quote:
eh, ja, aangezien iedereen wil lessen om half zes, moet je vak wel overdag omdat alles al vol zit. Dus moet je je vakantie-uren ervoor opnemen.quote:
Mijn rijschool doet dat dus niet, onder het mom van: 's avonds is het veel minder druk, dus makkelijker en we willen je juist goed leren rijden.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:52 schreef rena het volgende:
Is ook wel logisch dat ze 's avonds ook les geven, want wat moeten mensen die de hele dag werken anders?![]()
Hier hetzelfde verhaal. Soms kwam het niet uit met de tijden, dan reed ik 's avonds, maar wanneer ik de kans kreeg ging ik gewoon overdag lessen, het liefst met zoveel mogelijk verkeer (spits ed.). Je rijdt tenslotte altijd overdag af.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:11 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Mijn rijschool doet dat dus niet, onder het mom van: 's avonds is het veel minder druk, dus makkelijker en we willen je juist goed leren rijden.
Overigens vanmiddag weer les.
Tja, ik kan gewoon niet anders thuiskomen...meestal reed ik dan vanaf nieuwegein-zuid de snelweg op, dan hoef ik alleen de lekbrug maar over om thuis te komen. Viel dus wel mee, maar ik heb weleens file gehad jaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
in de file lessen vind ik een beetje zonde van mijn geld, dan neem ik liever vakantie op
Hier werken ze op zaterdag ook.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:52 schreef rena het volgende:
Is ook wel logisch dat ze 's avonds ook les geven, want wat moeten mensen die de hele dag werken anders?![]()
jup hier ook en het is idd wel fijn om iig 1 keer in het donker gereden te hebbenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hier werken ze op zaterdag ook.
Een keer lessen in het donker is zeker aan te bevelen.. Ik vind dat behoorlijk anders rijden.
Ik ja ! Maar dat ging per ongeluk, ik reed haar zo voorbij terwijl ze klaar stond om inte stappen!quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:24 schreef Robbiej het volgende:
Zijn er trouwens ook mensen die geslaagd zijn zonder dat ze hun instructeur mee namen?
Of neemt iedereen zijn instructeur mee?
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:49 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik ja ! Maar dat ging per ongeluk, ik reed haar zo voorbij terwijl ze klaar stond om inte stappen!![]()
[..]
Ik ja ! Maar dat ging per ongeluk, ik reed haar zo voorbij terwijl ze klaar stond om inte stappen!![]()
[..]
Donderdag pas? Ik dacht dat het 5 werkdagen duurde = dinsdagquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:00 schreef MelvinB het volgende:
Heb ik afgelopen dinsdag mijn rijbewijs aangevraagd op et gemeentehuis, blijkt dat het cbr pas woensdag alles heeft doorkunnen sturen ofzo. Ik kan me rijbewijs hierdoor pas volgende week donderdag ophalen. En nee, ik ga geen spoedprocedure doen. Ik betaal niet mee aan die onzin. Dan nog maar ff wat langer wachten.
Maar ja, als ie er dan niet ligt, dan moet je 2 keerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:19 schreef MelvinB het volgende:
Ja, op et afhaalbewijs staat 11 oktober (a.s woensdag), maar die vrouw van Burgerzaken riep er nog achteraan dat ie donderdag klaarligt.
Ach wat, ik ga 11 oktober er gewoon naartoe en doe net of ik et niet gehoord heb wat die vrouw nog na-riep.
Ik weet hoe je je voelt. Eerste keer dat ik alleen ging en een hellingproef zat ik helemaal te stressen dat ik het goed moest doen. Van de stress 'm per ongeluk in de 3 laten staanquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:51 schreef Johnns het volgende:
vandaag weer een uur les gehad.
gaat wel goed, maar ik wil wat te snel als ik vooraan bij een stoplicht sta. gaan die eikels ineens toeteren en me beetje nerveus maken
vandaag wordt mn examen aangevraagd, ben benieuwd
ik heb dan dat ik de mensen niet tot hinder wil zijn en de koppeling te snel op laat komen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:53 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt. Eerste keer dat ik alleen ging en een hellingproef zat ik helemaal te stressen dat ik het goed moest doen. Van de stress 'm per ongeluk in de 3 laten staanVeel getoeter achter me, enzo. Maarja, neem maar van me aan dat het wel goed komt.
Geen idee, ik ben een jaar geleden gestopt (ook met het tellen van de lessenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:32 schreef Mathijz het volgende:
Hoeveelste les is dat DolleMina?
Ik heb zelf 1 keer in de week 1,5 uur gereden, vond dat wel fijn, maar ligt er ook net aan hoeveel je kunt betalen hequote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:34 schreef Twisted_Logic het volgende:
Yeah ik begin de 16e van deze maand met mijn eerste rijles.
Hoeveel lessen per week raden jullie mij aan om te doen? Ik zit zelf te denken aan 1 blokuur per week te doen, of raden jullie mij dit af?
Nouja iig nog 1,5 week
Ik zou dat niet eens kunnen, het is al een 20-30 minuten rijden naar examengebiedquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb zelf 1 keer in de week 1,5 uur gereden, vond dat wel fijn, maar ligt er ook net aan hoeveel je kunt betalen he
Duren jouw lessen 1 uur? Dan lijkt het mij handiger om 2 x 1 uur te lessen, omdat na een uur je concentratie toch wel wat afneemt en met 2 keer in de week heb je toch wel een regelmatiger ritme van rijden. Ik kon het helaas niet betalen, anders had ik dat wel gedaan nl, 2x 1 uur in de week
ik had dus lessen van 1,5 uur, kwartier rijden anar examengebied, 1 uur echt les en kwartier weer terugrijdenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik zou dat niet eens kunnen, het is al een 20-30 minuten rijden naar examengebieddan zou ik gelijk weer terug moeten
![]()
Dat getoeter houd jequote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:51 schreef Johnns het volgende:
vandaag weer een uur les gehad.
gaat wel goed, maar ik wil wat te snel als ik vooraan bij een stoplicht sta. gaan die eikels ineens toeteren en me beetje nerveus maken
vandaag wordt mn examen aangevraagd, ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |