en net alsof ik op raufaser zit te printenquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:55 schreef freud het volgende:
Haha, een echte vlekjet. Keel is weer richting normaal aan hetgaan. Nu mjn maag nog laten wennen aan voedsel...
quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:39 schreef Lord Dreamer het volgende:
Hoi Koffie en rap.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:39 schreef Lord Dreamer het volgende:
Hoi Koffie en rap.
Geen ideequote:Op vrijdag 29 september 2006 10:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Weet je hoe lang ik dat nie gedan heb....![]()
Das freud's afdeling daar is mannelijke kersenthee te verkrijgenquote:
Hier is ook wel een theevoorraad voorhandenquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:59 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Das freud's afdeling daar is mannelijke kersenthee te verkrijgen
Moggeh Anquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:43 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
alstu...
Morgen allemaal...
An is ook wakker, besloten thuis te blijven vandaag. Sinds de vakantie geen minuut stil gezeten en nu dus beetje toch na een maand besloten ff rust te nemenDus lekker weekend. Vandaag huisdingetjes doen en morgenochtend voorlopig koopcontract tekenen. Nu nog hopen dat voorlopig ook definitief wordt
![]()
Mwahhh, het weekend is zeer welkom laten we maar zeggenquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen ideeMaar ik geef je groot gelijk hoor
nu weer iets minder moe
![]()
Ghehehe....... *.50 Barret Sniperrifle in de tas doet... Bunny hunting season has begun..quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:06 schreef PKfotografie het volgende:
ik ben er weg van.
spullen pakken enzo.
geweer schoon maken, patronen selecteren.
op naar de jacht![]()
"I print, therefor I am..."?quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:41 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Moeilijk wakker worden vandaag, dus koffie en de rest moeten me bij de positieven brengen![]()
Ondertussen het niet nalatend te spelen met die 400D en 100mm Macro.
Kijk maar eens. Oh ja, mijn hp deskjet smeert![]()
Ik zie en snipe je straks..quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:06 schreef PKfotografie het volgende:
ik ben er weg van.
spullen pakken enzo.
geweer schoon maken, patronen selecteren.
op naar de jacht![]()
sniper spullen ingeladen,quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:17 schreef PdeHoog het volgende:Moet ik me nu zorgen gaan maken, heren
![]()
Of eten we vanavond idd konijn
Valt me tegen dat je het niet ff vertaald hebt...quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:07 schreef freud het volgende:
Rabbit stew recipe includes rabbit, onions, celery, carrots, potatoes, mushrooms, and red wine.
INGREDIENTS:
--groooote knip---
Reduce heat to a simmer, cover, and simmer rabbit stew for 2 hours. Add carrots, potatoes, and mushrooms; cook for about 25 to 30 minutes longer, or until vegetables are tender. Combine 1/4 cup flour and 1/3 cup water; stir until well blended and smooth. Stir flour mixture into the broth; cook and stir until thickened.
Rabbit stew recipe serves 4.
niet iedereen heeft al weekend, mijn weekend begint zelfs pas maandag om 6 uur 's morgensquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:59 schreef WurM het volgende:
Waarom heeft iedereen al weekend?
Ik hoop dat mijn les zometeen niet te lang duurt... Ik wil ook weekend
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:15 schreef diedrick het volgende:
[..]
Valt me tegen dat je het niet ff vertaald hebt...![]()
![]()
Met dank aan Babelfishquote:Het de hutspotrecept van het konijn omvat konijn, uien, selderie, wortelen, aardappels, paddestoelen, en rode wijn.
INGREDIËNTEN:
1 konijn, ongeveer 3 ponden, besnoeiing omhoog
1/2 kopbloem voor alle doeleinden
3 tablespoons boter
1 kop hakte selderie
2 middelgrote uien, dun gesneden
1 theelepeltje gekruid zout
1 peper
1 van het theelepeltje zoute
streepje laurierblad
4 koppen water
4 koppen droge rode wijn
2 koppen gedobbelde wortelen
4 middelgrote gepelde aardappels, en de gedobbelde
4 ons gesneden paddestoelen, sauteed
1/4 kopbloem voor alle doeleinden de
van het 1/3 kopwater
VOORBEREIDING: Aanwijzingen voor konijnhutspot.
Het konijnstukken van de baggermachine met 1/2 kopbloem. De boter van de smelting in een Nederlandse oven over middelgrote hitte; bruine konijnstukken aan alle kanten. Voeg selderie, ui, zout, peper, laurierblad, 4 koppen water toe, en wijn; breng aan koken.
Verminder hitte tot sudderen, behandelen, en sudderen konijnhutspot 2 uren. Voeg wortelen, aardappels, en paddestoelen toe; de kok ongeveer 25 tot 30 langere minuten, of tot groenten is teder. Combineer 1/4 kopbloem en 1/3 kopwater; beweeg tot goed gemengd en maak glad. Beweeg bloemmengsel in de bouillon; kook en beweeg tot dik gemaakt. Het de hutspotrecept van het konijn dient 4.
Ikke wel!quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:15 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Nog niet echt eigenlijk
Jij wel?
Ow is dat dit weekend al?quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ikke wel!
Fotomarathon Rotterdam 2006
Ja! morgenochtend beginnenquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:20 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ow is dat dit weekend al?
Dat gaat een brak weekendje worden
Succes!!![]()
Ter.ng ...24 uur en maar 24 foto's. Tssssssssssssquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ikke wel!
Fotomarathon Rotterdam 2006
quote:
Regels liggen iets anders...quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:54 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ter.ng ...24 uur en maar 24 foto's. Tssssssssssss![]()
Peet snapt het Xil, eg wel.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Regels liggen iets anders...
Je begint om 9 uur. dan krijg je 4 opdrachten waarvoor je 4 uur de tijd krijgt. om 13 uur moet je je weer ergens melden.
Per opdracht mag je zoveel foto's maken als je wilt. als er uit eindelijk maar 1 foto overblijft per opdracht. Ook moeten ze in volgorde worden gemaakt.
(snappie?)
Dat wat je noemt is idd 1 van de dingen die me tegen houdt een fotoopleiding te gaan doen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:42 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Peet snapt het Xil, eg wel.![]()
Op zich is zoiets wel leuk, maar de drang of druk om foto's te MOETEN maken ..tssssssssss. Strookt niet met mijn kijk op fotografie als mijn hobby, gewoon gevoel vastleggen bij het zien van dingen ... dan en waar ik het wil.![]()
KIjk, nu kom je in mijn denkwijze ....quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:43 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat wat je noemt is idd 1 van de dingen die me tegen houdt een fotoopleiding te gaan doen.
Daarom zie ik dit nu ook als een uitdaging.
Misschien lukt het me wel goed, onder druk, met vooraf bepaalde onderwerpen.... stel je voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |