hier!! doe met mij mee, hoef ik ook niet alleen te lopenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:15 schreef Xilantof het volgende:
't is dat ik dit een tof topic vind. Anders vond ik je nu al een spamuser
Ik zou op zich wel mee willen doen, maar met "iemand" of samen ideetjes uit te werken of iig niet 24 uur alleen te lopen.
Verder moet ik kijken of ik vrij kan krijgen die zaterdag.
én of ik creatief genoeg ben.
hmm.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hier!! doe met mij mee, hoef ik ook niet alleen te lopen
Veel Golden Power of een andere variant...?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:07 schreef Falanx het volgende:
ok. nou is prima. ik hoor wel. damn ik krijg er nu al zin in. (zit al mogelijkheden te verzinnen en te bedenken wat ik mee wil nemen enzo )
vast welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:00 schreef Muk het volgende:
kan je ergens in Rdam scooters huren?
Ah, hij staat er inmiddels.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:48 schreef k_man het volgende:
Iemand een linkje met de spelregels en zo?
Extra batterijen? Jouw batterijen zijn na 24 foto's al leeg?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:30 schreef Descarga het volgende:
Ik heb vorig jaar mee gedaan en ik kan je idd aanraden om een maatje te zoeken. Er komen momenten dat je er goed doorheen zit. Extra batterijen zijn ook een aanrader. En misschien een fiets maar die kun je bij t station huren.
Gelukkig woon ik in Rotterdam en kan ik thuis ff mijn accu opladen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:25 schreef TomR het volgende:
je zou niet de eerste zijn waar de accu na 18uur leeg is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |