Galatasaray niet verliezen dan ben ik er van overtuigd dat we het gaan halen.
Op papier dan he.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:15 schreef PyTh het volgende:
En Koné is ook gewoon pas 22 dat vergeten ook een hoop mensen.
quote:Op donderdag 28 september 2006 16:15 schreef Garlic_Sauce het volgende:
'gewoon' 2x winnen van galatasaray.... dan heb je:
psv 10
liverpool 10
bordeaux 1
galatasaray 1
ongekende luxe
nou Newcastle thuis in de kwartfinale EC was slecht en zo ken ik er nog wel meerquote:Op donderdag 28 september 2006 16:30 schreef Bombardier het volgende:
Ik vond dit één van de zwakste wedstrijden van PSV die ik ooit gezien heb. Serieus. Op het centrale duo en Mendéz na dan.
Op een bepaald moment was elke bal, balverlies. Geen één inspeelpass was zuiver. Spitsen onbereikbaar. Koné zeer slordig in alles, aanname, actie, lopen, passing.
Dom van die coach dat ie Dalmat pas laat brengt. Sterke middenvelder. Penetreerde een aantal keer gevaarlijk.
10x liever dit dan de wedstrijden tegen Milan 2 jaar geleden, vooral de uitwedstrijd. In Europa heb ik echt zoiets van als er maar gewonnen wordt dan maakt het me niet uit hoe... Zeker niet als je toch al wat belangrijke spelers mist.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:30 schreef Bombardier het volgende:
Ik vond dit één van de zwakste wedstrijden van PSV die ik ooit gezien heb. Serieus. Op het centrale duo en Mendéz na dan.
Mja... Maar een killerspits ben je of dat ben je niet. Als Koné wat voetbalverstand kweekt kan hij een hele belangrijke speler zijn, een koelbloedige spits zal het echter nooit worden.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:15 schreef PyTh het volgende:
En Koné is ook gewoon pas 22 dat vergeten ook een hoop mensen.
dan maar veel assistsquote:Op donderdag 28 september 2006 17:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mja... Maar een killerspits ben je of dat ben je niet. Als Koné wat voetbalverstand kweekt kan hij een hele belangrijke speler zijn, een koelbloedige spits zal het echter nooit worden.
Da's een andere Franse club.quote:
PSV heeft al tijden geen tegenstander meer opgerold en in het Abe Lenstra kan iedereen zomaar verliezen. Ik verwacht een zéér zware wedstrijd voor onze jongens.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:56 schreef Leso_Varen het volgende:
PSV'
3 punten, van het weekend maar even Hereenveen oprollen ()
ik had neit anders van je verwachtquote:Op donderdag 28 september 2006 23:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PSV heeft al tijden geen tegenstander meer opgerold en in het Abe Lenstra kan iedereen zomaar verliezen. Ik verwacht een zéér zware wedstrijd voor onze jongens.
Laatste 2 jaar hebben we er gewonnen geloof ikquote:Op donderdag 28 september 2006 23:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PSV heeft al tijden geen tegenstander meer opgerold en in het Abe Lenstra kan iedereen zomaar verliezen. Ik verwacht een zéér zware wedstrijd voor onze jongens.
Ik zet alleen even de feiten op een rijtje en spreek mijn verwachting uit. Ik denk niet dat er hier veel mensen zijn die denken dat PSV op zijn dooie gemakje met 0-4 gaat winnen in Heerenveen.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik had neit anders van je verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |