Wie van de spitsen gaat dat doelpunt dan wel maken?quote:Op woensdag 27 september 2006 17:18 schreef rubbereend het volgende:
graag een geniepige 0-1 in de laatste minuut vanavond
Mendez maakt hem, lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 27 september 2006 17:20 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wie van de spitsen gaat dat doelpunt dan wel maken?
Die zullen wel spelen, want vanavond spelen ze 442.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:22 schreef mcyodogg het volgende:
Zal Vayrynen of Aissati gaan spelen?
quote:Vermoedelijke opstelling PSV
Gomes
Kromkamp, Alex, Salcido, Lamey
Aissati, Vayrynen, Simons, Mendez
Tardelli, Kone
Als iemand leuk speelt tegen ADO, betekent het nog niet dat die speler klaar is voor de Champions League.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:27 schreef AminBen het volgende:
Vayrynen![]()
Lekker 4-3-3, met Roy Beerens voorin, die doet het heel aardig.
Hij hoeft niet eeuwig op de bank te blijven, maar hij moet gewoon langzaam gebracht worden.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:36 schreef AminBen het volgende:
nee dat antwoord had ik verwacht.
Daarentegen: Wat heeft Vayrynen nou op Europees topniveau gepresteerd? Of Aissati voorat hij tegen Milan speelde vorig jaar? Helemaal niets. Als je zo blijft redeneren kan Beerens eeuwig op de bank blijven
Affelay schijnt toch te spelen. Tardelli trouwens ook erg snel veel wedstrijden achter elkaar.quote:
je vergeet de 3 assists nog die alle tot een doelpunt leidenquote:Op woensdag 27 september 2006 11:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat worden 21 acties, waarvan hij er in 10 langs zijn tegenstander komt, waarvan 3 ballen tot een doelpoging leiden, waaarvan hij er 1 zelf over knalt.
Ik was vorige week bij de training van PSV en ik geloofde mijn ogen niet. Vayrinnen stak met kop en schouders boven alle anders spelers uit, vooral in het afmaken. Die gozer heeft een schot, niet normaal.quote:
Me too.quote:
Het is zeker mogelijkquote:Op woensdag 27 september 2006 21:39 schreef lookinforyou het volgende:
Jammer, want het is best mogelijk in France.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |