precies, maar ja, 't waren ook geen ingrepen tegen levensbedreigende ongelukken ofzo, alleen dat ik met de rechterbuitenspiegel dan te dicht bij paaltjes zit, of als ik met die kant tegen de stoeprand zou kunnen komen, en dan ben ik behoorlijk pissig omdat ik denk dat er nog genoeg ruimte was aan die kant en dacht dat ik bijna iemand zou aanrijden ofzo, en dan gaat het om zoiets, tja wat moet je daarop zeggen.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:01 schreef Robbiej het volgende:
als mijn instructeur een ingreep op mijn stuur doet. ga ik 100% dwars door de bodem met de rem. en dat weet 'ie. ingreep stuur = ik pissig. levensgevaarlijk. en ik ben niet achterlijk dat ik niet weet wat ik doe. heb ook maar 1x een ingreep op het stuur gehad de 4e les ofzo. en verder ook niet nodig geweest volgens mijn instructeur. maar het is gewoon zo dat je zo ongelooflijk schrikt als ineens aan je stuur gerukt word.
ik rij juist te langzaam: "Ferdi, je zit weer met de wijzer precies op de 50, ga 's wat harder rijden, dit is nergens voor nodig!" , maar als ik dan iets harder ga rijden (plusminus 55) en ik let ff niet op en de wijzer gaat hoger doordat de weg aan het dalen is, dan "let je ff op je snelheid".quote:Op woensdag 27 september 2006 22:05 schreef Marloes het volgende:
Ik rij ook de hele tijd te hard... ''Loehoes, je mag hier maar 50'', ehh.... ''oh ja''...
Ik vergeet het gewoon de hele tijd, moet best frustrerend zijn voor die man.
En ik trek teveel aan 't stuur tijdens de bochten.. Dus heel soepel gaat 't niet
ik heb ook geen idee, ze staan iig nog niet bij de geslaagden, maar heb ze hier ook al ff niet meer gezien neequote:Op woensdag 27 september 2006 21:04 schreef TNA het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het met izzypizzy en jorienvdherik gaat? Daar heb ik al een hele tijd niks meer van gehoord.
Yep, je moet wachten. Dat was eerst niet zo vervelend, want je kon je papiertje gelijk ophalen, maar met de nieuwe pas duurt het 5 werkdagen en je krijgt geloof ik ook geen 'tijdelijk rijbewijs' ofzo. Best gek, aangezien je al hebt aangetoond dat je het kan, maar ja, regels, regelsquote:Op woensdag 27 september 2006 23:31 schreef Mathijz het volgende:
Mag je nou eigenlijk al rijden met briefje van het CBR, of moet je echt wachten?
ah, nee toch ... da's niet grappig meer.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:33 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Yep, je moet wachten. Dat was eerst niet zo vervelend, want je kon je papiertje gelijk ophalen, maar met de nieuwe pas duurt het 5 werkdagen en je krijgt geloof ik ook geen 'tijdelijk rijbewijs' ofzo. Best gek, aangezien je al hebt aangetoond dat je het kan, maar ja, regels, regels![]()
gefeliciteerdquote:Op donderdag 28 september 2006 13:41 schreef Lunar het volgende:
Ik ben zojuist geslaagd voor rijbewijs B
Na 50 lessen en 2 eerdere examens heb ik nu eindelijk het roze papiertje! Ik had Mevr. Snijders (Regio Dordrecht) en een examen van wel 50 minuten gehad. Nouja, niks op de hele rit aan te merken et voilá.
hm.. damn, alleen jij weet dus wanneer ik examen doequote:Op donderdag 28 september 2006 12:05 schreef Sylvana het volgende:
Hug-Life, leuk voor jeAlleen zoals Knuffelslet al zei, in dit topic zijn het vooral mensen die elke keer dat ze rijles hebben gehad melden hoe het ging, vertellen wanneer ze examen hebben, hoe hun examen ging en verder mee discussieren. Dus niet alleen zeggen dat ze afgereden hebben zoals jij, maar dat je alles van hun gevolgd hebt zeg maar
![]()
ik vertel niks hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 14:43 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
hm.. damn, alleen jij weet dus wanneer ik examen doe![]()
![]()
mondje dicht he? of heb je niet opgelet?
je zit al op www.motor-forum.nl ?quote:Op donderdag 28 september 2006 15:01 schreef Blapiet het volgende:
zojuist om 13:00 afgererden voor m'n motor,... en geslaagd![]()
heb net m'n rijbewijs opgehaald op het gemeentehuis
En sturen met je rechterpols op een denkbeeldige knop op het stuur?quote:Op woensdag 27 september 2006 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn instructrice moest in het begin ook erg wennen aan mn heftruck-rijstijl
Nee, ik had op de heftruck al geoefend met het zonder stuurknop sturen, goed van me he?quote:Op donderdag 28 september 2006 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En sturen met je rechterpols op een denkbeeldige knop op het stuur?
Helemaal een nieuwe examen en alles. Ik zou maar vast beginnen met lessen als ik jou wasquote:Op donderdag 28 september 2006 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ff wat anders: in maart 2007 loopt mijn rijbewijs af. Kan ik gewoon een nieuwe halen op het gemeentehuis? Krijg ik daar bericht over? Moet ik dat zelf aanvragen? Moet ik misschien een opfris-examen doen of zo?
Ik wou een serieus antwoord, kuttekopquote:Op donderdag 28 september 2006 16:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Helemaal een nieuwe examen en alles. Ik zou maar vast beginnen met lessen als ik jou was
Stuurknoppen roeleren de pan uit gewoonquote:Op donderdag 28 september 2006 16:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, ik had op de heftruck al geoefend met het zonder stuurknop sturen, goed van me he?
Op de auto's met automaat die ik ga bezitten komt trouwens wel een stuurknop te zitten
3 baans weg waar je 50 mag?? Of je bedoelt op de snelweg als die matrix dingen aanstaan (waar je je dan als enige op de hele fucking weg aan moet houden) dat is zo godsgruwelijk hinderlijk inderdaad..quote:Op woensdag 27 september 2006 22:46 schreef Me_Wesley het volgende:
Oja inderdaad:Geen snelheidsgevoel hebben in de auto, zeker niet op 3-baans-wegen waar je 50 mag
wat voor pc hoofd traktor ga je rijden danquote:Op donderdag 28 september 2006 16:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik had op de heftruck al geoefend met het zonder stuurknop sturen, goed van me he?
Op de auto's met automaat die ik ga bezitten komt trouwens wel een stuurknop te zitten
Er staat toch ook rijbewijs in de TTquote:Op donderdag 28 september 2006 12:05 schreef Sylvana het volgende:
Hug-Life, leuk voor jeAlleen zoals Knuffelslet al zei, in dit topic zijn het vooral mensen die elke keer dat ze rijles hebben gehad melden hoe het ging, vertellen wanneer ze examen hebben, hoe hun examen ging en verder mee discussieren. Dus niet alleen zeggen dat ze afgereden hebben zoals jij, maar dat je alles van hun gevolgd hebt zeg maar
![]()
Je hebt gelijk, en we gaan de boel niet splitsen.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:55 schreef rena het volgende:
[..]
Er staat toch ook rijbewijs in de TT? Of ze moeten dit topic splitsen, kan ook een idee zijn. En ik vind het zo flauw als mensen perse alles van iedereen moeten weten, dan word het zo'n kliekje
![]()
Ik heb altijd gelijk.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, en we gaan de boel niet splitsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |